hahaha ja das idd nu te laat. Heb jij zomaar spullen voor soep in huis? Als ik me nou zou bedenken, mmm zin in verse groentesoep, dan heb ik een vet probleem, heb niks in huis daarvoor... Maar ik begin er nu toch ook zin in de krijgen, ik ga dalijk BBQ-en, maar heb er helemaal geen zin in. IK WIL VERSE GROENTESOEP! ! ! !
hahahaha, nou ik had niet toevallig alles in huis hoor, gisteren al groentesoep en tartaar gehaald, dus ik was er wel op voorbereid. BBQen was gisteren heel erg lekker, waarom heb jij er geen zin in?
haha dat dacht ik ook Meliske,wil nu ook soep! (maar dan zonder ballen) Terwijl wij zo gaan bbq-en,maar das ook lekker,zodra je dat vlees ruikt. Lekker met patat en sla...
Heerlijk meiden, wij eten spinazierolletjes met ham en feta. En natuurlijk soep. Nog even de vermicelli koken en dan de groente er bij
hallo, zorra naar het zk, allé mss vandaag of morgen nog een nieuwe mama erbij... en heeft ze haar 1ste plaats goed ingenomen. Wij zijn net terug van zo'n 15 a 20 km te gaan fietsen amaai mijn poep doet zeer , buik is keihard nu maar nu een badje nemen en dat ontspant wel weer. Loeki rambo wie weet komt ie ook wel door en ben je sneller of verwacht, mama wat je bent ook over de 40 weken é... Melis energie voor 3 wou dat ik dat ook had maar veel te warm... Annabel
Nou Rambo heeft tot nu toe geen enkel invloed op de beeb gehad Annabel Mijn zusje belde net of ik mee ging fietsen, maar dat heb ik toch maar afgeslagen, kan nu echt neit op een zadel zitten, hoe heb jij dat gisteren voorelkaar gekregen?
gisteren ging het goed dan had ik nog geen pijn , maar vandaag amaai mijn bilspieren doen zeer. Echt op de tanden bijten dat heb ik gedaan en gezegd tegen mijn ventje wacht tot dat ik weeën heb dan mag ik zeggne dat ik zeer heb en dan zijn we gewoon door gegaan met fietsen. Wel af en toe goed op de tanden moeten bijten Nu ga ik in bad is vol gelopen tot later, Annabel
Ik ben er weer Onderzoeken wezen uit dat het niet om vruchtwater gaat, wat het wel is weten ze dus niet Gyn. gaf aan dat het heel goed mogelijk is dat de baarmoeder zich nu meer aan het ontsluiten is en dat er daardoor wat bloed vrij is gekomen en dit vermengd is met dunne afscheiding. (er kwam toch echt eerst een klein plasje rose en daarna die vlokjes en ik voelde dat het niet uit mn urinebuis kwam ) Maar ik moest ém maar binnenhouden tot woensdag omdat ik dan controle heb en ze dan konden kijken of ik meer ontsluiting had (zondag he, doen ze liever geen bevallingen) Als ik ém binnen kon houden zou ik t dus echt niet doen he. Wel weer veel harde buiken en wat ongikrampen dus misschien is t wel een teken dat t snel gaat gebeuren....... Maar me tot 42 weken door laten lopen zag deze gyn. niet zitten, maar opwekken ook niet en keizersnee ook niet Ja dan blijft er alleen een natuurlijke bevalling over en die moet zich toch echt zelf aan dienen dan....
Bedankt Loeki! Was wel weer even teleurgesteld, kan die verloskamers en de kraamafdeling niet meer zien (eigenlijk ben ik t hele ziekenhuis wel zat ) O mn eten is klaar, ik ga ff eten. Tot strakjes!
Eet smakelijk Zorra. Was dit niet Jopie haar uitgerekende datum haha en Dylan is nu al weer ruim 3 weken oud.
he zorra, wat jammer! Nu maar hopen dat die beeb zich gewoon snel aandient! Je geduld wordt in ieder geval goed op de proef gesteld. Eet smakelijk allemaal!
Ja geduld die ik al zo slecht heb Mn buik is nu wel erg onrustig, veel harde buiken en menstruatiekrampen, maar het moet nu toch wel heftig worden wil ik weer het zkh. bellen, ik ga nu alleen nog maar voor het echte werk Hier een lekkere aardappelsalade gegeten, heerlijk fris! Nu een nep magnum almond, mjammie....
Helaas weet de VK op dit forum ook geen oplossing voor mijn oogprobleem en ze weet ook niet of het tijdens de BV zo blijft, heel jammer.
oh Zorra kwam speciaal voor jou eigenlijk even kijken. Hoopte het zo voor je. Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Zou er zelf van gaan janken volgens mij Je wilt zo graag, maar die kleine bepaalt......... Ga heel hard voor je duimen dat het doorzet Meid dikke knuf! Hier is alles rustig, behalve de telefoon Dan weer een sms, dan worden we gebeld. Vind het nog niet vervelend hoor, vind het het grappig hoe iedereen er mee bezig is Wij gaan voor de aardappelbolletjes met appelmoes en een kip burger. Geen zin om veel te eten......