Ik was ook eerst wat afgevallen voor mijn bruiloft en toen weer wat aangekomen met mijn vorige zwangerschap die eidigde in een miskraam en nu super veel aangekomen, maar dat komt ook omdat ik vanaf week 13 al bijna niks meer mag dus krijg bijna geen beweging, ach ja trainen we wel weer eraf
ja ik zou ook wel lekker met de kleine willen gaan wandelen maar wij moeten wachten! Mijn moeder belde net: "Is er nog niks Almira"? Nee ma er is nog niks. Ze begint ongeduldig te worden. hahaha
Zo ik heb even in de tuin liggen slapen. Ja Almira, hier wordt de familie ook ongeduldig hoor. Mooie buik hoor Loesje Ik hoop dat je voorspellng uit komt Missy. iedereen die mijn buik ziet zegt : goh wat zit ze nog hoog.
Daar ben ik weer En nee nog niet bevallen! Mn vliezen blijken dus wel gebroken te zijn, in het zkh. kwamen er opeens meerdere "plasjes" gelukkig op kunnen vangen en toen kwamen ze tot de conclusie dat het toch vruchtwater is. Mn weeen waren nog sterk dat ik net in het ziekenhuis was en na een uur werden ze steeds minder en op een gegeven moment dus niks meer Ze hebben mn bloed geprikt en een vaginaal kweekje genomen om te kijken of ik een infectie heb ivm mn gebroken vliezen, dat was gelukkig niet t geval. Nu moet ik morgenochtend om 6 uur bellen of er plaats is op de verloskamers en dan gaan ze me inleiden. Dus weer een aprilkindje die het leuk vind om de vliezen door te prikken maar daarna niet zelf voor de weeenactie zorgt Maar de dag is nog niet om, misschien kan ik straks wel weer naar het ziekenhuis. (ze zaten bomvol, dus ze konden een weeenloze zwangere gewoon niet gebruiken op de verloskamers) Maar ja, straks even wat bijslapen, energie op doen voor de grote dag morgen.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE zorra, wanneer is het je nu eens gegunt. word nu wel spannend, maar had echt gehoopt dat je nu bevallen zou zijn.
Ja ik ook Loeki Ik kan het ziekenhuis dus echt niet meer zien, morgen weer die rit in de rolstoel naar de verloskamers (is nogal een eind) Maar morgen moet het dan toch echt gebeuren, of hij moet opeens besluiten dat hij vandaag toch wil (krijg net dus een wee )
Ze wilden niet toucheren ivm infectiegevaar door gebroken vliezen. (ze hadden geen plek dus ze stellen het inleiden daarom uit, morgen gaan ze nl. wel toucheren, als ze gaan inleiden mag het wel)
Aha, wat verschrikkelijk balen nu weer. Drukte op de verloskamers en het is niet eens volle maan Zorra, wil je mijn 06-nummer nog hebben voor 'noodgevallen'?
wat raar allemaal. Maar je hebt in ieder geval morgen of hooguit overmorgen je kleintje vast Wou dat het bij mij al zo ver was wordt het wachten nu wel echt zat!
Ja is wel goed, Janne wilde wel graag een sms ontvangen wanneer de baby er is, maar dan kan ik jou evt. morgen via sms op de hoogte houden qua ontwikkelingen, jij bent toch onze forumjunky
Nou Almira, jij moet in het ergste geval nog wel 4 weken, als je het nu al zat bent kan het nog een lange zit worden. Ik ben heel blij dat ik mij ingesteld heb op eind april, merk nu dat ik geen moeite heb met het overtijd gaan. Natuurlijk wil ik mijn kleine wel vasthouden, maar ik zit niet de hele dag te wachten en de hopen dat het begint. Ik vermaak me hier prima zolang de kleine er niet is.
Almira, ja ik vind t wel vreemd dat ze me weer naar huis sturen en dat we morgenvroeg dan moeten bellen of er plaats is of niet. Ook moet ik 3x per dag temperaturen, geen bad, geen sex, bij bloedverlies bellen, als ik om de 5 minuten weeen heb voor een half uur.....Maar hopelijk hebben we snel onze kleine vast. Ik zie alleen wel op tegen het inleiden
Ik had me ook ingesteld op 42 weken Loeki, en dat scheelt wel qua ongeduldig zijn. Alleen als je elke keer loos alarm hebt dan wordt je geduld wel aardig op de proef gesteld
Ja dat laatste kan ik me goed voorstellen Zorra, nu is het echt wachten op een plekje. Kun je niet in een ander ZH terecht? ja inleiden doen ze pas na 48 uur geloof ik, maar je vliezen zijn gisteren toch al gebroken? Ik hoop maar dat je airco in de auto hebt maar het was een leasewagen toch.
pfffff 4 weken hoop t niet! Ja heel vreemd zorra, ik hoop voor je dat het nog op de natuurlijke wijze gebeurt! We duimen! Hier in de straat zijn er 3 jongetjes geboren en zijn er (incl. mij) 4 zwanger (de straat heeft 65 huizen)