Als je begrijpt wat er staat moet je er ook niet moeilijk over doen. Vind hoe onze Vlaamse dames schrijven soms ook wel lastig, maar gewoon even hard op lezen en dan snap ik ook weer wat er staat, ga ik toch niet moeilijk over doen. Het is geen sollicitatie brief.
haha die Meliske,misschien krijg je nu wel promotie tot mod? Die Sandra ook al zo grappig...varkenspootjes
sandra, jij bent ook veel aangekomen toch. Ik ook, zeker al 20 kilo, Ik heb ook geen enkels meer...... Zo goed on topic meliske,
waar wilje het over hebben, laptopknopjes, bokkepootjes, snurken, weeën, harde buiken, vrijdag de 13e, you name it.
ik krijg eigenlijk na het avondeten niks meer door mijn keel,heb dan geen honger of trek meer. 's nachts eten zal me al nooit lukken.
Over PRINSES Beatrix.................je zal zo'n fout maken zeg....sta je mooi voor paal (met je rollator )
ja wie weet, nou zou ik niet willen hoor... whahahhahaha wat ene giller nog nooit gehoord van die omschrijving
Ik moet voor het slapen gaan iig iets eten, want anders heb ik de hele nacht trek, dus ik eet 4 droge crackertjes. helaas heb ik nu weer verschrikkelijk veel last van zuur, neit normaal meer. Zo nog antagel nemen voor het slapen gaan.
Ik heb echt geen enkels meer, verschrikkelijk gewoon... Ik hoop echt dat het veel vocht is wat er in die 22,5 kilo zitten, en dat er na de bevalling een hoop af is. Als ik foto's kijk van voor mijn zwangerschap, kan ik me niet eens meer voorstellen dat ik er zo uit zag. Of als ik spijkerbroeken uit de kast haal, daar heb ik er nu 2 van nodig
Dat is alleen maar een goede eigenschap hoor pientje. Ik zou willen dat ik dat ook had. Maar nu hebben we niks in huis, dus kan ik ook niks nemen. Prinses Beatrix?