Hallo dames, wilde even zeggen dat hier alles goed gaat. Wel weer harde buiken, maar ook weer geen regelmaat Ik ga lekker genieten van de zon vandaag, misschien kom ik vandaag nog wel weer even spieken, maar denk het niet Voor degene die gaan bevallen vandaag: SUCCES!
Mogge dames, wat een heerlijk weertje he! Kim is de hele nacht opgeweest van de krampjes en moeders dus ook. Ook apart dat vaders de gave hebben om overal doorheen te slapen. (dit hoor ik ook van al mn vriendinnen en t is echt waar) Ze heeft nu anderhalf uur getukt en is weer op... Leg dr zo maar bij me in de tuin! Ik heb cinababy van vsm voor de krampen, heeft er iemand nog een andere tip behalve venkelthee? Annabel, ik hoop voor je dta je vandaag wordt ingeleidt! Het is er mooi weer voor! Ellenoor, zet m op meis! Heel veel succes Bosi, doe maar lekker rustig aan meis! Ga lekker in de schaduw genieten van de rust! En de rest, geniet ook maar mooi van t zonnetje! Zijn er al bbq's gepland vanavond? XXX
whahahaha loeki, join the club! Mijn vent is nu sinds een half uurtje benenden eindelijk. Nou ja weet, ik doe eigenlijk niks geks hoor, qua wraak. Ik negeer heb gewoon helemaal. Als hij ietsz zegt, ik zeg niks terug, kijk em niet aan, normaal als 1 van ons wil drinken, pakken we voor de ander ook, is gewoon een gewoonte, doe ik nu ook niet. Gooi met de deuren als ik even na boven ga, laat kastjes extra hard dicht vallen. Nou dat merkt ie wel hoor, en vind het echt niet leuk, en straks als ik dat zat ben dan ga ik gewoon heel pissige dingen zzeggen
Hallo allemaal, Succes Ellenoor! Ik hoop dat ik snel mag volgen Ik ga zo maar eens even lekker van het weertje genieten. xxx
Ja maa wat jij nu doet doet hij bij mij al, dus ga het niet terug lopen doen. Mo, we gaan of vanavond of morgenavond BBQen, maar ik heb alles maar in de vriezer gedaan eerst, voor het geval het feest hier los barst vandaag of morgen.
hihi weet niet of je man een volhouder is maar als dat niet is en hij doet straks normaal dan zou ik het straks lekker doorzetten als ik jou was. Owwww ik kan zo'n bitch zijn, als ik eenmaal boos ben is het niet zomaar over hoor
voila terug van zk en nee ze gaan me niet inleiden, hartslag was in orde en ze kreeg meer leven in mijn buik vandaag. Blijven afwachten als ik ongerust ben mag ik morgen weer,maar wat voor nut heeft dat kan dan wachten tot maandag 9u mag dan naar mijn eigen gyn. amaai die venten toch... kga gewoon genieten van de zon vandaag en een sizne voor bbq te kopen Annabel
Nou ik ga geen energie in hem steken hoor, hij kruipt boven achter een pc en ik ga lekker in de tuin zitten en zo zitten we elkaar ook even neit in de weg. Mijn vriendin komt straks ook en dan heb ik lekker even afleiding. Ik ga nu maar in de tuin liggen denk ik, even de oogjes dicht doen. Ik heb me al ingesmeerd, dus ik ga er nu ook van genieten.
annabel - fijn dat alles goed was met de kleine, wel vervelend dat ze je zo onzeker laten rondlopen! loeki - geniet van het zonnetje meid!
Wat is dat? Nou Annabel hopelijk voel je de kleine dan goed vandaag. Ik ga ok lekker naar de tuin. Oh Meliske op je vraag waarom die halsbandjes steeds kwijt raken, ik weet het niet, die dingen zijn zo gemaakt dat ze losschieten als de kat ergens achter blijft haken en nu zijn ze natuurlijk heel erg veel buiten, dus ze hebben ook meer kans in de bosjes of zo te blijven steken.
ow ja dan is het wel te begrijpen dat ie steeds afschiet en kwijtraakt. En geen halsband omdoen heeft ook geen nut, wat als ie dan wegloopt dan weet geen mens waar hij thuis hoort... mja als hij nu kwijtloopt en zijn halsbandje is af... is er niet een ander merk halsbandje ofzow die wat beter blijft zitten, maar toch afgaat als hij echt ergens achter blijft hangen, maar dat hij wel wat meer kracht moet zetten, zeg maar, om los te komen... of zeg ik nou weer iets geks
een gaan zien voor een barbeque ja was wel beke raar geschreven é.... iedereen veel plezier in de tuin vandaag Annabel
Pfffff, het is gewoon heet in de tuin. Ik ben nog niet gewent aan deze temperaturen. Blij dat ik morgen de marathon van Rotterdam niet hoef te lopen. Meliske, Loki is al eens thuisgebracht helemaal vanaf de andere kant van het dorp zo'n 3 km hier vandaan, dus blij dat hij toen een adreskokertje om had.
oh wat heerlijk, ik denk jij zit daar maar zielig alleen binnen terwijl je niet met je vent wil praten. Ik zeg al niets meer
hahha nee ik geniet lekker van het zonnetje, maar ben zo verslaafd aan het forum dat ik het niet kan laten om me laptop binnen te laten
Oh hier ook hoor, in de luie stoel, laptopje erbij glaasje fris, heerlijk, zo een broodje eten en een ijsje. ik red me wel. laat de kleine nog maar even wachten.