April 2007 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandra1982, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vennetje

Vennetje Actief lid

3 aug 2006
    261
    0
    0
    ja, die straie op de bovenbenen/heupen ken ik ook al jaren... :(
    maar gelukkig is de buik tot nu toe gespaard gebleven... iedere dag wel goed smeren, weet niet of het helpt, maar liever toch geprobeerd...

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn man gaat volgende week mee als ik dat nog haal, want dan zal er wel gesproken gaan worden over eventueel inleiden ofzo. Ik hoop niet dat ik het ga halen hoor en als morgen mijn bloeddruk weer gestegen is moet ik denk ik woensdag naar de gyn.

Weet iemand of dat dan definitief is? Als mijn onderdruk morgen 90 is en bij de gyn is hij lager, mag ik dan toch weer thuis bevallen. Ik bedoel ze meten bij de VK gelijk als ik binnen kom, dus ik kom net uit de auto gestapt en hups aan de bloeddrukmeter, terwijl ik bij de sportschool weet dat ik eerst 5 minuten rustig moet zitten voor ze gaan meten, anders is de druk hoger. Ook in het ZH meten ze de druk pas na een minuut of 10.

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
  4. Vennetje

Vennetje Actief lid

3 aug 2006
    261
    0
    0
    Loeki, volgens mij heb ik ergens gelezen dat je weer terugmag naar de VK als de gyn vaststelt dat de bloeddruk weer gezakt is, en daarmee het gevaar voor pre-eclampsie e.d. geweken is.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat is een hele geruststelling Vennetje, dank je. Mijn urine was vorige week schoon en ik heb ook geen last van sterretjes zien, geen hoofdpijn (alleen van mijn ogen) en ik houd geen vocht vast, dus ik hoop dat het morgen gewoon in orde is. Kleine is ook super druk, heb geen klachten anders dan mijn spieren en pezen.

6. Vennetje

Vennetje Actief lid

3 aug 2006
    261
    0
    0
    ik heb de laatste 2 controles ook ineens een wat hogere bloeddruk gehad. onderdruk gestegen van ongeveer 72 (vrij contstant de hele zwangerschap) en nu ineens 81/82.
    Heb ook het idee dat het met het tijdstip te maken heeft (maar geen idee of dat kan...). De controles voor mijn verlof waren altijd 's ochtends en nu ben ik steeds laat in de middag aan de beurt. Misschien heeft de temperatuur er ook nog iets mee te maken? Ben in ieder geval ook wel benieuwd wat het morgen weer wordt... :(

7. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    oh help ik schiet niks op met het strijkgoed ik heb telkens pijnlijke harde buiken :(

8. Vennetje

Vennetje Actief lid

3 aug 2006
    261
    0
    0
    dan laat je het toch lekker liggen... :oops: :p :( ;)

9. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    ja kan ik doen, maar het ligt al zo lang :oops:

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou Loesje, ga jij dan toch van start vandaag, lekker de was de was laten.

Vennetje ik ben gestegen van 70-75-80-85, iedere week weer hoger. Dus verwacht bijna dat het morgen 90 is.

11. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    bosi:100 per dag? :)
    Ik kon er vroeger nog geen 50 :D

dank je Loeki voor de oefeningen!

12. Vennetje

Vennetje Actief lid

3 aug 2006
    261
    0
    0
    had ik inderdaad al gelezen, ik hoop dat het morgen stabiel is!

13. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    ik hoop het loeki maar volgens mij is dit weer vals alarm ik vind het ook lastig vast te stellen van nu is het begonnen :) dus wachten we maar weer af.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja dat is het vervelende van oefenen hè. Hebben jullie wel eens op het punt gestaan je man te bellen als je dacht dat het begonnen was. Mijn man hoopt iedere ochtend een excuus te hebben om niet naar zijn werk te hoeven, maar ik oefen nog steeds niet, dus ook geen excuus om thuis te blijven.

15. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    landen/ belgie
    Loeki:mijn bloeddruk was een week voor mijn bevalling 16/11 :confused:
    Ik moest om de 2 dagen op controle en als mijn bloeddruk zo hoog bleef gingen ze mij zowiezo inleiden.Ze vonden ook geen reden waarom mijn bloeddruk zo hoog was.
    Maar de dag voor mijn bevalling was die ineens terug normaal,heel vreemd :(

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat is idd heel hoog Taschke, maar ik wil heel graag thuis bevallen en dat mag eigenlijk niet als de onderdruk 90 of hoger is. Dat is mijn grootste angst. Ik heb namelijk niet het idee dat ik last het van zw-vergiftiging of zo.

17. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    @loeki nee nog niet maar mijn man werkt hier nog geen 10 min. vandaan en hij kan zo weg.

18. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    landen/ belgie
    eeeej,vraagje:
    Onder mijn naam staat ineens senior member,sinds wanneer ben ik dat dan?Moet je een bepaalde tijd op het forum zitten ofzo???

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat is wel lekker, mijn man doet er ongeveer 30 minuten over om hier te komen en ik weet ook niet zo goed wanneer ik moet gaan bellen. VK heeft me wel gezegd dat ik rekening moet houden met de snelle bevallingen van mijn moeder en zusje en dat ik dus niet te lang moet wachten met hun te bellen.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Taschke, volgens mij komt dat er te staan als je 500 berichten of meer hebt en je zelf geen tekst aan je avatar toegevoegd hebt.

Deel Deze Pagina