Aha vandaar. Nou ik hoop dat de uitslag nog op tijd komt en dat alles goed is. Ik kreeg weer een geboortekaartje van mijn zw-gym. Nu 6 kindjes geboren 2 jongens en 4 meiden. Het zit hem in het weer volgens mij. Wat een hoop meiden.
Zorra, wat jammer dat je nog niet bent bevallen, maar het duurt nou niet lang meer! Ik hoop dat je niet ingeleid hoeft te worden. Succes
Loeki, het is idd heerlijk dat mijn man thuis is (nou ja, als hij dus niet ergens anders is hahaha!) Van de 8 dames van de zw. gym zijn er al 7 bevallen. Eerst 4 jongens en daarna 3 meisjes. Nog 1 meisje te gaan, voor het mooie! Ik wanhoop ook niet over mijn gewicht, maar ik wordt nog niet echt blij als ik in de spiegel kijk
Idd veel meiden geboren! En wie weet wat er nog komen gaat.... Bedankt Jopie Ik ga zo stoppen, even liggen. Ik hou jullie op de hoogte!
Van de 8 zijn er bij ons nu 6 bevallen, de laatste twee zijn ook de twee die op 14 april (ik) en 15 april uitgerekend waren. Rust lekker uit Zorra, je gaat het nodig hebben.
Heee Zorra, bijna he.... Hier gaat alles zijn gangetje. Ons meisje is heel lief. Alleen 's avonds huilt ze. Maar 's nachts gaat het ook goed. Ze komt maar 1x in de nacht. meiden geniet wel van die schopjes en de buik. ik mis dat echt, maar ben zo blij dat ons meiske er nu ook echt is. Zijn er nog meer die last hebben van kraamtranen? Ik heb er al heel wat vergoten.
jopie: wanhoop niet, de kilo's vliegen er vast nog wel af, Janne: ik kan me voorstellen dat je blij bent dat je meisje er nu ook echt is. Ik geniet idd nu wel meer van de schopjes, want het kan straks zo over zijn. Zag ik net zorra nog voorbij komen? Nog niet aan het bevallen dus, Loeki, ook nog geen gekke of vreemde krampen? Almira: ik hoop ook dat ons kindje niet op koninginnedag komt, maar wel een voordeel kan zijn dat ze altijd vrij hebben die dag ( of makkelijk vrij kunnen nemen) Ik moet morgen weer eens naar de vk, na twee weken. Nou volgende keer dus echt wel om de week. Ik ga niet pas met 41 weken weer. Bah last van maagzuur, Ik ga zo weer even poetsen. Is niet echt nodig, maar ik heb wel steeds het gevoel dat elk stofje weg moet.
Jij krijgt echt een verrassingsaanval straks, Ja idd, erge nesteldrang. Ik ga eens even teruglezen waarom zorra nu niet in het ziekenhuis is.
Ja, ik krijg net als mijn moeder een verrassingsbevalling of ik word zoals mijn zusje na 2 weken ingeleid. Volg helemaal de familielijn, als dat nou ook zo gaat met de bevalling zelf
Janne, wat fijn dat het zo goed gaat! Kan me goed voorstellen dat je blij bent dat je meisje er ook echt is. Geniet maar van haar, je hebt het echt verdient! Hier weinig kraamtranen. Hahaha Bosi, stof ze!
dank je Ik ga nu echt bezig. Loeki, ik denk altijd elke ochtend of jij al bevallen bent of niet. Je maakt het voor ons ook erg spannend.
o zorra spannend, morgen heb je dan eindelijk je kleintje in je armen! Dat heb ik ook Janne, ik mis die schopjes ook heel erg. Zeker met de wetenschap dat ik dit nooit meer ga meemaken. Van de week was ik ook de jongenskleertjes aan het opruimen. Toen heb ik wel een paar traantjes gelaten. Het is nu zo definitief, nooit meer zwanger nooit meer een jongetje De doos heb ik nog niet dicht kunnen plakken erg hoor... Dat klinkt als het einde in zicht bosi....poetsen terwijl het eigenlijk niet meer nodig is. Wie weet vananavond....... Ik ben op de weegschaal gaan staan en ik ben nu 12 kilo kwijt en dan ook nog bv straks ben ik graatje mager. Ik heb weer voeding voor minstens 2 kinderen.........Jessy groeit goed en is heel tevreden, ze heeft nu al een onderkinnetje hihihihi. Ze kijkt ook al heel wijs om zich heen, en probeert zelfs haar hoofdje al op te lichten. En er komen af en toe al hele lieve geluidjes uit, smelt smelt smelt. Ze heeft nu helaas last van spruw.....straks even een zalfje ophalen bij de apotheek. We hebben al een aantal keer flink gewandeld, heerlijk hoor dat dat nu weer kan. Ik ga nu even snel afwassen voordat ze weer wakker wordt. Dames geniet nog zolang het kan en suc6 voor de bevalling groetjes doeggggg O,ja er staan weer wat foto's op onze site