Loeki:ik had over het geslacht EN de datum een voorgevoel en ze waren allebei juist dus... Ik denk ook dat er in de laatste week van april veel kindjes gaan geboren worden!
loeki, fijn dat alles goed was meid en dat je tensie nu gezakt is! bosi - voor jou gaan we streng zijn en zorgen dat je iedere middag een flink dutje gaat doen, tussen half 2 en half 4, en savonds op tijd naar bed
PRDM:Ik heb zo een pompje en er kwam testraks enorm veel viezigheid uit Ze ligt weer te slapen,normaal is ze rond deze tijd al 5 uur wakker geweest maar nu nog maar 1 uurtje Achja,zo heb ik de tijd om te poetsen 8)
Heey dames Met mijn bloeddruk gaat het perfect 2 weken geleden was hij nog aan de lage kant maar vorige weer en deze week was hij perfect: 110/70 En vorigen week 75/120. Dus hopenlijk blijft het goed gaan want een te lage bloeddruk is ook geen pretje. Dan kan je ook niets doen. Doordat je telkens moe en duizelig bent.
Iedereen denkt dat de baby 28 april komt bij mij wat denken jullie? Ben wel benieuwd wie het goed heeft. Als het 9 mei is dan ben ik 42 weken, dus het kan tot die tijd.
Ik ben er vrij zeker van dat ik een 2 de kindje wil,mijn man zei het gisteren ook nog!Mijn man sprak ervan ...als alles over een jaartje goed in orde is ...(dus financiele toestand,huis af,...Eleentje die geen probleem kindje is ) Vind het achteraf gezien zoooo fantastisch zwanger zijn!en dan die bevalling,dat gevoel dat je een kind op de wereld zet...Word weer even melig,zijn kraamtranen die vertraging hebben
Almira, mijn VK zegt dat een onderdruk van 70 juist perfect is, of bedoelde ze de bovendruk. Taschke, ik heb liever geen koninginnendagkindje als je het niet erg vind. Voordeel is wel dat je ALTIJD vrij bent op je verjaardag, maar ja, als W-A straks op de troon zit moeten we maar afwachten of 30 april nog wel een nationale feestdag blijft.
taschke - lijkt me zo vervelend als je kleintje ziek is, hopelijk is het snel over! almira - fijn dat je alles goed was, tegen mij is ooit gezegd dat een lage bloeddruk niet fijn is maar wel gezond of het waar is? ik gok dat de kleine op 26 april komt ben zo benieuwd hoe het met zorra is, en of haar kleine man al is geboren...
Dan houd ik het voorlopig op de 27e, gek hè, dat je gevoel zo sterk in een bepaalde richting kan wijzen, helemaal niet gezegd dat het klopt hoor.
bij mij is de onderdruk 70 en bovendruk 110 Ik denk zelf de 28ste geen idee waarom. Dat zegt mn gevoel. Ja meliske een lage bloeddruk is wel gezond maar niet prettig. Ik moest rust houden en mocht niet te veel doen omdat ik anders flauw zou vallen ik kan gewoon weinig hebben daarom ben ik blij dat ik het nu niet meer heb! Heb nog wel vaak dat ik sterretjes zie, jullie ook?
Nee, gelukkig zie ik geen sterretjes, want met mijn bloeddruk zou dat op zw-vergiftiging kunnen duiden, lijkt me idd vervelend almira, maar ik heb bijna mijn hele zwangerschap een onderdruk van 70 gehad en dat vonden ze al vrij hoog, omdat ik in de eerste drie maanden een bloedruk van 110/55 had en dat was ook niet laag. Toen ik gestopt ben met sporten ging mijn bloeddruk ineens omhoog naar 130/70.
Nog 275 pagina's gaan we dat redden? Dan moeten we veel gaan schrijven dames! Dan gaat het misschien net lukken
Oh als mijn kleintje blijft zitten tot de 27e klets ik samen met Melis nog wel 200 pagina's vol, aan jullie de andere 75
mijn bloeddruk was: 110/60 95/55 110/70 110/60 115/65 110/55 90/50 105/70 110/55 120/75 110/70 (ik heb alleen heel snel last van mijn onderdruk)