Goeiemorgen! Ik meld me ook even 8) @Eyerish,gefeliciteerd met jullie meisje! Ben benieuwd naar foto's! @Bosi, [-( Dat is toch niet rustig aan doen? [-X Naar friesland toe! Doe je vandaag wat rustiger dan? @Loeki,jammer dat we nog niks van Zorra hebben gehoord,misschien is het een KS geworden? Verder heb ik niet echt wat bijzonders gemist toch? Nu Menno de hele dag thuis zit,kan ik niet zoveel achter de pc,sorry sorry. Zal binnenkort weer meer gezellig meekletsen!
Ach, jammer Pientje, maar verwen hem maar lekker (als je dat kunt) dan is hij er vast snel weer bovenop. Ach en als je dan toch geentijd hebt om mee te kletsen, ga dan maar vast lekker bevallen Bosi, je moet wel je rust nemen zoals Pientje zegt. Zeker als je thuis wil bevallen. Kun je je moeder niet lekker naar jullie toe laten komen ipv andersom?
pientje - zorg maar goed voor je mannetje shit shit, nog steeds niks van zorra...? waarom zou het zolang duren? Zou er iets zijn of geniet ze gewoon lekker van haar kleine man en vergeet ze om te sms-en? dat kan natuurlijk ook. lekker geslapen loeki?
Mijn vent heeft niks te klagen 8) hihi,nee heb goed voor hem gezorgd en het gaat al beter. Volgens mij wou hij morgen alweer gaan werken. Zucht, ik moet wat gaan doen,maar heb eigenlijk niet zo veel zin...nog ff wat puf verzamelen hoor...
Gister al gekeken. Wil vandaag even de benedenverdieping laatste grote sopbeurt geven en de koelkast schoonmaken. En ik heb zooooo'n dorst,maar we hebben niks "lekkers" te drinken...
Ik ben helemaal verslaafd aan de Perl van Hero, maar alleen de Jumbo heeft die bij ons en daar kom ik bijna nooit. Gistermiddag moest ik naar de fysio, vandaar dat ik het gemist heb.
ikke helemaal verslaafd aan de ice thee van de aldi, mmmmm maar ik kom never nooit bij de aldi, dus soms neemt die moeder van me vriend een treetje mee, mmm zo lekker!
ja ik vind icethee ook zo smerig, niet om weg te krijgen, maar die van de aldi smaakt echt net na icethee, dies gewoon...mmmmmmmm wat betreft me schoonmoeder, da mag je best zeggen, dat was ook mijn gedachte stom mens dat ut is, grrrr.
Die spa vind ik wel lekker. Maar gewone appelsap dan weer niet,daar word ik zo misselijk van. En Jennifer blijkbaar ook. Die hadden we het vorig jaar een keer gegeven in de auto en die moest gelijk spugen. Wij hebben dus ook nooooit appelsap in huis.
Ik ben ook geen grote appelsap drinker, Die Mild van Appelsientje is wel lekker, de rest vind ik ook niet zo hoor. Icetea is aan mij ook niet besteed.