hmm nog nooit van gehoord,lauwe thee. Bij baby's moet je altijd uitgekookt water gebruiken. Maar het gaat al stukken beter. Ze was gelukkig niet wakker van de pijn verder,maar ze kon gewoon niet slapen. Dus ze riep ons steeds en als we dan vroegen wat er was kreeg je antwoord als "ik wil een kus" of "ik heb dorst" of "ik kan niet slapen" Dus geen pijn gelukkig,ze mag vanmiddag naar school toe.
Bijzonder dat je dat niet voelt Weet eigenlijk niet wat prettiger is, het wel of niet voelen. Het wel voelen maakt mij ook nog wel eens onzeker, begint het nu wel of niet Bosi; wij hebben ook het bed op klossen. In het begin vond ik het vreselijk hoog. Voelde me net prinses op de erwt Maar nu raak ik er aardig aan gewend
Je hebt ze dus wel loeki, harde buiken. Dus oefenen doe je wel Over ogen schoonmaken. Ik gebruik ook altijd thee, kamille thee om precies te zijn. : Kamille werkt dus kalmerend en rustgevend bij allerlei klachten die door stress en verkramping zijn ontstaan. Verder werkt ze kalmerend op de spijsvertering. Kamille remt ontstekingen en is pijnstillend. Het helpt goed bij snel opkomende infectieziektes met koorts, vooral bij kinderziektes. Ze kan ook uitwendig gebruikt worden bij ontstekingen en slecht helende wonden, in stoombaden en als kompres bij vermoeide ogen en oogontsteking. Kamilleolie is te gebruiken bij zenuwpijnen en zonnebrand. We gebruiken alleen de bloemen. Spijsvertering; bij maagpijn, buikpijn, diarree, constipatie, krampen, gasvorming. Zenuwstelsel; bij stress en verkramping. Bij vermoeidheid, gebrek aan levenskracht, slapeloosheid, hoofdpijn, overspanning, heimwee en nachtmerries. Ontstekingen; bij griep, verkoudheid, holteontstekingen, blaasontsteking, oogontsteking, huidontstekingen.
Ja ik weet dat ik ze heb, maar ik voel ze niet. Stel je voor dat ik nou straks weeën krijg en ze niet voel
aan de ene kant super,maar dan heb je ineens een baby in je handen das ook schrikken! Maar je hebt ook nog zoiets als van die leuke rug en been weeën Ow thx Bosi,ga maar eens kamillethee halen dan,voor der oogje.
Ja bij honden werkt het erg goed, maar ja ik weet ook wel dat een kind geen hond is, dus ik weet niet of het bij kinderen ook werkt Het is wel uitgekookt water in ieder geval Wel fijn dat ze in ieder geval geen pijn heeft. Lekker weer naar school! *&^^** Wat een domme tv spelletjes zijn het toch *^&% Wie heeft ze ooit bedacht
Mijn buik voelt eigenlijk de hele dag hard aan, maar dat komt door mijn buikspieren zegt de fysio. Ik heb 's avonds wel eens het idee dat ik een harde buik heb, maar die zou dan gewoon uren aanhouden, want in de loop van de dag bouwen mijn spieren de spanning op en die is er pas weer af als ik 's morgens wakker wordt.
Vakantieschool U hebt gezocht op vakantieschool: Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies. Volgens mij moest het schoolvakantie zijn.
Gek word ik er ook van, bel spellen. vakantieschool? weeen niet voelen, hmmm nou dat zou aan de ene kant natuurlijk niet verkeerd zijn.
Hallo meiden, Ik zit net lekker te neuzen op het forum, stuit ik ineens op de april mama's. Wat stom dat ik me hiervoor nog nooit heb aangemeld, terwijl ik m'n hele zwangerschap al op dit forum zit. Zoals jullie kunnen zien ben ik vandaag uitgeteld van mijn tweede kindje.Ik heb al een paar weken last van voorweeen, helaas wil het niet doorzetten.Ik hoop niet dat ik weer 2 weken overtijd ga lopen,zoals met m'n zoon het geval was. Ik wens in ieder geval iedereen heel veel succes met de laatste loodjes en een hele goede bevalling. Liefs Wendy
Welkom Wendy, straks na de bevalling lekker mee naar het mama forum. Nu nog even hier kletsen, je bent welkom, we gaan wel hard hoor. 20 pagina's op een dag soms wel, maar laat je niet afschrikken.
hoi Wendy; Welkom! ( beter laat dan nooit ) Ja Loeki; geloof ook dat het niet helemaal klopte. Heb laatst een keer gezien hoe in Belgie je werd bedonderd bij zo'n spel. Vind het wel goed dat ze in nederland er ook eens critisch naar gaan kijken
Misschien dat ik daarom gisteren droomde dat ik ineens op de vloer van de badkamer mijn baby uitpoepte Volgens mijn fysio en VK kán het idd voorkomen dat je harde buiken niet voelt maar weeën niet voelen schijnt toch bijna onmogelijk te zijn.
Nou mijn oma had dit dus echt. Nou ja, ze voelde wel een beetje weeen, maar was nog lekker druk met de was bezig etc... Toen ze van de trap afliep zat de baby ineens in haar onderbroek,
Dus het is nu officieel.... We zijn veel te grote kletskonten Wendy, welkom hier. Misschien kan je nog even meekletsen! Dientje, lekker dat Thyron zich goed warm houd! Met de de weersverwachting van de komende dagen is het wel heerlijk wandelweer! Loeki, ga je de 42 weken dan echt halen? Taschke, ik heb helaas geen tips voor je. Heb hier zelf helemaal geen last van. Vind het alleen lastig om Dylan even te laten huilen in z'n bed 's nachts. Gisteren een gezellige dag gehad. Het autorijden met Dylan ging prima. Hij slaapt als z'n moeder Ik denk alleen dat we iets te veel adressen hebben aangedaan, want Dylan is vanaf 16.00 tot 22.00 wakker geweest. Hij lag wel heel lief bij mij te kijken, maar volgens mij was het gewoon te druk voor hem. Hij ligt nou lekker in de box, met z'n ogen op half elf
Goedemorgen allemaal, Succes Natanya, spannend hoor! Pientje, beterschap voor Jennifer, hopelijk slaapt ze vannacht beter (en jullie ook) Taschke, vanaf de geboorte begint het "loslaten" al, en de een heeft daar meer moeite mee dan de ander. Jezelf niet schuldig voelen dat je het zo voelt, het gaat vanzelf een stukje beter en stapje voor stapje zal ook jij haar steeds meer aan anderen durven toevertrouwen, je bent nog zo pril moeder en je gevoel is erg sterk en daar is helemaal niks mis mee. Je kan eerst je vriend wat vaker Elena laten verzorgen, in bad doen bijv., eerste paar keer blijf je er bij en wanneer je je er goed bij voelt ga je bijv. even een wasje in de wasmachine doen en zo steeds meer de tijd uitbreiden. Maar je dus niet schuldig om voelen, komt helemaal goed! Bambino, ik zou de tekst op het kaartje zo ongeveer doen zoals je nu hebt. Of je moet een kaartje hebben waar al een mooie tekst op staat dan zou ik alleen maar groetjes........opzetten. Bosi, nou de baby heeft er vast opgewacht dat het bed op klossen ging dus wie weet..... Loeki, ook gisteren Radar gezien over ventilatie in KDV's en scholen? Verschrikkelijk he hoe hoog die waardes soms waren, lekker gezond! Annabel, zou mooi zijn als de kleine dan snel komt, kunnen de kinderen er in de kraamweek ook echt bij zijn. Hier geen 2 weken paasverlof, mn dochter had vorige week vrijdag en gisteren vrij. Sandra, hoe gaat het vandaag met de buikpijn? Weer over? Messie, ik had gisteren nogal last van mn hoge bloeddruk, vandaag gelukkig weer gezakt, maar mn hartslag is wel erg hoog, waar dat toch elke keer vandaan komt? Ik zit nu de hele tijd op de bank en het is 105 p/m.
ha jopie, leuk dat dylan het leuk vond jullie uitstapje. Heb je nog meer foto's? Hoe gaat het met jou zorra?