Ja niet mis, maar ja het is ook al de derde en ze heeft toch ook weer de bolle kop van d'r vader net als de andere twee.
He meiden, ik ga afsluiten want mijn buurvrouw is op msn (en die is voor 6 maanden varen) vanuit de Antillen, dus ga haar ff bijkletsen over haar nieuwe buurmeisje! Weltrusten allemaal voor straks!
Bij mij ligt er altijd rennies naast het bed. Ook in mijn tas en in mijn jas. Sandra ik heb je een pb gestuurd. Ik ga slapen dames, Welterusten,
Bosi die nu al gaat slapen? Ik heb de hele zwangerschap nog geen rennie of wat dan ook aangeraakt,veel minder last van als toen bij Jennifer. Krijg zeker een hele kale baby
Tot morgen Natanya en voor straks ook welterusten. Sandra ik heb ook niet iedere dag last van zuur, maar vandaag is het weer heel erg. Pientje, maak het niet te laat dan hè. Is wel gezellig hier hoor, maar ik ga zo ook naar bed, mijn man kijkt nog Band of Brothers en ik weet dat als ik nu naar bed ga en in slaap val en mijn man komt naar bed, dan ben ik de rest van de nacht weer wakker, dus probeer zoveel mogelijk tegelijk met hem naar bed te gaan. Nu is hij echt een avondmens en ik meer een ochtend mens, maar goed, we hoeven er morgenochtend toch niet uit.
Dames ik ga ook afsluiten, even een pcm'tje pakken en lekker proberen te slapen. Welterusten allemaal en tot morgen!
Welterusten Bosi, is zeker een erg drukke dag geweest, dat je er al zo vroeg in duikt Ik heb hier ook overal Rennies hoor, in m'n tas in de auto in m'n jas op het nachtkastje in de badkamer in de keuken, overal liggen die dingen.