nee hoor san, was maar een grapje, kan me goed voorstellen dat je het zwaar heb, als ik je pootjes heb gezien... pfff petje af voor jullie met dit weer! ow loeki, heb ik weer wat geleerd!
Een heldere blik misschien, maar heldervoelend :-k nou nee. Alleen als ik straks echt eind april ga bevallen denk ik daar misschien anders over.
ja kan nog uitkomen, als je eind april gaat bevallen, mag jij voor mij zeggen wanneer ik weer aantel, dan vertrouw ik er volledig op. nu misschien al een gedachte erover
Sandra, je kunt natuurlijk ook even om een samenvatting vragen, dat scheelt je een hele hoop leeswerk, tenzij je het natuurlijk leuk vind om 15 pagina's terug te lezen.
Ik heb het vermoeden dat jij op een dag komt vertellen dat je bevallen bent, of zomaar uit het niets zegt dat het gaat beginnen Loeki. Meliske, die pootjes zijn vandaag echt nog dikker, ik heb echt last van die harde voeten. Ze doen meer pijn dan een harde buik.
Meliske, als het aan mij zou liggen test jij positief op de dag dat ik ga bevallen, hoe lijkt je dat?
ow geweldig nieuws loeki! ga je vanacht bevallen sandra is het niet prettig om met je pootjes in een bak koud water te zitten? en een kussen onder je matras lekker, voetjes omhoog. en heeeel veeel drinken, dan plas je ook weer veel vocht uit. kan me idd voorstellen dat het heel pijn doet.
Ga jij al posi testen dan, ik dacht dat je nog op je NOD zat te wachten. Sandra ik wou dat ik iets voor je doen kon meid, maar meer dan met je ppotjes omhoog zitten weet ik ook niet.
Dat is nog eens een goede deal, Meliske posi testen als Loeki gaat bevallen Ik heb de voeten gisteren al in koud water gezet, maar dat hielp ook niet echt. Zolang ik niet hoef te lopen ofzo, dan gaat het wel. Ik heb ze nu ook lekker omhoog liggen, hoewel dat weer niet comfortabel zit met die dikke buik... Maar goed, ik zal proberen niet te zeuren en het positieve ervan inzien. Vandaag bezoek gehad van een vriendin, die ik al een tijd niet had gezien. Ze vroeg of er maar 1 in mijn buik zat ipv 2
Ja dat horen we nu van meer dames, die opmerking over 1 of 2 kids. Nou ik heb er echt een hoor. Bij mij vragen ze hoelang ik nog moet, dan antwoord ik, 'ben 2 dagen overtijd' moet je ze zien kijken
Meliske: dan zou die tweede zich toch wel heel goed verstopt hebben tijdens de echo's Loeki: Ik geloof wel dat sommige mensen raar zouden kijken als je zegt dat je al overtijd bent, maar goed wij weten dat je van een buik ook niet altijd alles kunt aflezen!
Meiden ik val zowat in slaap achter mijn laptop. Ik houd het voor gezien voor vandaag. Morgen naar de VK, hoop maar dat het niet meer hoeft
Loeki, welterusten en succes morgen bij de vk. Ik moet trouwens ook gaan morgen, ik hoop dat die frummel eindelijk is ingedaald. Anders moet ik over een week naar de gyn.