Oh Sandra, dat kan ik me levendig voorstellen, ik heb er gelukkig geen last van, misschien ook omdat ik steunkousen droeg (draag ze met dit weer namelijk niet) maar ook in mijn handen merk ik er gelukkig niets van.
Loeki, gelukkig dat dat ongemak je bespaard blijft (tnt iig) Ik had overal vocht zitten. M'n voeten, m'n knieën, m'n handen, m'n gezicht. En verder overal volgens mij, maar dat viel niet zo op.
Ik heb ook een dikker gezicht, en dikkere armen, maar in mijn vingers zit het (nog) niet. Ik heb uit voorzorg wel al mijn ring afgedaan en aan mijn ketting gehangen. Ik voel me net een ballon.
Gelukkig is dat na de bevalling zo weer weg! Nou de rest nog.... Weet iemand wanneer je met buikspieroefeningen mag beginnen?
de eerste oefeningen mag je al vrij snel doen, maar alleen je diepere en schuine buikspieren, je rechte buikspieren mag pas na 6 weken.
@Jopie, volgens mij is dat 4 tot 6 weken na de bevalling, het staat in mijn kraamwijzer maar heb geen zin om naar boven te lopen. Jeetje Sandra wat een voeten! Nou het water kookt voor de kruik, dus ik ga de kruik maken en dan lekker naar bed (ben nog nooit zo vroeg naar bed gegaan geloof ik hahaha). Dan kan ik nog even slapen voor de volgende voeding. Gioya is alweer terug op haar geboortegewicht dus het gaat prima hier! Nou de temperatuur nog even op pijl houden, dan hoeven we niet meer met kruiken te zeulen! Weltrusten allemaal!
Ik vraag me af of ik dat aantal kilo's ooit eraf krijg....... En als je borstvoeding geeft mag je geloof ik nog niet intensief sporten of vergis ik me nu?
Nog even wachten dus, met fanatiek oefeningen doen (alsof dat ooit gaat lukken ) Natanya, welterusten!
kom gewoon nog even iedereen een goede nacht toewensen. Na bezoek gyn breng ik verslag uit, 't zal wel tegen de middag draaien want moet na controle ventje eerst terug naar werk voeren. slaapwel Annabel
Hier de oefeningen van mijn cursus. Dag een is de eerste dag dat je begint te oefenen NIET de eerste dag na de geboorte, maar wanneer jij er aan toe bent. http://www.av-onderwijs.nl/katten/Postn ... en%20I.doc http://www.av-onderwijs.nl/katten/Postn ... n%20II.doc
Jopie, de linkjes zijn aangepast, de eerste werkten niet, hoop dat het nu goed zit. Succes er mee en welterusten.
Ik ben toch aan het kijken voor een sluitlaken, het zit me niet helemaal lekker hoor. Ook al vind de vk het niet nodig, ik denk toch dat ik er 1 ga bestellen of kijken op marktplaats of ik er 1 vind.
Ik heb hem op internet besteld, ik denk namelijk ook dat je het gewoon met je fysio moet overleggen en niet met je VK Sandra, wat zei de fysio er van?
Ik spreek haar morgen pas weer, ben een tijd niet geweest omdat we mijn behandelingen willen opsparen voor na de bevalling (ik krijg er maar 18 vergoed het hele jaar) en ze kon toch weinig meer voor me doen. En morgen is zij pas weer op de praktijk en kan ik haar bellen, maar ik lees overal dat een sluitlaken zo goed is als je last hebt van je bekken vandaar dat het me zo kriebelt nu.
Ja, gewoon even bellen,pfff, maar 18 behandelingen, dan zou ik in 6 weken door mijn behandelingen heen zijn.