April 2007 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandra1982, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Of juist rustiger :p

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    :)

Daar kan ik echt niet naar kijken, die belmutsen.

Dus alles in slowmotion bambino, dan doe je in elk geval rustig aan. Wel logisch dat je man op de bank ging liggen. Hij hoort idd lekker naast je, maar teveel snurken zou ik ook niet trekken.

Ja ik ga over een paar minuten ook naar de VK. Daarna even boodschappen doen.

Nu eerst maar eens aankleden. ( douchen heb ik al gedaan)

tot later

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja dat ken ik Bambino, ik snurk ook verschrikkelijk schijnt het, maar ik leg me er dan maar even bij neer en denk 'het is tijdelijk'. Hij moet ook weer werken vandaag, dus hij heeft zijn nachtrust wel nodig.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik om 14.15 uur :D, Bosi, jij ook veel plezier bij de VK zodirect.

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    haha ja als ze er eenmaal zijn wel ja ;)

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou de kleine is niet van plan om rustiger te doen :(

7. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    ja meliske de druk voor ze klaar te krijgen op tijd is enorm 's morgens maar eens ze er zijn dan heeft moeki gelijk is het hier terug stukken rustiger eigenlijk wel bangelijk stil....
    Annabel

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Geniet er van Annabel, voor je het weet zijn ze weer thuis en is het gedaan met je rust. Je moet gewoon de rust pakken die je nu krijgen kunt, goed voor jou en de kleine.

9. Messie

Messie Actief lid

1 sep 2006
    202
    0
    0
    Zorra is nog niet bevallen maar wel bezig?
    Verder nog nieuws?

Ik moet ook naar de VK vanmiddag om 15:00 uur.
    Ben benieuwd. Zo direct komt er een vriendin die zondag uitgerekend was dus even buiken vergelijken en lekker kletsen.

Ik belde net naar de drukker waar ik enveloppen heb besteld vorige week woensdag en die vertelde me doodleuk dat er nog niets binnen is terwijl het 2 a drie dagen zou duren dus ik werd een beetje boos en liet mijn ongeduld merken... nou hij zou wel even gaan bellen en me terug bellen! daar kan ik dus echt niet tegen he, beloftes niet nakomen! Ik wil die adressen nu echt wel op de enveloppen hebben!

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    messie, dat kan ik me voorstellen, voor je het weet is de kleine er, is dan wel fijn als dat iig klaar is.

11. Messie

Messie Actief lid

1 sep 2006
    202
    0
    0
    dankje meliske, hoe gaat het met jou? je zit weer in een nieuwe cyclus ronde he? hoe voel je je? Al anders?
    Als je weer zwanger bent mag je dus weer gewoon onder controle van de VK? dat is wel fijn toch?!

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    heb nu net ongeveer me ei achter de rug, dus eventjes wachten weer.

verder gaat het wel goed, zou alleen willen dat ik vanavond in slaap viel en zaterdag pas weer wakker zou worden, donderdag was ik eigenlijk uitgetelt...

het is idd wel fijn dat ik weer onder controle mag bij de VK, dit wel samen met controle bij de gyn voor extra echo's, rond de 25 tot 30 weken. En ook ene hele geruststelling dat ik meteen na het ziekenhuis mag voor ene echo als ik me zorgend zou maken.

Maja eerst maar is afwachten of het deze maand wat is...

13. Vennetje

Vennetje Actief lid

3 aug 2006
    261
    0
    0
    van mijn kant ook geen nieuwtjes... :(
    voorgevoel van 16 april klopte dus van geen meter...

vanmiddag naar de VK. mijn mannetje gaat mee, had ie zin in... :D
    ben benieuwd wat ze gaat zeggen over het misschien vruchtwater verliezen... al is het heeeeel onregelmatig. kan niet zegen dat ik continu vocht verlies.

wat een poetskriebels hier allemaal zeg :confused:
    ik wou dat ik er een paar had gekregen. het is wel schoner dan normaal, wanneer ik werk, maar kan me er toch maar moeilijk toe zetten. Ik heb niet echt een drang gekregen dat ik het steeds weer moet doen.
    willen jullie niet bij mij langskomen; nog zat te doen dus ;) :oops: ;)

14. Niet meer actief

Meliske ik snap je hoor, donderdag mag dan snel voorbij gaan kan me voorstellen dat je liever deze week overslaat.
    Hopelijk keert het tij snel voor jullie en komt er ook wat moois bij jullie ik duim iig heel hard.

is er nog iemand bevallen vannacht of gisteren, heb nog niets teruggelezen nl.

15. Niet meer actief

;)

makkelijk voor mij dank je wel Bosi, ik hou het amper bij hier, Jasmine ligt nu evenuitgeteld in de box nadat ze vanaf gisteravond heeft zitten spoken :D

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee Missy, niemand bevallen zover we weten.

Vennetje hier ook geen nesteldrang hoor, ben nooit een schoonmaakster geweest en ik zal het ook nooit worden.

Vervelend van de drukker Messie, wees maar blij dat je dan vandaag niet bevalt, maar de dag is nog lang hoor.

Ik heb iig één uurtje slaap ingehaald. :(

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja dat is ook een manier om te antwoorden Missy, alles goed met je? :D

18. Niet meer actief

Nou dan duurt het best wel lang ineens nu al 3 dagen geen baby hier :D
    en ik ben zo nieuwsgierig naar jullie allemaal, hoe het zal gaan en wat jullie krijgen en de namen.

eigenlijk heb ik nu werk zat liggen maar even geen zin, ze ligt net lekker in de box, misschien kan ik ATWT van 1,5 week gaan kijken :) :)
    gelukkig gebeurd daar in de serie hoop ik niet zoveel amper tijd om alles bij te houden, net Buurvrouw op bezoek geweest eventjes mete 25 euro vond ik erg veel! kan ik snel weeer leuke dingen voor haar kopen, het geld vlieggt er hier nl doorheen.
    balans na 1 week 2,3 pakken luiertjes, 1 pak voeding en god weet hoeveel beschuit met muisjes (ook voor werk al gedaan dus wel vertekend beeld)
    :) :)

19. Niet meer actief

Ja behalve een branderig gevoel onderin dat met het verstrijken van de dag steeds toeneemt voel ik me beter dan het hele afgelopen jaar!
    energie zat terwijl ik heel weinig kan slapen. ik weeg elke dag minder dus voor mijn humeur is dat prima, ben dus al 10 kilo kwijt en ze is 10 dagen grappig vond ik,ik hoop er nog een kilo of 4 vanaf te krijgen dan ben ik op mijn gewicht wat ik vorig jaar wilde gaan wegen voor ik wist dat ik zwanger was (wilde toen graag 70 wegen en dus afvallen)

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja het wordt er niet goedkoper op met een kleine, ik zal haar zeggen dat ze nog even moet blijven zitten tot het salaris de 25e is overgemaakt :)

Ja na de geboortjegolf begin april is het ineens verdacht stil, maar ja de groep zwangeren werd ineens ook wel heel erg klein, dus het tempo moest wel af gaan nemen.

In ATWT is best veel gebeurt de afgelopen week.

Deel Deze Pagina