ik geef idd fv, en ik vind het heerlijk, waarschijnlijk had ik geen bv kunnen geven, heb nl ook nagenoeg geen stuwing gehad terwijl ik ook niets van anti stuwingstabletten heb gehad, de vk denkt dat ik door alle gedoe in de zwangerschap gewoon conditioneel helemaal niet klaar ben voor bv en dus dat mijn lichaam dat al zelf aangaf.
Bij jou nog geen veranderingen Loeki? Bij mij is het alleen dat de baby soms zo raar doet. Lijkt net alsof hij zegt: ik wil eruit! Dan is hij echt heel druk. Heb al wel 3 nachten een hele onrustige tijd gehad mijn rug is niet meer om te houden. Plus onze kat is weer krols dus miauwt de hele boel (s'nachts vooral) bij elkaar. Bambino ook nog niks? En zorra SPANNEND!
Maar gelukkig ben je nu van je misselijkheid af Missy, hoeveel ben je nu afgevallen, want je bent tijdens je zwangerschap nauwelijk aangekomen toch?
mijn bruiloft was wel groots maar ook leuk, toen 7 jaar geleden dacht ik nog dat ik het niet kon maken mensen niet te vragen maar inmiddels ben ik wel veranderd en nu met de baby vraag ik alleen wie ik vind dat langs moet komen heb trouwens geen kraamtranen gehad, behalve een brok in me keel toen ik gisteren met koerierdienst bloemen van me lieve collega kreeg en dat voor een man.
ja dat heb ik ook, maar ze kan de juiste uitgang nog niet vinden geloof ik Mijn man is zich nu aan het aankleden en dan gaan we in het dorp lekker een softijsje halen.
ik woog toch op het laatst 84 kilo laatste 2 weken alle kilo's bijgekomen raar he, ook vocht natuurlijk nu eergisteren woog ik 75 dus alles is er al af en mijn eigen kleren zitten lekker wat ruimer voor zwangerschap woog ik 78 kilo
nou wij gaan hier ook dadelijk voor het ijsje lopen, alleen ik loop nu minder goed dan in het begin vd week meer last van de wond (hechting is eruit en nu staat ie wat open ) en voelt allemaal blauw aan
Ik ga lekker in de tuin zitten. Dus ik zeg gedag meiden! Tot morgen denk ik weer! Iedereen die gaat bevallen! Veel succes he!
hey meiden, met me tattoo gaat het heel goed! Geen korstje op gehad en nu ligt ie er ook niet meer dik bovenop, mijn grote trots heb net even in de zon gelegen, baaaaaaaaaaah wat is het heet, veels te heet eigenlijk, mag van mij wel ietsje mnder hoor, maar verkleuren gaat wel snel, ben al langzaam rood aan het worden
beide snackbars dicht, geen ijs te krijgen en ik had er zo'n zin in, nou dan maar gewoon schepijs uit de vriezer.
das ook lekker loeki! wat raar eigenlijk dat die snackbars dicht zijn! en vooral met dit weer, zou je denken dat ze juist open zijn omdat er veel mensen weg gaan voor een ijsje.
Ja dat zou je denken, maar ze zijn er blijkbaar nog niet op ingesteld, want ze gaan pas om 16 uur open, terwijl ik zeker weet dat ze 's zomers wel op zondagmiddag open zijn. Nou ja, ik heb nog jis in de vriezer gelukkig. Het is hier trouwens ook bloedheet buiten, vind dit 's zomers al behoorlijk heet, maar nu ben ik echt nog neit toe aan die warmte. Heb ook geen geschikte kleding meer want ik draag nu een 3/4 broek en een shirt met lange mouwen omdat ik geen passen t-shirt meer heb.
Ja wat is het warm zeg! Het is zelfs al 24 graden binnen, Ik heb gelukkig ook nog ijsjes in de vriezer. Goed insmeren hoor meliske, want deze zon is erg veraderlijk. Ik ben nu echt zo blij dat het er voor ons bijna op zit. Pff ik moet er niet aan denken om hartje zomer hoog zwanger te zijn. Als het meezit meliske wordt jij straks zwanger en dan ben je hoogzwanger in de winter. Dat is volgens mij niet een verkeerde tijd.
ja heb me ook goed ingesmeerd, ben toch al zo snelle verrbrander! idd bosi, winter en hoogzwanger lijkt me ook niet verkeerd. Je zal NU maar moeten bevallen vandaag, pfff! heb net de schuurdeur geschilderd, heb echt energie voor 3 was je ijsje uit de diepvries lekker loeki?
Ja heerlijk, maar het smolt zo snel dat het laatste beetje zoete melk was, daarna ben ik in de tuin in slaap gevallen, onder de parasol hoor, maar ondanks dat ik bijna al mijn kleding uitgetrokken had werd ik nat van het zweet wakker, het is buiten al 28 graden in de schaduw, krankzinnig. Zou Zorra toch aan het bevallen zijn? Meestal meld ze wel als ze naar de gyn toe gaat. Ze had nu toch alleen gemeld dat ze ging bellen, of heb ik iets gemist? Ik moet eigenlijk iets eten gaan eten want ik heb nog niet meer gehad dan danerolles en ijs bedenk ik nu, mijn man heeft ook niet meer gegeten hoor, heb gewoon geen trek met dit weer. Kan wel lekker een pan soep gaan maken.
Volgens mij is ze dus naar het ziekenhuis. Pfff Meliske,tis maar waar je zin in hebt zeg met dit weer,deur verven Hmm loeki,nu heb ik trek in soep! Mijn enkels worden steeds dikker en dikker,ben dat niet gewend joh. Bewegen wordt al moeilijker,gek eigenlijk dat dat inene zo kan opzwellen. Bij mijn vingers nergens last van. Ik kan me op het moment echt niet voorstellen ooit weer slank te zijn en dat mijn kleren weer passen,maarja als ik zo lees dat Missy alweer 9 kilo is afgevallen,dan is er dus nog hoop
Nou dan had ik dus idd iets gemist Pientje, bedankt. Maar ja, kan best zijn dat ze haar zelfs met gebroken vliezen weer naar huis sturen heb ik de afgelopen weken wel gezien. Hoop voor haar dat het door gaat zetten.
Nou meid volgens mij hoef jij je daar absoluut niet druk om te maken, je heb een figuurtje waar ik voor zou tekenen! ow da stukje van zorra heb ik eigenlijk ook gemist. Nou zorra, hopelijk is het idd geen vals alarm en is de bevalling nu echt op gang gekomen! Zet em op meid met dit hete weer. Letten jullie wel op voor de welbekende zwangerschapsmaskertjes
Zo de soepballetje zijn gedraait, met een halfuurtje heb ik heerlijke groentesoep Hmmmm, we zijn niet zo helder vandaag Meliske. Ik had Zorra mijn 06-nummer nog willen geven, maar daar ben ik nu dus mooi te laat mee.