April 2007 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandra1982, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    dientje, ik vind het een goed idee!
    hoe is het met je kleine mannetje?
    slaap lekker!

2. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Dientje: Dat is een leuk idee ja! Kunnen we hier ook doen, of alleen in het bevallen mama's topic?

Meliske, leuk he darten. Ik vind het zelf ook leuk om te doen, en we moeten echt weer een dartbord gaan halen kan ik in de zomer lekker pijltjes gooien!
    Leuk dat jullie daarna nog naar Nijmegen gaan! Is het een engelse darter of nederlandse waar je contact mee hebt? Vergeef me als je het al eens hebt gezegd, maar mijn geheugen werkt niet meer zo goed.

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    heb het geloof ik nog niet gezegd maar zo vullen we de pagina's he ;)
    hij's engels.
    eigenlijk heel gek want ik ben ook nooit voor de nederlanders, zeg maar :( als een nederlander tegen een buitenlander moet, ben ik altijd voor die buitenlanders.

ben je zelf goed in darten?

4. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ik WAS goed in darten, deed het eerst best wel vaak. Nu heb ik het al jaren niet meer gedaan.

Haha, als je normaal voor de engelsen bent, voor wie was je dan tijdens de finale tussen Barney en Jelle :D

Hier in het cafe zit ook een dartclub, en die hebben Wayne Mardle en Andy Fordham al eens laten overkomen om hier een avondje te darten (en te drinken uiteraard) ;)

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    haha eigenlijk was ik toen voor helemaal niemand, maar als ik echt moet kiezen, dan toch voor jelle, vind barney zo'n #$%#@&!

ja die mannen kunnen er wat van he, die lussen er wel 1 of 2...
    daarom hou ik er ook zo van, ik mag er ook graag een paar drinken ;)

6. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ooooh, daar heb ik al zooolang zin in.... In een lekker koud pilsje! Nog even volhouden, en dan mag het. Net als een broodje filet americain....

Ik was toen trouwens voor Jelle, Barney had al vaak genoeg gewonnen vond ik.

Vind het ook lekker om op z'n tijd een paar te drinken hahahaha!

Maar ik ga je verlaten Meliske, want ik heb Rambo ook op bezoek en ook nog constant harde buiken! Ik hoop maar dat ik een oog dicht doe...
    Ik wens je alvast welterusten voor dalijk, en we spreken ons weer!

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja heeeeerlijk een lekker koud biertje :p

hoop dat je morgen lekker bevallen bent ;)
    en anders "zie" ik je morgen hier gewoon weer met dikke buik en olifantenpootjes ;)

slaap lekker en tot morgen!

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    ik meld me even.

Hier niks aan de hand. Ik voel me erg goed, ondanks de hoge bloeddruk.

We zijn even naar friesland geweest, en nu weer terug.

Ik zal morgen idd meer rusten.

Sandra: onze baby is pas deze zaterdag op zondag echt vast gaan liggen ( ik heb de weeen duidelijk gevoeld), dus ik denk dat die van jou nog wel vast gaat liggen. En anders is het ook geen ramp. Mijn zusje is tijdens de bevalling goed ingedaald.

Meliske: wanneer is jou NOD eigenlijk?

Dientje: super idee. Straks als iedereen bevallen is een leuk lijstje om bij te houden.

Is bambino nog geweest met nieuws? Ik zal zo even verder terug kijken.

Almira, met jou ook alles goed?

Ik ga maar weer eens even lezen, want ik vergeet volgens mij alles, :(

9. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Haha ik hoop dat ik morgen bevallen ben, maar het zal wel niet. De vk zei dat ze het schat op de 30e dus....

Morgen gewoon weer 'harde' olifantenpootjes, bezoekjes van Rambo en harde buiken, pijnlijke ribben, vaak naar toilet, etc etc :D

Zo ben nu echt weg, tot morgen meid!

10. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Bosi, ik spreek je morgen nog wel! Gelukkig voel je je goed!

Welterusten, en nu ben ik ECHT ECHT weg hahaha!

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Bambino heb ik gevonden, alles goed dus..... fijn, :p

eyerish van harte met jullie DOCHTERTJE :baby:

Goede en snelle bevalling las ik, tenminste, je was weer lekker snel thuis.

Ik heb nu steeds meer het idee dat het nu niet lang meer gaat duren.

Ben benieuwd hoe het met zorra gaat...... :p

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    bosi - [-X je moet rustig aan doen ;)
    mijn NOD is ongeveer rond 30 april

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik ga nu ook lekker slapen, ben doodmoe.

slaap lekker allemaal en tot morgen!

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    slaap lekker meliske.

30 april dus. Spannend, :p

15. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Bijgewerkt op 18/4 om 02.21 uur

01 Meliske(22)Danischa*
    Geboortedatum: 19-01-2007
    Geboortegewicht en Lengte: 815 gram en 33 cm
    ------------------------------
    02 Dientje(20) Thyron Alessandro Geboortedatum: 11-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 2000 gram en 44 cm Gewicht en Lengte nu: 05/04/07 2560 gram en 47 cm Maat kleertjes: 50/56 Voeding: BV en FV Volgende afspraak CB: 24-04-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 3 soms 4 uren Aantal voedingen per dag: 7x 100 cc/ml
    03 Taschke(21)Elena Geboortedatum: 14-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 2495 gram en 46 cm Gewicht en Lengte nu: 03/04/07 3020 gram en 48 cm Maat kleertjes: ?? Voeding: FV Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    04 Evon(26)Merle Jo Geboortedatum: 22-03-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    05 Jopie(28 )Dylan Geboortedatum: 22-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en 46 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding:(? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    06 Mama Mo(27)Kim Sophia Geboortedatum: 30-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 3080 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: BV en FV Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    08 Oempje(22)Ayyoub Geboortedatum: 30-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 3570 gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding:(? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    09 Janne(??)Geheim Geboortedatum: 31-03-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    10 Milou (32)Merlijn Geboortedatum: 01-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3375 gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding:(? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    11 Cilia (24)Ilana Richelle Geboortedatum: 02-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3910 gram en 53 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    12 Jantina(??)Britt Geboortedatum: 02-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3085 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    13 Zonnetje(??)?? Geboortedatum: 04-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    14 Harley(28 )Yara Geboortedatum: 04-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3980 gram en 51 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    15 Eef25(25)Jens Geboortedatum: 04-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding:(? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    16 PRDM(24)Jessy-Joelle Geboortedatum: 05-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3650 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    17 Tumtummetje(??)Amber Anna Geboortedatum: 05-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    18 Punkey(??))Mike Geboortedatum: 07-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3010 gram en 48 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding:BV Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    19 Dizzy Missy (32)Jasmine Geboortedatum: 07-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3830 gram en 52 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    20 Tascha(22)Jushua Geboortedatum: 08-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding:BV Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    21 Natanya(23)Gioya Geboortedatum: 10-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2700 gram en 45 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    23 Em77(29)Gemma Geboortedatum: 11-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en 50 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    24 Vonkje27(27)Charlène Geboortedatum: 11-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    25 Carol78(26)Suzie Geboortedatum: 11-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3315 gram en 46 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    26 Wendy80(26)Zoey Geboortedatum: 14-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 4025 gram en 51 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak
    CB: ??
    Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren
    Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml

Dit is het dan geworden wel een beetje lang he en er moeten nog 14 mensen bij :) misschien toch maar wat inkorten. Maar het is gelukkig geen hele pagina dat scheelt weer ;)

16. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Bijgewerkt op 18/4 om 7u20

01 Meliske(22)Danischa*
    Geboortedatum: 19-01-2007
    Geboortegewicht en Lengte: 815 gram en 33 cm
    02 Dientje(20) Thyron Alessandro Geboortedatum: 11-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 2000 gram en 44 cm Gewicht en Lengte nu: 05/04/07 2560 gram en 47 cm Maat kleertjes: 50/56 Voeding: BV en FV Volgende afspraak CB: 24-04-2007 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 3 soms 4 uren Aantal voedingen per dag: 7x 100 cc/ml
    03 Taschke(21)Elena Geboortedatum: 14-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 2495 gram en 46 cm Gewicht en Lengte nu: 03/04/07 3020 gram en 48 cm Maat kleertjes: 50-56 Voeding: FV Volgende afspraak CB: 19-04-07 Gemiddeld aantal doorslaap uren: 4-5uren Aantal voedingen per dag: 6x135 cc/ml
    04 Evon(26)Merle Jo Geboortedatum: 22-03-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    05 Jopie(28 )Dylan Geboortedatum: 22-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en 46 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding:(? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    06 Mama Mo(27)Kim Sophia Geboortedatum: 30-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 3080 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: BV en FV Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    08 Oempje(22)Ayyoub Geboortedatum: 30-03-07 Geboortegewicht en Lengte: 3570 gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding:(? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    09 Janne(??)Geheim Geboortedatum: 31-03-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    10 Milou (32)Merlijn Geboortedatum: 01-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3375 gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding:(? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    11 Cilia (24)Ilana Richelle Geboortedatum: 02-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3910 gram en 53 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    12 Jantina(??)Britt Geboortedatum: 02-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3085 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    13 Zonnetje(??)?? Geboortedatum: 04-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    14 Harley(28 )Yara Geboortedatum: 04-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3980 gram en 51 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    15 Eef25(25)Jens Geboortedatum: 04-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding:(? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    16 PRDM(24)Jessy-Joelle Geboortedatum: 05-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3650 gram en 49 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    17 Tumtummetje(??)Amber Anna Geboortedatum: 05-04-07 Geboortegewicht en Lengte: ?? gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    18 Punkey(??))Mike Geboortedatum: 07-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3010 gram en 48 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding:BV Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    19 Dizzy Missy (32)Jasmine Geboortedatum: 07-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3830 gram en 52 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    20 Tascha(22)Jushua Geboortedatum: 08-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding:BV Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    21 Natanya(23)Gioya Geboortedatum: 10-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2700 gram en 45 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    23 Em77(29)Gemma Geboortedatum: 11-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en 50 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    24 Vonkje27(27)Charlène Geboortedatum: 11-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 2950 gram en ?? cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    25 Carol78(26)Suzie Geboortedatum: 11-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 3315 gram en 46 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak CB: ?? Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml
    26 Wendy80(26)Zoey Geboortedatum: 14-04-07 Geboortegewicht en Lengte: 4025 gram en 51 cm Gewicht en Lengte nu: ??gram en ?? cm Maat kleertjes: ?? Voeding: ?? Volgende afspraak
    CB: ??
    Gemiddeld aantal doorslaap uren: ?? uren
    Aantal voedingen per dag: ?? cc/ml

17. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Even bijgewerkt.(hoop dat er niks verdwenen is :) )

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Goede morgen allemaal, hier alles rustig, ga zo kijken of er al nieuws is van Zorra.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee, helaas nog niets van Zorra. Vind het wel heel lang duren. Ik hoop maar dat alles goed is. Een 06-hulplijntje is wel leuk, maar als ze geen smsjes kan sturen hebben we er weinig aan helaas :(

Ik heb goed geslapen. Maar een keer naar de wc geweest en als een blok geslapen, wel weer bizar gedroomt, maar dat was niet heel schokkend.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Bijgewerkt op 18/4 om 08.45 uur

zwanger

01.Zorra (28 )J 13 april 2*-2e kindje BM 3/4 NX (38+5) gew +13 kg (38+5) hfdlig. ingedaald VAST bijz= ZH-bevalling, vliezen gebroken 17-4 inleiden
    02.Minyaweth (24)J 13 april1e kindje BM: ? gew + 3kg (30+0) hfdlig bijz=
    03.Loeki2 (29) M 14 april 1ste kindje BM 37,5 cm (40+3) gew +13,8 kg 40+2) volledig ingedaald bijz=thuisbevalling
    04.Renate19 (19)S 16 april 1e kindje BM (0+0) gew +15 kg (0+0) ?lig. bijz=
    05. Vennetje (28 )S 20 april 1e kindje BM 40 cm (38+5) gew +16 kg (38+0) hoofdlig. ingedaald vast bijz= thuisbevalling
    06.Loesje (27)G 21 april 1* 1e kindjeBM ?? cm (34+3) gew + veel kg (34+3) hoofdlig.ingedaald vast bijz= ZH-bevalling
    07.Bambino (27)S 22 april 1e kindjeBM 34 cm, 3/4 NX (39+2) gew +16,5kg (39 ) hoodfligging, volledig ingedaald bijz= weinig vruchtwater, thuisbevalling
    08.Mirtje (27)S 23 april 1e kindjeBM 34 cm R-2v(38+2) gew +16kg (38+2) hoofdlig, nog niet ingedaald ligt nog hoog bijz= thuis bevallen
    09.Annabel (28 )J23 april 3e kindjeBM 35cm (38-3) gew +4.7 kg (-300gr) ?lig. hoofdlig bijz= 2 cm opening
    10.Bosi333 (28 )S 23 april 1ste kindje BM 34cm (39+2) gew 20 kg (39) ingedaald, en vast bijz= thuis bevallen
    11.Pientje (24)G 24 april 1* 2e kindje BM 33cm (38+1) gew +9 kg (38+1) hoofdlig. bijz= thuis bevallen
    12.Almira (20)J 25 april 1e kindje BM 37 cm (38,5) gew +13,4 kg (38,5) hfd ingedaald en vast bijz= thuis bevallen
    13.Messie (27)J 25 april 2e kindje BM 3/4NXgew +9,0 kg hoofdligging! bijz= thuisbevallen
    14.Sandra1982 (24)J 29 april 1ste kindje BM 3/4nxgew +23 kg Hoofdligging, klein stukje ingedaald, nog niet vast bijz= Thuis bevallen

Bevallen
    01. Meliske (22) Danischa* 19-01-2007 815 gr 33 cm
    02. Dientje (20) Thyron Alessandro 11-03-2007 2000 gr 44 cm bijz= 7 weken te vroeg - 50 dagen Vliezen gebroken
    03. Taschke (21) Elena 14-03-2007 2495 gr 46 cm bijz= 3,5 week te vroeg - 24 dagen Vliezen gebroken, ingeleid
    04. Evon (26) Merle Jo 22-03-2007 bijz=KS bij stuitligging - 14 dagen KS
    05. Jopie (28 ) Dylan 22-03-2007 2950 gr 49 cm bijz= 3,5 weken te vroeg - 24 dagen Weeën
    06. Ayyildizf (25) Ayman Gibraiel 26-03-2007 ???? gr ?? cm bijz= - 12 dagen Weeën
    07. Mama Mo(27)Kim Sophia30-03-2007,3080 gr, 49 cm, bijz. 1 week medium care - 2 dagen weeen, vliezen gebroken
    08. Oempje (22) Ayyoub 30-03-2007, 3570 gram ?? cm bijz.= - 4 dagen Weeën
    09. Janne geheim 31-03-2007, ?? gram ?? cm bijz.= Keizersnede - 12 dagen Vliezen gebroken, KS
    10. Milou (32) Merlijn 01-04-2007 3375 gr ?? cm bijz= - 7 dagen Weeën
    11. Cilia (24) Ilana Richelle 02-04-2007, 3910 gram 53 cm bijz.= Vacuümbevalling - 1 dag Weeën
    12. Jantina Britt 02-04-2007, 3085 gram 49 cm bijz.= - 7 dagen Vliezen gebroken, KS
    13. Zonnetje ?? 04-04-2007, ?? gram ?? cm bijz.= - 3 dagen Weeën
    14. Harley (28 ) Yara 04-04-2007, 3980 gram 51 cm bijz.= + 3 dagen Vliezen gebroken, ingeleid
    15. Eef25 (25) Jens 04-04-2007 ?? gr ?? cm bijz= 0 dagen Vliezen gebroken, ingeleid
    16. PRDM (24) Jessy-Joelle 05-04-2007, 3650 gram 49 cm bijz.= + 4 dagen Weeën
    17. Tumtummetje(??) Amber Anna 05-04-2007, ?? gram ?? cm bijz.= - 8 dagen Weeën
    18. Punkey Mike 07-04-2007 3010 gr 48 cm bijz= +/- ?? dagen vliezen gebroken, ingeleid
    19. Dizzy Missy (32)Jasmine 07-04-2007 3830gr 52cm bijz= zou 12/4 gestript worden + 2 dagen Weeën
    20. Tascha(22) Joshua 08-04-2007 2950 gr ?? cm bijz= - 18 dagen Vliezen gebroken
    21. Natanya(23) Gioya 10-04-2007 2700gr 45cm bijz= - 11 dagen Vliezen gebroken
    22. Máxima(35) 10-04-2007 Ariane Wilhelmina Máxima Ines 4135 gr 52 cm bijz= - 5 dagen Weeën
    23. Em77(29) Gemma 11-04-2007 2950 gr 50 cm bijz= + 4 dagen Weeën
    24. Vonkje27 (27) Charlène 11-04-2007 2950 gr ?? cm bijz= + ?? dagen Vliezen gebroken
    25. Carol78 (26) Suzie 11-04-2007 3315 gr 46 cm bijz= + 1 dag Vliezen gebroken
    26. wendy80 (26) Zoey 14-04-2007 4025 gr 51 cm bijz= + 4 dagen Weeën
    27. Eyerish(30) Ambra-Lynn 17-04-2007 3990gr 53 cm bijz= + 3 dagen Weeën

Verwachting : 1 meisje , 6 jongetjes en 7 verrassingen/geheimen

Geboren : 19 meisjes , 8 jongetjes

Deel Deze Pagina