Weet iemand dit toevallig? Ik heb sinds vanmorgen al het gevoel dat er elke keer vocht wegloopt, maar als ik op mn pols blies kwam er niks uit. Nu wilde ik net gaan plassen, zat op de wc en toen kwamen er lichtroze/zalmroze vlokjes uit (niet uit mn urinebuis) Zou dit van de slijmprop kunnen zijn, of is het wat anders? Een maandverbandje maar in gedaan om eventueel wat op te vangen, straks misschien maar even gyn. bellen.
Spannend zorra Ik denk ook de slijmprop. Maar ik zou ook even de gyn bellen. Gewoon even voor de zekerheid. Aha loeki, dus sterkte veranderd. Door de zwangerschap? Dat had ik nog niet gelezen dat dit kon.
Nou ik lees dus op internet dat vruchtwater doorzichtig, melkachtig of roze kan zijn, en aangezien er ook roze vocht in mn maandverband zit Ik ga strakjes gewoon eens even de gyn. bellen, kijken wat ze te zeggen hebben.
Nou Zorra, ook al gebroken vliezen : hoop het voor je meid. Ja Bosi je sterkte kan goed varierenen, maar ik heb de vraag ook even aan de VK op het forum gesteld. Ik ben namelijk al bij de opticien geweest en die kon me dus niet helpen zolang als ik BV geef, maar als dit nog 6 maanden zo blijft word ik knettergek denk ik.
Ja heel spannend, Loeki: kun je niet tijdelijk dan andere sterkte nemen van de lenzen, of is dat veel te duur. Ik heb daar eigenlijk geen verstand van. Maar als je steeds moet focussen lijkt me niet prettig.
Mijn lenzen kosten 450 euro per paar, dat is me iets te gek. opticiën zou wel kijken of hij goedkopere maand-lenzen in mijn sterkte kon krijgen, maar nu heb ik jaarlezen. Ik ga toch nog maar eens langs deze week.
Ja idd is 450 euro iets te duur, Maar maandlenzen zou een optie kunnen zijn. Je weet natuurlijk ook niet hoe lang je BV kunt geven. Zorra: houd je ons wel op de hoogte?
loeki ik heb ook lenzen, en de ene keer bestel ik ze bij me opticien en de andere bestel ik ze op een site via internet. Ik heb daglenzen namelijk. Ik bestel ze expres ook bij me eigen optiecien omdat de controles ieder half jaar dan gratis is, en als ik daar nooit niks meer bestel moet ja daar dnek ik wle voor betalen. en de kosten bij me opticien en via internet schelen erg veel! dus als je wil kan ik je wel is de site doorgeven dan kun je daar is kijken voor lenzen, de site is ook rg betrouwbaar, nog nooit problemen mee gehad.
zorra, mijn vruchtwater was ook lichtroze als je het tegen wit hield tenminste... Spannend hoor! Ik zou zeker de gyn even bellen! Ik hoop voor je dat je vandaag een baby krijgt meis! Heeeel veel succes!
Verloskamers gebeld, kan heel goed gebroken vliezen zijn, vooral ook omdat het wat zoet rook (net even zitten ruiken ) Dus we gaan straks naar verloskamers, hopelijk deze keer geen loos alarm. Ik stuur Janne iig een sms wanneer het geboren is.
Hoe gaat het met jou Mo? Alles goed met de kleine meid? Meliske, stuur het adres maar in een PBtje. Kan nooit kwaad om even te kijken. Ik heb naast mijn sterkte ook nog een fikse cilinder, dus het moet echt aangemeten worden en denk niet dat ze dat soort lenzen via internet verkopen.