ja en dan weer rollen en echt zooooooooo hard rennen. me andere hondje zit zijn verstand weg te kijken, en dan komt ie net in de buurt van me andere hond, geeft ie die weer effe gauw een knauw en dan vliegt ie weer verder door de kamer, zooo leuk om te zien
zo is het maar net owwwwwww is maar goed dat we het weer bijgepraat hebben, geloof dat we vanavond maar weer is wat sexuele handelingen moeten verichten als ik volgende maand zwanger wil zijn mijn ei staat op ontploffen denk ik zo...
hahaha als ie nog wil...hijs nu na psv, dus hooooop [-o< zo dat psv wint, anders is hij weer sjaggie, en dan steekt ie mij weer aan en dan begint het ritueel van ruzie weer van voor af aan hahaha
nou het gaat al wel weer wat beter, maar als psv moet voetballen dan vergeet ie alles, zelfs dat ie zich beroerd voelt
PSV lijkt zich tijdig op te richten in de strijd om de landstitel. Na een lange reeks teleurstellende wedstrijden kwam de 2-0 overwinning in Eindhoven op FC Twente als geroepen.
pfff gelukkig, geen gesjaggerijn dalijk! Hahaha dat wordt idd scoren straks! En maar hopen dat ie goed mikt, doelbewust richting ei!