Nee, helemaal niets. Kan er niet meer van maken, maar ja, loop ook niet weken met voorweeën en zo, dat is ook wel lekker. Lees toch veel dat bevallingen doe plotsteling komen ook vaak soepel verlopen. Ik slaap nog steeds goed en kan overdag redelijk uit de voeten, mag dus helemaal niet klagen. Ik ervaar vandaag ook helemaal neit anders dan andere dagen. Het is hier wel HEEEEEEEL erg rustig hè, zou iedereen aan het bevallen zijn?
Aan de 2 nieuwe mama's ne dikke proficiat met jullie schatjes van babytje. Wij zijn deze avond ne toer gaan fietsen was gewoon een jaar geleden dat ik nog gefiets had, maar nu is de buik wel hard hoor Allé zo zijn we weer 2 plaatsjes gestegen in het lijstje dat alsmaar korter word. kga nu nog beke tv zien en dan gaan slapen tot morgen,, Annabel
alvast welterusten Annabel. Ik ga een warm bad nemen. en dan mijn bedje in, Heel veel succes Meliske.
nee loeki je kan er toch niks aan veranderen, ditmaal heb je te wachten tot je kleine meid er klaar voor is, en gelukkig heb je niet al teveel last, dat maken de dagen ook minder moeilijk dnek ik. annabel - hoe is het? heb je de kleine vandaag wat meer gevoeld?
Alvast welterusten allemaal, ik ga even bijlezen en dan ook vroeg naar bed. Veel harde buiken vandaag op het programma, en ook Rambo komt met enige regelmaat langs.... Komt bij dat die kleine heeeeel erg druk is vandaag, en daardoor krijg ik vaak een harde buik. Voor de rest lekker buiten gezeten en nog wat babykleertjes op de hand gewassen die ik nog heb gekocht deze week. Oh ja, mijn voeten zijn zoooooo ontzettend dik geworden vanmiddag, dat is niet meer normaal. Morgen ga ik er echt een foto van maken.
Meliske: Is je vriend nog niet thuis Loeki: Gefeli met je 40 weken! Nog eventjes meid het kan zo gebeurd zijn hoor! Harley: Jammer van de bv, maar als alles voor de rest maar goed is he. Ellenoor: Veel succes en zet m op! Pientje: lekker geshopt en verjaardagt vandaag? Annabel: Ze laten je wel lopen he... Gelukkig was alles goed met je kleintje, en hopelijk gaan ze er maandag wat aan doen als je bij je eigen gyn bent. Taschke: Elena doet het goed zeg, en ik zweet inderdaad ook nu met dat warme weer, veel erger dan toen ik niet zwanger was.... Missy: geniet lekker van de rust he! Eyerish: Ook gefeli met je 40 weken! Carol: Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Suzie! Wendy: Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Zoey!
Het gaat wat beter met mijn ribben, vanacht een paar pcm'tjes moeten nemen want toen was het niet om uit te houden, en vandaag ben ik een beetje in beweging geweest en gaat het wel weer. Het lijkt alsof ik gisteren een spier flink verrekt heb ofzo, of dat die kleine er misschien tegenaan heeft geschopt, who know's?
Hey Sandra,Goed dat het beter gaat!Wie weet waar de pijn vandaan komt... loeki:jaja,je bent morgen 'overtijd'zoals ze het zo mooi zeggen Veel rondlopen,dan komt ze mischien sneller,bij mij was dat wel het geval aan de vrouwen die bevallen zijn GEFELICITEERD Ben een beetje rood van het zonneke,niet verbrand hoor(ik verbrand niet snel) Het is echt moeilijk een babytje kleertjes aandoen bij dit weer!Ik ga gewoon af op mijn gevoel,als ze te warm aan voelt,zal ze wel warm hebben zeker en als ze koud heeft voelt ze gewoon koud aan(klinkt logisch hé Vind het wel leuk,had net schattige broekjes en truitjes gekocht omdat ze hadden gezegd dat het zo warm ging worden en Elena heeft meer warmere pakjes.Maat 56 is nog veel te groot maar maat 50 begint nu eindelijk te passen!
sandra - gelukkig gaat het nu beter met de pijn! taschke - ik denk als je op je eigen gevoel afgaat, dan zit je wel goed.
Taschke, dat kun je inderdaad het beste zelf inschatten wat Elena aanmoet. Je kunt wel lezen wat 'gebruikelijk' is, maar uiteindelijk weet je dat als mama zijnde toch het beste Gelukkig heb ik al een aantal kleertjes die geschikt zijn voor warmer weer, als ik kijk naar de zomer van vorig jaar en het weer zo warm zou kunnen worden.. Ik vind het zoiezo al vroeg warm, voor de tijd van het jaar! Niet te geloven gewoon, we hebben niet eens echt winter gehad.
Ik vind het geweldig dit weer! Ik kan heel goed tegen de warmte(behalve als ik moet paardrijden, met die rijbroek is dat echt niet te doen hé ) Paardjes hadden vandaag al zo veel last van de warmte. Denk ook dat het een hele warme zomer gaat worden(leuk,dan kan ik Elena schattige jurkjes en rokjes aandoen
Ik kan normaal gesproken ook heel goed tegen de warmte, en ik heb echt uitgekeken naar dit weer. Maar, nu ik zwanger ben, valt het me vies tegen... Mijn voeten zijn zo dik dat je het verschil niet meer ziet met mijn benen, en ik voel me echt geen cent waard... Ja de paardjes hebben het nu ook wat zwaarder, maar ja ze hoeven toch voorlopig niet te werken
Ik ben echt niet gewoon van zo lang op te blijven.Ik ga normaal rond 10 uur slapen. Ik heb nu al maanden niet meer normaal geslapen door mijn zwangerschap en nu door Eleentje. De ene nacht is zwaarder dan de andere Gisteren was het zwaar : 23.30 fles 02.30 fles(ze had om 23.30 niet genoeg gedronken ) 2 uurtjes huilen en spelen 06.00 fles Normaal: 23.00 fles 03.30 fles 08.00 fles Ze moet na 23.00 drinken en dan nog liefst haar 130 ml want anders kan ik s'nachts 2 keer opstaan. Wacht maar aanstaande mama's...binnenkort kan je niet langer meer dan 3 uur na elkaar slapen Met wat geluk soms 5 uur(wat voor mij dus niet genoeg is )
Hallo allemaal Alle nieuwe mama's gefeliciteerd. Weer allemaal MEIDEN Ik ben weer terug uit friesland. De hele dag met een trotse moeder van mij in de stad geweest. Ze liep heel trots naast me, Ja sandra, dat heb ik dus nu ook. Ik kan heeeeel slecht tegen de warmte. Ik heb vanmiddag in de schaduw op het terras gezeten. Heeft iemand misschien een samenvatting? Ik kan het niet allemaal meer bijhouden. Vooral nu meliske er weer is, Anders probeer ik het morgen allemaal even te lezen. Taschke: dat is zeker iets waar ik niet naar uit kijk. Die gebroken nachten,
Tja Taschke, ik geniet er nu inderdaad nog van dat ik lekker door kan slapen. Maar doordat ik minstens 1 keer eruit moet om te plassen, ben ik 1 keer opstaan 's nachts al gewend En het kan best zijn dat Elena dalijk wel in een goed ritme blijft 's nachts hoor. Neem wel voldoende je rust he ook overdag!
Bo, ik zou je graag een samenvatting willen geven, maar mijn geheugen is een beetje als een zeef vandaag Zal wel een combi zijn van warmte/zwdementie Leuk he hoe trots die moeders kunnen zijn
Bosi: een samenvatting kan ik je ook niet echt geven,ik heb alleen de laatste pagina snel gelezen Ik kan het soms ook niet volgen.Volgens mij is er niet echt iets speciaal gebeurd : Sandra,dat is net het probleem,ik rust overdag ook niet Ik zou het wel moeten doen!ben enorm prikkelbaar,geen energie meer ben echt niet te genieten nu