April 2007 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandra1982, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik zal me morgen weer braaf op tijd melden ok :oops:

2. Mirtje

Mirtje Actief lid

20 aug 2006
    235
    1
    0
    Zuid-Holland
    Bambino, ik kan er ook niet goed meer bij...Gisteravond bbq, toen hebben twee vriendinnetjes sokken bij me aangetrokken, haha...Echt geen gezicht!

3. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Goed zo, beetje zwangere dames pesten :evil: :) kan toch niet!

4. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hahahaa blij dat ik terug ben of toch niet ;) :)

JAMMER! had zo gehoopt op een forumjunky baby!
    nou nog even wachten dan maar ;)
    ja gaat toch nog gelijk krijg met je 2 weken overtijd :(

go pientje, go pientje :)

ja zorra, aan jou de eer om nu al eerste te bevallen ;)

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    hahahaha, nee ik moet echt nog wel 2 weken hoor :p

Hier trouwens (nog) geen last van vocht. Kan mijn ringen nog steeds om, al liggen ze wel op mijn nachtkastje, want je kan altijd nog vocht vast gaan houden natuurlijk, maar af en toe pas ik ze even en ze gaan nog steeds zonder problemen om. In mijn benen ook geen last van vocht.

6. Elf

Elf Actief lid

1 mei 2006
    159
    0
    0
    Goedemorgen dames,
    Hier weer eens een heerlijke nacht gewoon doorgeslapen, dat is ook wel lekker :)

Ik heb gelukkig ook nog geen last van vocht, hopen dat dat zo blijft.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    JA dat hoop ik ook voor ons Elf,

Hoe zou het met Ellenoor zijn? Die heeft hopelijk haar kleine in de armen nu.

8. Elf

Elf Actief lid

1 mei 2006
    159
    0
    0
    Die zal inderdaad de kleine wel vast hebben.
    Ik kan ook niet meer wachten! Ik word er lichtelijk gestoord van.....

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat kan ik me voorstellen, maar denk maar zo, iedere dag die voorbij gaat ben je echt dichter bij de kleine en iedere dag is de kans dat je gaat bevallen groter.

10. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Hier ook last van vocht, vnl. voeten en benen, ene dag erger dan de andere maar gelukkig doet het niet echt zeer met lopen.

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nee het kan nu niet lang mee duren hoor ;)

12. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0

Ik hoop het ook voor de dames die nog geen last hebben.

Elf volgens mij schreef jij dat je dacht aan wonderolie, toch :oops: ?
    NIET doen. Mijn schoonzus is VK en ik mag van haar alles doen om het op te wekken, bitterlemon, ananashart, bedsport, traplopen enz. Maar GEEN WONDEROLIE! Het helpt niet om de bevalling op de wekken, je krijgt alleen vreselijke last van je darmen!
    Natuurlijk moe je helemaal zelf weten of je het alsnog gaan gebruiken, maar wilde je toch even waarschuwen ;)

13. Elf

Elf Actief lid

1 mei 2006
    159
    0
    0
    Dat is waar Loeki.
    Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is hoe jullie je verlof ervaren.

Je moet namelijk uitrusten, maar ik word er best onrustig van. Ik voel me redelijk nutteloos en voel me opgefokt van het continue niks zinnings doen. Ben ik hier de enige in?

14. Elf

Elf Actief lid

1 mei 2006
    159
    0
    0
    Bambino,
    Een vriendin van mij heeft ook wonderolie genomen en ook geen goede ervaring ermee. Alleen levert een zoekopdracht in Google ook best goede ervaringen op. Ik ga het sowieso morgen eerst overleggen met mijn VK, eens kijken wat die ervan zegt. Hopelijk kan ze me morgen wel strippen, want de laatste keer zat alles nog potdicht. Dat zou nog mooier zijn, maar bedankt voor de tip!

15. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Nee hoor, ben je niet de enige in. Ik kan er soms ook vreselijk van balen tot :cry: toe... Vooral omdat ik niet kan doen wat ik me van te voren bedacht had. Lekker naar winkels toe en vriendinnen bezoeken. Gewoon simpel kunnen gaan en staan waar je wilt. Helaas liep het anders. Nu is het echt broeden.....wachten tot de kleine komt. En zoals iedereen weet duurt wachten lang..............

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Elf, ik word nu ook erg ongeduldig. Daarnaast stond ik vanmorgen voor mn kast en paste ik gewoon niks, uiteindelijk nog een rokje en shirt gevonden die nog redelijk zit, maar voor de rest pas ik mn positiekleding niet meer :( Dus de baby moet nu gewoon echt komen :)

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Waarom denk je dat ik een forumjunky geworden ben Elf ;) doe echt niks zinnigs meer en nu mijn bloeddruk stijgt moet ik het helemaal rustig aan doen. Ik zit nu ruim 7 weken thuis en ik heb nog 4,5 maand vrij, straks als de kleine er is zal de tijd wel omvliegen, maar nu ... ik vind de zomervakantie altijd al lang en dan kán ik nog vanalles, nu slepen de dagen zich voort. Het weekend is neit zo erg, als mijn mannetje er is en mijn zusje vrij is, dan gaan we nog wel wat doen, maar werkdagen zijn een ramp aan het worden.

18. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ow gister op verjaardag was er een baby van 5 weken,zooo lief,zooo klein...ben ook erg ongeduldig zeg...IK WIL NU!

19. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Elf, ik heb dan geen verlof omdat ik thuisblijfmoeder ben, maar zit al maanden op de bank met verplichte rust, dus ja ik voel me behoorlijk nutteloos en gefrustreerd dat ik niks leuks kan gaan doen, Gelukkig zit het er bijna op......

20. Elf

Elf Actief lid

1 mei 2006
    159
    0
    0
    Wat erg he, dat ongeduldige wachten. Nou ja, hopelijk komt het voor jullie snel Zorra en Loeki, want iedere dag die ik nu doorloop duurt maar voort.
    Ook ik sta voor mijn kast te zoeken naar kleding die nog zit, want ik voel me net een olifant :)
    Morgen toch ook maar eens aan VK vragen wat de planning is met inleiden en zo, hoop niet dat ze me over het weekeinde heen tillen.

Deel Deze Pagina