ja idd, hoe wordt men ziek van 10 graden na 30 en dan weer van 30 terug na 15 het gaat met veels te grote verschillen op en af. hoe is het met je man..wordt die al langzaamaan ongeduldig...in afwachting van de kleine?
wat lief! owwwwwwww ik wil ook snel weer! Kan niet wachten tot ik weer aantal, dan schreeuw ik het van de daken, ken jij het thuis horen
Ik zal mijn oor te luister leggen Meliske, kan me voorstellen dat je heeeeel graag weer wil, gaat je ook echt lukken hoor, wie weet ... test je binnenkort al wel positief. Heeft manlief nog zo goed gescoord als PSV?
jazeker! komt helemaal goed! het is alleen zo k*t dat je dan weer 2 weken moet wachten he voordat je iets meer weet.
ja idd jij weet er helaas ook alles van he. maar ja dat is voorlopig niet aan de orde voor jou ben zo benieuwd hoe je kindje eruit ziet, je creeert toch een bepaald beeld van mensen als je er zolang mee "praat". dus ben er zo benieuwd na, en ook na de naam, schiet maar is op jij
haha, ik doe mijn best, maar ik ben erg perfectionistisch, wil alles helemaal af hebben voor ik iets presenteer.
De kleine lijkt gewoon op haar moeder en is perfectionistisch óf ze lijkt op haar vader en ze heeft gewoon plankenkoorts.
Heey dames. Ik heb het idee dat mn buik op springen staat hij kan echt niet meer groeien pffff. Wat ben ik dik zeg hahahahaha. Hier zijn eindelijk de laatste dingen aan de baby kamer gedaan! Er moest nog een lampje opgehangen worden. Glow in the dark sterren opgeplakt worden en de boom die mijn moeder gemaakt heeft moest nog tegen de muur aan geplakt worden. (hier heeft ze een groeimeter van winnie the pooh op geplakt) Ga zo nog maar eens proberen te slapen want vanmiddag werd het verstoord. Jan belde net dat hij een uurtje lang blijf dus hij is pas half 1 thuis *zucht* Daarvoor kan ik nooit goed slapen dus probeer maar een dutje op de bank. Prettige avond nog en iedereen succes!
oooooh maak me lekker, ik wil eigenlijk geen chips eten ivm mijn bloeddruk, moet morgen weer meten, dus ik doe het even voorzichtig.
almira - winnie the pooh ? ? ? owwww dat moet geweldig zijn! loeki - nee idd laat het nu maar even staan, na de zwangerschap kun je nog genoeg chips en andere dingen eten die je nu beter kan laten staan. Ik eet wel voor jou
Dat is goed Meliske. Ik heb een babybadje met Winnie en ik zal iedere keer dat mijn kleine straks in bad gaat aan je denken hoor. Dat doe ik toch al bij iedere Pooh die ik zie.
Hoi Almira ik heb ook vooral savonds het gevoel dat ik op springen sta en echt geen lucht meer krijg, volle maag in de verdrukking enz. Ik lig savonds in bed ook alleen nog maar te puffen en zuchten. Snachts als ik wakker word, met volle blaas, doet het gewoon pijn als ik me om wil draaien om het bed uit te stappen... dus herkenbaar! dat op knappen staan!
het is echt amper vol te houden en het wordt met de nacht erger. Zeker met een krolse poes die elke ochtend tussen 5 en 6 uur begint te miauwen voor een uur lang. Ik wil nog ff goed slapen voor mn bevalling en met die kwaaltjes wordt het al moeilijker maardan die kat. Zucht wat een beest. hahaha