jaaa leuk leuk nog meer foto's @Wendy,welkom welkom! @Zorra,sjee 39 weken en 4 dagen alweer,ooit gedacht die te halen gezien je voorgeschiedenis? Wanneer moet je nu weer naar de gyn?
Ja Zorra idd Radar gekeken, het KDV waar onze meid heen gaat heeft voor de allerkleinsten van die babyhokjes om in te slapen, dus idd goed inpakken en die slapen 's middags buiten.
Wendy welkom, gezellig dat je met ons mee komt kletsen! Jopie, ja door teveel indrukken kunnen die kleintjes idd wakker blijven, zal hij vandaag waarschijnlijk wel inhalen. Bosi, het gaat wel, mn bloeddruk is gelukkig sinds vanmorgen weer omlaag, alleen mn hartslag is aan de hoge kant en dat geeft niet echt een prettig gevoel. En hoe is het met jou? Nog steeds geen gerommel?
Jopie, fijn dat het in de auto zo goed gaat met Dylan. Idd, meer foto's, kunnen we even zwijmelen Bosi, dus je oma had zomaar een baby in haar ondrbroek, doodeng. Ben al als de dood dat ik de weeën niet gelijk om zal merken en dat de VK of erger nog mijn man te laat zal zijn voor de bevalling, ik heb steeds dromen waarin ik helemaal alleen thuis ben en dan ineens het kindje in mijn armen heb.
Pientje, nee dat had ik idd niet verwacht Morgen moet ik weer naar de gyn. en dan gaan ze kijken of ik al wat ontsluiting heb, zo ja dan gaan ze als het goed is mn vliezen breken (ik zeg als het goed is omdat ik elke keer weer een ander heb en de een wil dat ik doorloop tot 42 weken, de ander wil het opwekken, weer een ander wil zus en zo.... ) In ieder geval de arts die ik zondag heb gesproken kwam met dit plan, dus ben benieuwd!
Nou Zorra, het einde is echt in zicht hoor. Vervelend zo'n hoge hartslag, kan je je idd heel raar van voelen.
Ja das zo irritant als je steeds wat anders te horen krijgt! Ik had het toen met zwanger worden dat dezelfde gyn steeds met een ander plan kwam dat nergens op sloeg. Maareh wel spannend zeg,misschien heb je al ontsluiting en worden je vliezen gebroken,moet je dan gelijk in het ziekenhuis blijven morgen?
Zorra: fijn dat je bloeddruk naar beneden is. Ja je bent al bijna uitgerekend, dat is echt super. Ja ik rommel af en toe, maar de baby heeft het volgens mij erg naar zijn zin, en ik zal wel overtijd gaan lopen. Loeki: mijn oma vond het wel grappig. Het was haar vijfde, dus raakte ze niet eens in paniek. pientje: ik ben ook gek op foto's. Vooral baby foto's, ik hoop dat het lukt jopie
Ja bij de vijfde kijk je er idd niet raar meer van op. Mijn moeder moest bij mijn broertje, de 4e, 2 maanden platliggen omdat ze hem anders zou verliezen.
Nou loeki, het rommelt wel degelijk bij je hoor. Het zal voor jou ook niet lang meer duren, 2 weken hoogstens, Voel je dat trouwens, dat je al ontsluiting hebt?
Nou die steken worden gewoon veroorzaak door het gewicht van de beeb op je bekkenbodem, dus net als bandenpijn zegt het niet zo heel veel.
oooow Jopie,wat liehief! Ow die gaap! Zo schattig,wat een heerlijk hummeltje! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik wil oohook!
Zorra, ik hoop voor je dat de bevalling gauw in gang wordt gezet! Jullie mogen bijna. Nog even geduld, het kan zo zover zijn!
Er staan weer 4 nieuwe foto's in m'n album. Hier laat ik het even bij, anders kijken jullie nog al het moois van mijn ventje af