April 2007 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandra1982, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ik ga menno zo maar eens uit bed schoppen :)
    Zonde van deze mooie dag!
    Wou rustig aan doen,maar er komt ineens een enorme poetsdrang over me heen!
    Ow en Jennifer wil vandaag leren fietsen zonder zijwieltjes,hoop dat het gaat lukken :)

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Elf, laat de VK je tot 42 of 43 weken doorlopen? Hopelijk voor jou tot maximaal 42 weken.

3. Elf

Elf Actief lid

1 mei 2006
    159
    0
    0
    Zorra, wat vervelend dat je verplichte rust heb. Ik kan me voorstellen dat het dan allemaal heel lang duurt en dat het echt uitzitten is.

Ik voel me soms ook zo'n zeur, terwijl ik echt NIKS te klagen heb. Ben door de hele zwangerschap heel soepel heen gerold en gewoon tot 36 weken doorgewerkt, maar het wachten duurt nou eenmaal lang :)

4. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Pientje, idd zonde om nu nog in je bed te liggen! Veel plezier vandaag!
    Ik ga zo de tuin in, kijken of mn vriend het gras wel goed maait :)
    Fijne dag allemaal!

5. Elf

Elf Actief lid

1 mei 2006
    159
    0
    0
    Zorra, vorige week kreeg ik bij VK een beetje vaag antwoord. Ik ben namelijk aankomende zaterdag 42 weken. Ze vertelde me dat als ik dan nog niet bevallen ben dat ze me dan doorverwijzen naar het ziekenhuis en dat deze afhankelijk van de ontsluiting / verweking gaat inleiden, maar dat kan ook een paar dagen duren.
    Ik ga morgen maar eens even duidelijkheid vragen en toch echt duidelijk maken dat ik uiterlijk dit weekeinde wil bevallen.

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Je bent geen zeur hoor Elf

7. Elf

Elf Actief lid

1 mei 2006
    159
    0
    0
    Nou gelukkig maar ;)
    Ik ga eens even lekker met een boekje in de tuin zitten en van het zonnetje genieten.

Groetjes!

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Pientje, Jennifer wordt al echt een grote meid hè :D fietsen zonder zijwieltjes, ik hoop dat het gaat lukken.

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat ga ik zo ook maar eens doen denk ik.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    +goedemorgen allemaal

Ja hoor meliske, juist blij dat je er bent, :p

Nou ik dacht dat het gister begonnen was. Vanaf 11 uur best regelmatige krampen.

Ik heb zelfs de was nog weggewerkt, dingen klaargelegd enz... We waren best wel overtuigd. Toen gewoon gaan slapen. Maar dus niet doorgezet.
    Nu nog wel krampen, maar niet echt meer zoals gister.
    Weer oefenen dus, ;)

Maar goed zorra, loeki en elf zijn nu eerst aan de beurt. Ik moet geloof ik nog even mijn beurt afwachten.

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou Bosi, aan volgorde houden de aprilbaby's zich absoluut niet hoor, zou me niets verbazen als je ons alledrie nog voor gaat.

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Het zou natuurlijk kunnen, maar ik oefen nu al zolang, ik denk dat ik daarom juist langer loop.

Maar als de baby op mij lijkt, houdt hij/zij zich aan de regels, ;)

jij voelt je nog steeds goed?

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, nog steeds gaat het goed. Merk wel duidelijk dat het krapper wordt in mijn buik hoor.

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Het duurt nu zeker niet lang meer. Hoogstens nog twee weken, ;)

Spannend hoor.

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja nu kan het iedere dag beginnen hoor, mag van mij ook wel, maar mijn gevoel zegt andere dingen.

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Ja daar heb je idd een sterk gevoel over.

Nou ja, twee weken overtijd is niet verkeerd hoor, zeker niet voor je meisje. Misschien voor jou wel jammer.

Maar nu is twee weken niks meer vergeleken de 9 maanden.

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Pfff nu ik weet waar mijn hoofdpijn waarschijnlijk vandaan komt merk ik echt goed dat ik alles een stukje minder scherp zie zeg. Ik loop dus de hele dag te focussen. Ik hoop dat mijn ogen na de bevalling bijtrekken, maar de opticien zei dat dat pas over gaat als ik stop met de BV. Moet er niet aan denken, want ik wordt er dus doodmoe van en krijg nog eens hoofdpijn ook.

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja kindertjes die overtijd gaan hebben vaak wat meer reserves en kunnnen ook vaak sneller hun eigen temperatuur regelen. Ze zien er alleen niet uit hoorde ik van mijn zusje, want de olielaag op hun huidje verdwijnt waardoor ze enorm gaan schilferen

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Is je hoofdpijn gerelateerd aan je hormonen? Net zoiets als migraine bij menstruatie?

Lijkt me idd geen pretje. Kun je er iets tegen nemen?

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh, mijn hoofdpijn komt (denk ik) omdat de sterkte van mijn ogen veranderd is. Ik merkte gisteren dat ik vooral hoofdpijn krijg als ik mijn lenzen in heb, daarbij is het verschil met de sterkte die ik nodig heb al bijna -2, ik loop dus de hele dag te focussen, dat verklaard wellicht waarom ik zo moe word en hoofdpijn krijg. Als ik mijn ogen dicht doe voel ik de hoofdpijn weer verdwijnen.

Met mijn bril heb ik er ook wel last van, maar minder. Helaas heb ik geen zonnebril op sterkte, dus ik moet dan wel mijn lenzen in, met dit weer zonder zonnebril is ook neit alles.

Deel Deze Pagina