Volgens mij niet Pientje, ik heb er aan zitten denken om een geboortekaartje te sturen naar ze, maar ik denk niet dat dat tot enige reactie zal leiden.
Ja de mijne was blijkbaar ook even zoek, Bosi zag hem niet meer, het is hier gewoon te druk, server kan het niet allemaal bijbenen en ik ook niet Ja PRINSES Beatrix, wishfull thinking of weet zij iets dat wij neit weten maar Tripple A is ook een Argentijns doodsescader, dus wie maakte nu de grootste blunder vandaag?
Ja Bosi, tijdens die aangifte van de prinses maakte die vrouw die een toespraakje hield de fout door PRINSES Beatrix te feliciteren met haar kleindochter"
Sandra, volgens mij dragen wij wel een beetje hetzelfde. Misschien wel dezelfde bouw. Ja viel mij ook op pientje, Bij de maart mama's zijn trouwens bijna evenveel jongens als meisjes geboren. Dat is bij ons wel even anders
Kan allemaal nog veranderen hoor Bosi, we hebben nog heel wat surprises in de lijst staan. En er worden nu nog maar 2 meisje verwacht.
Ik breng hier binnenkort nog een jongetje Kan best Bosi, als ik zo je foto's bekijk dat we ongeveer hetzelfde zijn! Hoe zit het trouwens met de hond en je adviezen
Sandra heb je al een pcm genomen, dat neemt misschien de scherpste pijn weg. ale: daar komt m'n maagzuur weer.
Nee loeki nog niet, als ik stil zit doet het zoiezo geen pijn. Maar ik neem er zo wel 1 voordat ik het bed in duik, want ik wil wel wat kunnen slapen.
neem er 2 van 500 mg, dat is beter en houd een glas water en pcm op je nachtkastje, dan hoef je er ook niet uit als je er vannacht nog een moet hebben. Hier spreekt een ervaringsdeskundige.
Ik zal er dalijk wat op mijn kastje leggen, drinken heb ik zoiezo naast het bed staan want 's nachts heb ik me toch een dorst... En neem jij wat antagel voor je zuur he, ik heb trouwens gisteren voor het eerst sinds lange tijd geen maalox gepakt voor het slapen, en heb nergens last van gehad!
Ben eigenlijk best wel moe,ogen vallen bijna dicht,maar ook nog niet echt zin om mezelf naar boven te slepen...