April 2007 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandra1982, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    haha Bosi, dat heb ik ook, als ik 's morgens wakker word heb ik het gevoel dat ik weer een dag moet wachten, want ik verwacht niet dat het overdag begint, wat in feite onzin is natuurlijk.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh gevaarlijk topic in de lounge, iemand die zich ergerd aan de spelling op het forum en dan zelf al begint met koeien van spellingsfouten te maken :) vind dat een beetje zielig hoor, als iets zo onduidelijk geschreven is dat ik het niet kan lezen sla ik het gewoon over, gewoon niet op reageren als mensen niet de moeite nemen een beetje fatsoenlijk te schrijven. Kon het niet laten even te reageren :p

Is iedereen weg?

3. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    haha ja las het.
    Maar snap het ook wel hoor.
    Sommige dingen zijn zooo moeilijk te lezen.
    Dan lees ik het ook niet goed,maar gewoon snel snel,geen zin om in te verdiepen dan.

Soms vraag ik me af of ze dan hun eigen tekst terug lezen op grove spelfouten.
    Ik doe dat meestal wel en als ik een foutje zie verbeter ik het...meestal dan heh...

Maar sommige mensen kunnen er niks aan doen en dan kan je mensen wel kwetsen met zo'n topic.

Ow ATWT is er,ga nu maar echt strijken,staat al klaar.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja maar dat je zo'n topic opent en dan comma schrijft ipv komma :)

Ik heb dagelijk met dyslectische leerlingen te maken, die ZIEN die fouten niet eens. Ik lees mijn stukjes ook altijd terug en verbeter storende fouten, maar om daar nu zo'n ophef over te maken.

Ik ben benieuwd wat de topic starter van Annabel haar berichten zou maken, :) ik geloof niet dat er ook maar EEN april mama zich daar aan ergert.

5. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    goede morgen dames!

Hier alles rustig :(
    Zorra: zet m op, vandaag hoop ik dat het jouw dag wordt ;)

Alle wachtende dames: succes!

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ja precies. Een vriendin van me heeft dat ook.

Zo'n leuke meid, en ze kan er niks aan doen. Ze kan gewoon niet schrijven. Maar ze heeft met pijn en moeite een diploma gehaald en is nu een geweldige verzorgende. Niks minder intelligent, maar ze leert gewoon moeilijk, ook het schrijven.

Ja gek he loeki, ik denk dat het dus altijd na de dag komt als we op de bank zitten. Slaat nergens op, want het kan elk moment, :)

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Goedemorgen Bambino

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    goeiemorgen bambino!

dat was kort maar krachtig loeki ;)

9. Elf

Elf Actief lid

1 mei 2006
    159
    0
    0
    Ja meliske, zo'n soort tampon bedoel ik. Ik ga vanmiddag toch eens vragen wanneer ze zo'n ding kunnen gebruiken.

10. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    goeiemorgen meiden,

Ik dacht ik laat maar eens weer wat van me horen, weet je wat het is mijn comp. staat boven en heb met dit weer geen zin om binnen te zitten dus lees ik soms gauw alles door. :oops:

alle mama's die bevallen zijn GEFELICITEERD \:D/

hier is alles nog rustig op wat harde buiken en mega voeten na gaat alles wel goed.

groetjes marloes.

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, ik denk zal iig even goedemorgen zeggen. :p

Bosi, ik weet ook niet waarom, maar overdag heb ik denk ik gewoon andere dingen aan mijn hoofd en dan is er geen plaats voor een bevalling. Toch hoop ik gewoon overdag te bevallen, lijkt me veel fijner bij daglicht en dan lekker gaan slapen.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Goedemorgen Loesje, fijn dat alles goed gaat, nog geen beebje voor jou dus. We wachten rustig af.

Zijn er nog vermisten op dit topic? Ellenoor was zaterdag begonnen toch? En Zorra nu dus weer op de kraamafdeling. Verder nog iemand actief?

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    goedemorgen bambino en loesje,

Nee volgens mij nu alleen ellenoor en zorra

14. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Loesje; begrijpelijk hoor. Ik reageer eigenlijk alleen als ik achter de laptop zit....steeds naar boven lopen zou ik ook niet doen

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    geen vermisten...

nouja eigenlijk wel maar volgens mij schrijven die nooit hier, kan het ook verkeerd hebben hoor :oops:

minyaweth
    renate
    vennetje

16. goedemorgen allemaal!
    Zorra succes hoor, klinkt toch alsof het echt begonnen is nu. Hopelijk vandaag een kleintje in je armen.

Die jongens moeten nu toch maar eens komen he, voor het evenwicht.

Zit lekker in de stoel nu. Gemma krijgt straks hielprikje. Vind het nu al zielig.

Weet iemand van jullie hoe en waar je een eigen banner kunt maken?

17. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    vennetje reageert af en toe

18. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    zou wel handig zijn, we hebben er wel een van mijn mans werk maar daar mag ik niet voor prive op, en nu sta ik te strijken en dan moet ik af en toe toch even zitten :)

19. Niet meer actief

Mogge dames!

Zorra, heel veel succes!

Annabel, succes bij de gyn!

En nu nog maar even van het mooie zonnetje genieten! t is de laatste dag, schijnt...

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Er staan idd een aantal dames in de lijst die hier niet of nauwelijks posten.

Em, hielprikje is idd zielig, maar voor een goed doel toch.

Ik zit lekker met de laptop op schoot ATWT te kijken, maar nu weer een belmuts.

Deel Deze Pagina