Dank je, zie alleen lenzen tot -8, dus helaas. Toch bedankt Meliske. Ik ga dinsdag gewoon even met de opticien overleggen, want als dit idd door mijn bril/lenzen komt, dan kan ik hier niet 6 maanden mee doorlopen, dan moeten er toch maar tijdelijk andere lenzen aangemeten worden of andere brilleglazen.
jammer loeki! idd je kunt er niet nog een half jaar mee rond lopen. hopelijk kan je opticien je verder helpen
Nou ik moet eerst maar afwachten óf het idd door mijn ogen komt, maar alles wijst er op, vind het heerlijk om mijn ogen nu dicht te doen. Dan wordt het onmiddelijk een stuk rustiger in mijn hoofd en valt de druk op mijn ogen ineens weg, voelt zo fijn aan. Mijn ogen gaan ook met de dag meer branden. Dat ik daar niet eerder bij stil gestaan heb snap ik niet. Tuurlijk kan er ook nog iets anders aan ten grondslag liggen, mijn bloeddruk steeg de afgelopen weken ook, maar dit voelt toch anders, vooral omdat een hoge bloeddruk volgens mij ook met andere klachten gepaart gaat en ik voel me verder helemaal prima.
Hoi meiden, Weer even een berichtje van mij. Met Joshua gaat alles goed. Hij wil alleen niet meer uit de borst drinken, dus ik geef hem nu borstvoeding uit een flesje. Het belangrijkste is dat ie drinkt. Verder gaat hier alles zijn gangetje. De kraamverzorgster is weg, dus ik mag het vanaf morgen alleen gaan doen. Wel spannend, maar kijk er ook wel naar uit. Ik wil ook weer heel graag met jullie mee gaan kletsen. Misschien als ik morgen alleen ben dat ik iets meer tijd heb. Ben nu ook druk met visite en dergelijke. Gaan zo ook even met Joshua naar buiten. Het is nu heerlijk weer dus hij mocht wat sneller naar buiten toe. Ik hoop jullie morgen echt even rustig te kunnen spreken en dat het met jullie allemaal goed gaat. Veel liefs
Belangrijkste is dat hij drinkt en het binnen houd Tascha, geniet van het mooie weer en je mannetjes.
haha, lees het topic in zwanger maar over de man die opgepakt werd voor het rijden zonder rijbewijs. Ze hebben het nog heel lang door laten sudderen vind ik. Hoe gaat het met jullie Missy?
Heey dames, Ffe een korte update van mij! Hier is het heerlijk weer. Ben dus niet veel online. Ben vrijdag en gisteren nog ff lekker wezen winkelen. Heb het eindelijk voor elkaar dat Jan een roze shirt draagt Ben net op de kattenbeurs geweest. Wat een dotjes allemaal. Heb speeltjes voor mijn eigen katten mee genomen. Het is hier een hele drukke boel nu, lekker gezellig Straks gaat de barbecue aan en lekker buiten zitten. De baby zit nog steeds op zn plaats en wil er voorlopig nog niet uit denk ik. Ga er weer vandoor meiden. Ik heb niets terug gelezen dus als er iemand bevallen is van harte gefeliciteerd Tot snel weer. Ooh ja Meliske echt gaaf dat je er weer bent
hier gaat het goed, vandaag geen bezoek dus was doen, voedingen maken ,opruimen druk hoor maar ons meisje is superlief, huilt weinig en is al over geboortegewicht heen gaat zorra bevallen vandaag?
Succes Zorra, ik hoop t voor je! Loeki, hier gaat alles goed! Kim heeft wat last van krampjes en slapeloosheid, maar dat is onder controle... Ik ga stoppen met de bv, heb de knoop doorgehakt. Vind het echt vreselijk. Aan de borst drinkt ze dus niet en ik zit dus iedere dag te kolven. En dat is zoooo stom, doet pijn, want doe het op de max. want anders komt er niks uit... Komt er op neer dat ik een half uur per dag bijna zit te janken van ellende en ik heb het idee dat kim de fles gewoon lekkerder vindt. Dus ik ga het nu weer langzaam afbouwen. Baal echt, heb het idee dat ik nu een slechte moeder ben. Maar ja, ik kan het echt niet... Tascha, geniet maar lekker van je mannetje! Fijn dat ie nu goed drinkt! En succes met zorgen zonder kraamzorg. Ik kan het , dus jij moet het ook helemaal kunnen! Straks komt er weer kraamvisite... Gaan lekker in de tuin zitten! Toch maar goed dat ik de boel heb schoongespoten voor de bevalling! Hoe gaat het met jullie verder? Het is zo moeilijk bij te houden... Melis, hoe gata het met je tatoo? Droogt ie goed op? Loeki, hoe gaat t met je buikspieren?
spannend dan waChten we maar af, ik typ langzaam aangezien ik vorige week niet de laptop heb kunnen halen omdat ik lag te puffen zit ik nu nog met haar op de werkkamer en kan ik haar even niet uit de handen leggen. trage berichten dus
Geeft niet Missy, je komt luid en duidelijk over hoor Mo, wat balen dat de BV niet lukt, maar je bent niet de enige hoor. Tascha melde net dat ze over is op moedermelk uit de fles, dus die kolft nog wel en Missy geeft sws al KV en Taschke volgens mij ook.
he mo ja je tuin was fijn op tijd klaar almira hoe wasje bruiloft ik heb dat niet terug kunnen lezen, hopelijk had je een hele fijne dag dinsdag! meliske ja vertel vertel hoe ziet de tattoo nu uit loeki heeft jaap de laptop wel gekocht
Mo, met mijn buikspieren gaat het wel goed, maar gisteravond was mijn kleine meid super druk en ze heeft het voor elkaar gekregen anders te gaan liggen, hoe weet ik niet, maar er zit nu een hele duidelijke bult aan de rechter kant van mijn buik en daar voel ik mijn spieren echt heel erg onder spanning staan. Niet aangenaam.
Heey dizzy missy Heb een hele leuke dag gehad. We hebben alles aan mijn tempo aan gepast. Dat was wel fijn. We zijn eerst naar het gemeentehuis gegaan, en daarna met de familie naar ons toe iets drinken met een gebakje. Daarna zijn we s'avonds met de familie lekker uit eten geweest. We hebben het niet groot gehouden maar daarom was het er niet minder gezellig om
Nee Missy, ik heb hem er van kunnen weerhouden, maar hij blijft om een nieuwe laptop zeuren nou hij heeft er straks toch geen tijd meer voor
Almira, zo hebben wij het 1,5 jaar geleden ook gedaan , was super, hoeft toch niet groots te zijn om een mooie dag te hebben.