aahzooo! Elena ligt hier op mijn arm,wil nog wat in het huishouden doen maar ze begon te huilen en ja...wat moet ik anders doen dan maar wat achter de computer te hangen?
Ach wat vervelend nu Taschke, heeft ze nu al een hekel aan hh-werk dat wordt geen huisvrouwtje later.
ze ligt gewoon graag bij mama of papa wacht maar loeki,staat jou ook te wachten Tis gelukt,ze ligt in haar box! We moeten straks naar de garage,er moest nog iets aan de auto gedaan worden maar door de bevalling stelde we het steeds uit. Mijn man komt over een half uur thuis en dan zijn we weg. Dus tot straks iedereen!
ik denk dat onze kinderen niet zich kunnen vooorstellen dat wij vroeger niet eens in den beginne telefoon hadden thuis laat staan een pc
Ik vind het nu al moeilijk voor te stellen dat mijn leerlingen niet eens meer weten wat de Berlijnse muur was, of de Sovjetunie
Nou dames, ik ga zo naar de VK. Wish me luck, ik hoop dat mijn bmm inmiddels verweekt is. Tot straks!
elf veel succes tot later hier roept de plicht, verheug me toch al langzaam op tijd voor mezelf, heb nog niet eens ontbijt kunnen nemen, ja zo val je ook wel af. Pientje maak jemaar geen zorgen die kilo's ben je zo snel kwijt, je bent de hele dag in de weer amper tijd voor naar de wc te gaan
Heb eerst alles beke bijgelezen... en loeki wie weet ga ik nog voorkomen in het topic als kanjer in de fouten of rare woorden Bij gyn terug ctg gehad, hartslag was goed maar in half uur 3 duidelijke harde buiken of weeën gehad die ik voelde ook. Opening is hetzelfde 2 cm en baby zit nog niet vast. Ze zei dat het kan doorgaan maar dat het evengoed nog week kan duren...Dus hebben we nieuwe afspraak maandag 23 april de uitgerekende dag! en dan ging ze zien zei ze... Dus afwachten of hopen dat het verder zet.... Sorry dak nu even niet reageer maar moet terug vertrekken want moet mijn ma halen op haar werk tot later, Annabel
nee ik ben er nog maar tussenddoor telefoon, fles, huilbuitje, email, lekker druk hier. geniet echt nog even van je rust want daarna duurt het echt even
Geeft niet hoor Missy, ik heb ondertussen even de tijd genomen om een nieuwe, hopelijk laatste buikfoto te maken.
Nou Loeki toch echt een zwangere buik, ik vind hem lager zitten, zou me niet verbazen als je binnen 48 uur begint, weet niet waarom maar heb zo het idee gek he, Ik ineens aan de voorspelling nou die van me eigen klopte ook niet Ik hoop dat je niet te lang erop hoeft te wachten dat duurt zo lang he wachten. zo ben weer even eraf tot later
wow loesje wat een buik zeg! ik had ook een enorme buik hoor, was wel meer dan 24 kg aangekomen, maar de eerste 11 zijn eraf hoor jippieeeeee! ik was wel eerst 8 kg afgevallen voor z'schap ivm trouwen, en ja die kilo's waren er zo weer bij. maar ik ben op de goed weg terug, nog 9 kg en ik ben tevreden. ila na doet t erg goed, ze drinkt goed aan de borst en komt nog steeds om de 3 a 4 uur. vanmorgen was ze al vanaf half 7 wakker en wilde niet meer gaan slapen, uiteindelijk maar om 20 uur in badje gedaan en daarna is ze op mijn buik iin slaap gevallen. even tussendoor wakker geworden om te drinken en nu slaapt ze weer. straks lekker wandelen met mijn moeder en de hond. moet alleen nog even het parasolletje opzoeken voor op de wagen. cilia