Ik ga morgen vragen wat de bedoeling is. Dan moet ik weer voor controle naar de VK. Mijn zusje is ook ingeleidt, het is idd er heftig. Ik kwam daar vlak na de bevalling en toen zat ze nog aan alle slangen en zo, ik zie nog dat infuus zitten en ik word daar dus echt verschrikkelijk bang van. Dat beeld staat me nog steeds bij. Goedemorgen Meliske.
Goed en ook hier rustig. Alleen Menno ligt ziek op bed,die had vannacht koorts,die gloeide helemaal en die gek wou vandaag gewoon gaan werken! Kga ff eten,daarna strijken onder het genot van ATWT en die leuke belmutsen!
Ik hoop dat je ook wat meer duidelijkheid krijgt. Ik moet straks om 12.00 uur. Ik ga voor het eerst maar eens heel zielig doen, anders sta ik 5 minuten later weer buiten met de mededeling dat ik vrijdag maar weer moet komen. Ik wil nu toch wel een beetje duidelijkheid en een planning wanneer ik uiterlijk opgenomen ga worden. Ook ga ik maar eens vragen naar een veter, of de VK deze ook kan geven.
hahaha, ja die gaan ook weer komen, volgens mij hebben we een man vandaag. Dat vind ik nog dommer dan die vrouwen eigenlijk.
Ik zou proberen dat een beetje los te laten,want je hebt nog 12 dagen de tijd voordat er misschien actie ondernomen gaat worden? Denk dat het averechts werkt als je zo gaat stressen. Probeer te ontspannen en er niet aan te denken(ziekenhuis/inleiden) wie weet wat daar van komt ahum zei de wijze goeroe Pientje
Goeiemorgen Elena ligt nog lekker te slapen dus heb ik even tijd! Heb goed geslapen! Laatste fles om 23.00u Dan één om 05.00u en ze slaapt nu nog Mag ik even stoefen? Tis zo een sterke madam,ze kan haar hoofd al een hele tijd alleen recht houden.Als je haar zo tegen je borst houd kijkt ze echt omhoog om je goed te kunnen zien.Ze maakt constant oogcontact Ook als je ze op haar buik legt probeert ze zichzelf op te drukken,is echt grappig om te zien. En dan dat lachen,na haar flesje is het altijd lach uurtje Jopie:Elena heeft ook veel rode vlekjes en pukkeltjes,ze zeggen mij dat het inderdaad van de warmte is. Wauw Sandra:je voeten Loeki:je moet echt geen bang hebben Mij hebben ze ook tijdens mijn zwangerschap en bevalling al een paar keer aan een infuus gelegd en ik leef ook nog Als het toch zo is gewoon even niet kijken,het is een venijnig gevoel maar één keer het in je hand zit is de pijn over Zorra:komaan meid!!!
Loeki, een veter is een soort tampon met hormonen die ervoor zorgt dat je baarmoeder sneller verweekt en dat je zo sneller ontsluiting krijgt. [/quote]
Dank je Taschke, maar dat is makkelijker gezegd dat gedaan. Zeg maar tegen iemand die bang is van spinnen dat ze écht niet bijten. Dat helpt vaak ook niet Ik ben niet snel bang, maar zo'n infuus is iets wat ik verschrikkelijk vind. Pientje, ja ik zal proberen te ontspannen.
Als je borstvoeding gaat geven, val je sneller af, maar je mag idd niet meteen fanatiek gaan sporten. Gewoon lekker elke dag wandelen, en na 6 weken mag je buikspieroefeningen gaan doen. Misschien nog nagym? Komt allemaal goed, je krijgt er ook iets heel moois voor terug. Ik moet er nog 3 kilo af, zal ff een buikfoto maken van nu
haha Pientje, ben ik niet de enige onwetende. Maar ja, dat heeft dus alleen zin als de boel na 42 weken nog potdicht zit. Als je al wel aan het verweken bent, heeft het dan nog nut?
goedemorgen allemaal, Vandaag ben ik ook wat vroeger. Taschke: wat is elena al snel voor een vroeggeboren kindje, Je zou helemaal niet zeggen dat ze eerder is gekomen. Lijkt me heerlijk dat oogcontact. Wat spannend dat zorra vandaag mag bevallen, Ik denk nu toch echt geen loos alarm hoor. Loeki, het komt nu zo dichtbij, dat het volgens mij idd bijna niet te doen is om er niet aan te denken wanneer de bevalling nu eens begint. Raar, maar ik denk steeds dat het in de avond begint. Ik zit steeds rond een uur of 11 te voelen of er al iets is. Dat komt omdat ik steeds rond die tijd oefen weeen heb gekregen.
Denk dat het dan idd geen nut heeft Loeki,maarja ik heb er geen verstand van,kende die veter niet eens
taschke - wow wat goed dat ze dat al kan! sterke meid hoor! ik heb ook zo'n veter gehad...alsdat is wat elf bedoelt. Het was iig een soort tampon, en die brachten ze in in de bm om die week te maken.