Loeki: Ik heb ook nog nooit echte oefen weeen gehad geloof ik. Wel indalingsweeen. (ze laten me niet slapen vandaag, straks komt mn pa nog ff wat doen in huis. Dus ga daarna maar slapen denk ik).
Nou ik heb hier eigenlijk helemaal niets gevoeld, alleen last van mijn pezen natuurlijk.Dat heb ik nu nog wel hoor.
Almira en Loeki ik heb ook nog geen oefen wee gehad. Af en toe wat harde buiken maar dat kwam meer omdat ik dan te druk bezig ben heb ik het idee. Nouja vandaag rustig aan en het is weer erg warm he? Zorra wat spannend allemaal, ik hoop dat je nog een goede nachtrust hebt als de bevalling niet doorzet. En over dat typfouten topic, denk ik dan... wat maakt iedereen zich toch druk en veel ergenissen heeft men dan niets anders te doen? Deze site is toch voor onze eigen lol of als je ergens mee zit w.b. zwangerschap/baby etc dan kun je dat hier heerlijk kwijt! echt een fijne site! mijn mannetje zit 3,5 rijden hiervandaan met zijn werk en ik merk wel dat ik het nu wel spannend ga vinden, als ik ook maar iets van een wee voel moet ik hem bellen. gelukkig komt er vanavond weer een vriendin slapen.... nou ik ga even koken! tot later!
PRDM, wat een schatje zeg! Wij hebben ook al flink gewandeld. Doe nou veel meer lopend, wat ik anders op de fiets deed. Ik heb nooit indalings- of oefenweeën gehad. 't Was meteen het echte werk Messie, eet smakelijk!
Moeten we perse oefenweeen hebben gehad om de bevalling te laten beginnen nee toch? Begin het wachten nu wel een beetje beu te raken hahaha, jullie niet dames?
Wat een schatje PRDM! Zit hier met een krolse poes die al 6 dagen aan een stuk door miauwt echt heel irritant....
zorra, jeetje, ik had echt verwacht dat je pas zou reageren als je bevallen was, en dan nu nog niet. Maar dan gat het morgen toch eindelijk gebeuren! prdm - mooie foto's hoor! janne - fijn dat alles zo goed gaat! Geniet maar lekker van je meisje! bosi - ach je huis kan maar schoon zijn he jopie - jij heb denk ik echt een bevalling gehad wat je zo weer overdoet, toch? heerlijk! almira - die kunnen er wat van he krolse katten, owww da maakt zo'n herrie!
Heb een vraagje weten jullie wat voor ras mijn kat is? Haar moeder is een pers en haar vader weten we niet maar we denken niet dat het een europese korthaar is (de vader) Ze is eigenlijk donker bruin (niet op de foto te zien) Ze blijft een klein poesje. Ik het zonnetje heeft ze getijgerde strepen over haar lichaam heen lopen. En ze is echt super zacht. Zachter als een kitten. Is ff iets heel anders maar wil t zo graag weten. Ben namelijk bij een katten beurs geweest en heb geen kat als haar gezien
hallo, tof dat je meer zekerheid hebt zorra en tegen ten laatste morgen heb je u schat in de armen. En wie weet mag je vanavond of vannacht nog vertrekken... Hier sedert 16uur lichtroze slijmverlies en harde buiken maar denk dat het het gevolg is van het inwendig onderzoek van deze morgen, alhoewel ze niks gezegd heeft deze keer de gyn...kga het in het oog houden. Kom vanavond nog eens langs om verder tereageren kga nu eerst eten maken voor de kids Annabel
@Zorra Spannend hoor ik denk dat het voor jou nu snel gaat beginnen. @Loeki Ik hoop dat het vanzelf gaat beginnen en niet ingeleid hoeft te worden, Mooie buikfoto! @Almira Fijn dat alles goed was bij de vk! @Bosi Nog steeds last van nesteldrang @Loesje Je hebt idd een flinke buik mooi hoor!
Heb weer een nieuwe buik foto gemaakt. Was er weer tijd voor want het kan elk moment de laatste zijn!
Europeese korthaar denk ik. Onze kater heeft ook halflang haar en is heerlijk zacht, maar het is toch een E. korthaar. Mooie buik hoor.