Loeki, ja hij heeft vanmiddag netjes het gras gemaaid en de auto's uitgezogen Maar was wel zweten voor hem, om deze tijd was het lekkerder geweest denk ik. Wat vervelend van je ogen, ik heb weleens gehoord dat je ook tijdens je BV periode beter geen nieuwe lenzen kan laten aanmeten. Bambino, wat lief van je. Ik kon ook wel huilen hoor dat ik te horen kreeg dat ik maar moest wachten tot woensdag. Nu had ik t allemaal ook goed kunnen regelen met mn dochter onderbrengen bij mn ouders en morgen is ze vrij van school dus kon ze daar lekker logeren. En woensdag brengt mn vader me naar het zkh. en als ze me dan evt. willen inleiden moet mn vriend eerst van zn werk naar huis rijden om onze dochter van school te halen, daarna een uur naar het zkh......Ik hoop dus dat het vandaag of morgen gewoon gebeurd. Zie op tegen eventueel inleiden, vooral omdat zij zo bang zijn dat het litteken open barst.
Jammer Zorra dat het niet heeft doorgezet. Ik heb vandaag ook veel last van harde buiken en een continue menstruatiekramp gevoel. Zou het dan toch het begin zijn?.......
Hoi hoi, heb ik nog belangrijke dingen gemist? Ik heb zoveel harde buiken nu dat ik geen fut heb om alles terug te lezen... En dalijk ga ik foto's van mijn voeten maken, en een nieuwe buikfoto. Zit nu precies op 38 weken, dus elke foto kan de laatste zijn
zorra balen meid, precies of die gasten het doen om ons te pesten é Wachten tot woensdag oke voor hun niet lang voor ons precies eeuwen weg... eef wie weet.... bambino smakelijk é hier na het bad behoorlijk last van harde buiken en ongi krampen. ' t zal mijn boete zijn van het fietsen Annabel
Hey meiden, Hier heb ik ook al zo'n last van dikke enkels en mn voeten niet normaal meer! Mn ma zij dat dat allemaal door t weer komt dat je dan sneller vocht vast houdt! Ik vindt het niks. Mn man (raar om te zeggen) vindt het ook maar raar at je zoveel vocht vast houd. We hebben net lekker ge gourmet in de tuin was heerlijk we zitten weer bom vol. De buurman nam nog aardbeien mee, lust jan niet Ga weer naar buiten mn bak thee staat klaar met een stukje taart.
Nee hoor niet echt iets gemist vandaag, met het warme weer blijven de kleintjes klaarblijkelijk liever nog even zitten. Ik voel nu wel dat de spanning op mijn buik aan het opbouwen is, de kleine lijkt nog wel even een laatste groeispurt te maken. Vooral boven in mijn buik is het gevoel onaangenaam. Mijn spieren geven daar niet meer mee en ze heeft er weinig ruimte
Oh lekker Almira, aarbeien =P~ hebben wij vanmiddag lekker met ijs gehad. Ja met dit weer en al het lekkere eten vliegen er bij mij ook kilo's aan hoor.
Almira, waar blijven de foto's Loeki, van mij mag ie ook nog even blijven zitten met die warmte, het is niet om uit te houden gewoon... Vandaag word ik echt gek van mijn buik, dat keiharde gevoel wat niet weg wil gaan wanneer ik het wil...
ik heb zelf geen foto's gemaakt dus wacht totdat iemand ze van hun camera op de pc zetten zal mn pa wel eens aan zn oren trekken
Nou toch aan het oefenen Sandra? Hier nog geen enkele activiteit. Behalve dat mijn spieren dus onder druk staan, maar ik voel mijn harde buiken nog steeds niet, of het ontspant gewoon nooit meer en is een grote harde buik.
Haha wie weet Loeki, zou het kunnen 1 grote harde buik? En dan zit ik toch al 2 dagen flink te oefenen zeg, en raar dat ik het alleen overdag heb en niet 's nachts (tenminste afgelopen nacht niet) Almira, die dikke voeten zijn echt niet fijn nee... Ze voelen ook nog zo gespannen aan, net als een harde buik. Heb nu dus ook last van harde voeten.
hahahaha harde voeten, die houden we er in, Sandra, je breidt onze vocabulair lekker uit hè, eerst Rambo en nu last van 'harde voeten'
Nou, gelukkig is rambo er nog niet geweest vandaag, zal maar even afkloppen... Een combi van rambo, harde voeten EN harde buiken.... Nee, dat hou ik niet voel Ik zit al de hele dag met de pootjes omhoog, en het helpt echt voor geen meter. Stom eigenlijk, ze begonnen gisteren echt op te zwellen en zijn niet meer 'normaal' geworden. Ik had soms wel wat dikkere voeten, en die trokken weer weg, maar nu dus niet.
Vervelend, ik hoop dat dat me bespaard blijft. Oh Annabel, even een vraag je aan jou, heb je de kleine eigenlijk nog gevoeld vandaag? Morgen om 9 uur moest je bij de gyn zijn toch?
Ha meiden wat is Rambo dan? Oeps, ben een blondje... En ik vind die gespannen harde voeten irritanter dan een harde buik..Zou het straks met kouder weer weer minder worden?
Rambo zijn de pijnlijke steken in je schaamstreek, of iemand er met een mes in steekt. we hebben idd wel wat leuke uitspraken bedacht hè.
Mirtje, ik hoop ook dat die voeten minder worden, maar ik vind die harde buik vervelender :x Rambo zijn we op gekomen doordat we last hadden van steken 'onderin' die aanvoelden als messteken, maar dan wel een groot mes: Een rambo-mes. Vandaar rambo die af en toe op bezoek komt
ja loeki de kleine is vandaag toch actiever dan de afgelopen 4 dagen en ben er zeker niet kwaad om, echt blij. En heb er al echt van genoten... Hier blijven de ongipijnen komen en gaan, maar ze doen wel zeer ai ai ai Hier heb ik gelukkig geen gezwollen voeten want zo te lezen zeker geen pretje! Doet een koud voetbadje dan geen deugd? Weet het niet hoor Mirtje en anders alles goed met u? Ja morgen om 9u afspraak met gyn kan al niet wachten.... Annabel
Annabel, dat heb ik ook al geprobeerd een koud badje, helpt ook niet.. Gelukkig heb je de kleine vandaag vaker gevoeld, ben eens benieuwd morgen wat de gyn zegt. En die ongikrampen, misschien gaat het wel echt beginnen bij jou!