dat hoop ik voor je sandra, lijkt me niet fijn om nu alsnog na de gyn te moeten! Maja kan nooit voor lang meer zijn he.
hahahahaha ja dat ken ik. Eerst riep men krijg je een tweeling omdat mijn buik zo hard groeide. En nu was ik zaterdag in de speelgoedwinkel, waar ik 2 weken daarvoor ook was voor de verjaardag van mijn dochter, zei die vrouw ineens he is dat jouw derde? Ik wist niet dat je zwanger was. En ik had toch echt wel een buikje, maar goed met jas aan zag je er weinig van hihihihi. En Meliske deze zijn voor jou +++++++++++++++++++++++++++ Het is je van harte gegund. Ik heb ook geen woorden voor jouw liefdevolle moed....... Ik heb helemaal geen last gehad van gezwollen voeten enzo, wel begon mijn gezicht boller te worden de laatste week, maar dat is nu alweer weg. En mijn gewicht zit 12 kilo onder mijn begingewicht dus mij hoor je niet klagen. Jessy heeft vandaag een regeldag pffffffffffff ik voel me net een koe. Om het uur komt ze voor bv moehhhhhhhhhh En ik ken de vreemde blikken ook van mijn mannetje. Ik zit ook regelmatig met een big smile, of ik schiet in de lach. En dan kijkt hij me aan zo van moet ik het blauwe busje bellen of gaat het wel? Maar als ik het dan hardop voorlees lacht hij gelukkig mee, dus hij vertrouwd erop dat ik niet doordraai hierzo hihihihi Ik ga nu maar weer eens mijn bedje opzoeken voordat de milkybar weer geroepen wordt. Enne dames het is nu flink afgekoeld dus bevallen maar....... groetjes doeggggg
Taschke: Lieve fotootjes van Elena! En jouw buik, ik ben er jaloers op haha! PRDM: welterusten en melkse Meliske: Het is toch maar eenmalig dat ik dan naar de gyn moet, als het goed is. Ze gaan dan een echo maken en kijken wat de reden is waarom hij niet indaald.
Geen dank en nu ga ik echt slapen , nou ja slapen. Naar bed want mijn meisje roept weer dus ik drup weer moehhhhhhhh groetjes bertha 11 hihihihi
Hihi ik hoop het ook dat ie is ingedaald, en van mij mag ie wel komen voordat dalijk weer zo'n warme dagen komen! Om dan te gaan bevallen, dat zie ik niet zitten. Ik vind zwanger zijn in die warmte al zwaar.
slaap lekker bertha! nee dat geloof ik sandra, ik heb het al bloedheet, kan me voorstellen dat jullie op springen staan, pfff. zal ik je buik 1 dagje overnemen, krijg je em woensdag weer terug
Meliske, als het zou kunnen stuurde ik je de buik even via de mail, dan kon ik me een paar dagen normaal voortbewegen en een nachtje lekker op mijn buik slapen
Ja, ik zou zoooooo graag weer op mijn buik willen slapen.. Dat mis ik nu echt, ik lig helemaal niet graag op mijn zij en als ik op de rug lig dan krijg ik geen lucht.
nou ik ga ook maar een tukkie doen. truste allemaal. sandra, heel veel sterkte met je pootjes! hopelijk heb je er morgen minder last van als het minder warm is. slaap lekker allemaal!
Wat een gedoe in dat spellingstopic... Welterusten Meliske, ik hoop inderdaad dat het morgen minder is maar dat zal wel. Tot morgen!
Zo ik hoop dat iedereen beter slaapt dan ik. Nee nee, geen bevalling hier, maar de kleine is zo druk dat ik al bijna 1,5 uur wakker lig van d'r. Hoe ik ook ga liggen Ze blijft actief , alleen op mijn rug is ze rustiger, maar op die manier kan ik niet slapen. Nu dus even warme melk en wat droge crackers wegwerken. Hopelijk is het daarna rustiger.