April 2007 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandra1982, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Kijk op je ideale gewicht komen dankzij de zwangerschap, maar weinig vrouwen die DAT kunnen zeggen :)

2. Niet meer actief

Er zijn wel veel meisjes in april vind ik, zou het aan de warme zomer van vorig jaar liggen ?

Ja loeki na de 25 ste dan kun je weer uitgeven :) , alhoewel als je in je kraambed ligt geef je niet zoveel uit, maar daarna is de behoefte om wat te gaan kopen des te groter althans bij mij., :D

3. Niet meer actief

Nou er zijn er (gelukkig) ook niet zoveel die zich 9 maanden ziek voelen

4. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ow missy ik hoop dat het bij mij ook zo snel gaat met de kilo's :)

Hier wel nesteldrang,deze week ga ik alles nog 1 keer soppen en wegwerken,alles klaar maken en dan mag de baby zaterdag 21 April komen! :D
    Hopelijk is Menno dan helemaal beter,maar dat zal toch wel?

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat kan ik me voorstellen Missy, dus moet ze nu maar komen hè, kan ik geld uit geven als het salaris er is :), nou ik ga vanmiddag naar de VK en dan wil ik wel een uiterste datum weten waarop ze ingrijpen, want ik heb echt nog niet het idee dat ze gaat komen, nog niet eens mijn slijmprop verloren, zelfs geen extra afscheiding.

6. Niet meer actief

Noui Pientje geef hem maar veel vitamines, en dan is hij vast welbeeter hoor. en zoals ik al eerder zei die kilo's gaan er wel af als je eenmaal weer voluit kunt functioneren en bevallen bent. ik duim voor je 21 april dus ;)

7. Niet meer actief

Loeki ik had verder ook geen slijmprop of iets dergelijks behalve ineens weeen geen verdere voortekenen gehad.

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat je nog energie hebt Pientje, ik kan al weken niets meer uit mijn handen krijgen, alleen boodschappen doen en eten koken. Als ik de boodschappen gedaan heb ben ik al door al mijn energie heen.

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou kom maar op met die weeën. :p

10. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    hmm ja denk dat je wel gelijk hebt,druk zal ik het zeker krijgen.
    Moet toch Jennifer naar school blijven brengen en dan nog de baby verzorgen en als het lukt BV geven, dat is ook erg intensief natuurlijk.

Wat een verschil zeg.

Echt waar een 1e kindje is heel anders,lekker relaxed.
    Toen Jen een baby was had ik verder geen verplichtingen,wakker worden als zij wakker werd en slapen als zij lag te slapen.
    Maar nu moet ik wel om kwart voor 7 mijn bed uit wil ik alles en iedereen klaar hebben om naar school te gaan,sjeee dat wordt echt wennen!...en racen vrees ik... :)

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat klinkt idd als een druk schema Pientje.

12. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ja ik moet eigenlijk wel,misschien door het steeds heen en weer fietsen dat ik nog een beetje conditie over heb :)
    Als Jennifer er niet was geweest,was ik ook minder druk denk ik.
    Maar het lijkt wel dat als ik heb schoongemaakt het meteen weer vies is :rolleyes:
    En de was die draait maar door...

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja die was heb ik idd ook, maar dat is dan ook het enige dat ik doe en dan meestal in het weekend.

Oh las net dit nieuws:

Opnieuw warm weer op komst

DE BILT - Na het weekeinde krijgt Nederland wederom te maken met een aantal warme dagen. De meteorologen van weerinstituut KNMI voorspellen voor die dagen tussen de 20 en 25 graden Celsius.

Doordat er weinig wind zal staan, houdt de warmte waarschijnlijk weer enige tijd aan, liet een woordvoerder van het KNMI dinsdag weten.

14. Niet meer actief

Dames dit klinkt toch als echte erge nesteldrang en Loeki maak jeniet druk je energie komt echt weer terug, ik bedoel als die van mij terug is gekomen lukt het bij een ander zeker want ik was er al bijna vanovertuigd dat ik me nooit meer goed zou gaan voelen, en zie hier weer helemaal de oude, nou ja op wat kleine ongemakjes na dan.

Loeki ik had je vorige week graag mijn rugweeen gestuurd hoor ;) :p

15. Niet meer actief

Ik heb Jasmine gisteren nog zomerkleertjes gekocht in de kleine maat want alle kleertjes waren bijna met lange mouw en niet zo luchtig wat ik had. Dus laat maar komen die zomerse temperaturen! :D

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja in de kleinste maat heb ik ook niet echt zomerkleertjes. :(

17. Niet meer actief

Heb van het weekend ook evenop de fiets gezeten iek nog geen succes met open wondje van hechtingen brr, over paar dagen nog maar eens proberen :(

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    AUAUAU, fietsen lijkt me idd nog geen pretje zo net na de bevalling.

19. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ooooow ik hoop dat ik dan al bevallen ben met dat weer :)

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja dat zou wel mooi zijn.

Vinden jullie het trouwens nog niet te vroeg om vanmiddag aan de VK te vragen hoelang ze me door laten lopen als het niet komt, of is dat een goede vraag?

Deel Deze Pagina