April 2007 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandra1982, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Babytown :D
    wordt de hele tijd geheim gebeld!
    Dat neem ik niet op!
    Zijn altijd van die reclame's of aanbiedingen.
    En ik kan geen nee zeggen.
    Zeg altijd maar zo: Geen nummer staat bij mij niet in mn lijstje

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Vervelend Almira, mijn man heeft ook nummeronderdrukking op zijn werk, dus ik neem dan wel op.

3. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Ben moe zeg denk dat ik zo nog ff op de bank ga liggen hang meer op de stoel dan dat ik zit hahaha

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ga lekker even rusten Almira, is goed voor je en ook voor de kleine.

5. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    ja ga ik doen!
    (ik hoop trouwens dat de baby niet op koninginnendag komt)
    Dan heb ik niet het idee dat mijn kindje centraal staat

Zorra succes al ik je niet meer spreek tot na de bevalling en tot snel allemaal!

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    haha, dat topic over spelling is om je rot te lachen. Totaal onzinnig topic, al ben ik het met een aantal eens, er ZIJN echt dames (en heren) die onleesbare antwoorden posten, maar dan is het toch zo simpel om daar niet op te reageren. Dit gaat vast ook over dat topic van afgelopen weekend waarin die vrouw ook berichten aan een stuk door typte. Jullie weten wel, het sensatietopic over dat rijden zonder rijbewijs.

7. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    In principe is het zo dat je maximaal 72 uur met gebroken vliezen mag lopen, vandaar dat ze het nu na 48 uur gaan opwekken. Ik hoop dat het of vandaag vanzelf op gang komt, of dat ik morgen genoeg ontsluiting heb om te strippen en dan een weeenopwekkend infuus, dat kunnen ze nl. nog wel wat reguleren, maar met gel inbrengen heb je nog meer kans op heftige weeen.

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik duim voor je zorra, hoe je het ook went of keert, met zo'n 48 uur is die kleine jongen bij je.

9. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Bedankt Almira, en ga maar lekker rusten.
    Ja Loeki, een spelfout hier of daar kan ik niet wakker van liggen, maar zoals dat sensatietopic, dat was gewoon zo slecht te lezen, en dat was gewoon omdat ze te snel typte en alles achter elkaar.

10. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Nou na die 48 uur Loeki, morgenochtend is 48 uur toch om? Of ben ik nu in de war (kan heel goed hoor, slaapgebrek he)
    Maar ze laten me iig niet uuuuuuuuren weeen hebben, want dat is weer te gevaarlijk voor mn litteken, dus kans zit er ook nog in dat het morgen uiteindelijk een keizersnee wordt.

11. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    *jaloers* Ik moet er nog een kilo of 10 af krijgen van de zwangerschap, en dan nog de kilo's die ik aangekomen ben van het stoppen met roken. Ben dus nog wel ff bezig....

12. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Half uur geleden nog even de HA gebeld voor mn bloeduitslag, ze mompelde iets over dat ze het niet kon vinden en dat ze er achter aan zou gaan en me terug zou bellen :( Ben benieuwd of ze nu de uitslag hebben, zou toch mooi zijn als het nog vlak voor de bevalling binnen is....

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh, ik dacht van nu tot uiterlijk woensdagmiddag, maar als ze de kleine in korte tijd willen laten komen, dan is het nog maximaal 24 uur. Ging even uit van het meest onguntige, want als ze de weeën op gaan wekken betekend dat toch niet dat je in een paar uurtjes klaar bent. ja sorry, ik heb er geen verstand van. Bij mijn zusje was het in drie uurtjes gepiept.

14. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ligt er wel een beetje aan of ze morgenochtend al een plaatsje voor me hebben in de verloskamers, ben benieuwd of het bij mij ook zo snel gaat als bij je zus, ik heb er gewoon een beetje een naar gevoel bij dat het morgen heel heftig wordt en ze uiteindelijk een spoedkeizersnee moeten doen, ben een doemdenker, ik weet het :(

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja Zorra, het is wel fijn om te weten of je nu wel of geen BV kunt gaan geven. Ik heb het vast gemist, maar jij hebt je dochtertje geen BV geven zeker, of speelde dit om een andere reden toen niet.

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Niet wanhopen Jopie, de zomer komt er aan, lekker de tijd om met de kleine te wandelen en zo, dan komt het er echt wel af hoor :p

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn zusje heeft echt een weeënstorm gekregen, heel heftig idd, dus ik weet niet of ze dat bij jou wel aandurven.

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dylan zit wel eens zo bij papa. Geweldig om te zien :)

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja heerlijk als je man zoveel thuis is.

20. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik heb mn dochter 7 weken BV gegeven, afgekolfd want ze had zelf de kracht niet om te drinken. Nu kreeg ik tijdens die zw. schap helemaal geen B12 injecties, moest er nl. mee stoppen van de VK.(misschien daarom HELLP gekregen, want B12 tekort kan daar nl. voor zorgen en ik had na mn zw. schap behoorlijk tekort) Dus de kans dat ik antistoffen heb is denk ik wel klein omdat mn dochter er niks aan over heeft gehouden, maar ze is wel vaak moe en heeft snel blauwe plekken, het kan dus zo zijn dat t b12 tekort pas rond haar 8e openbaart, dus voor haar wil ik t ook graag weten.

Deel Deze Pagina