April 2007 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandra1982, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ben tussendoor effe me koffieapparaten aan het ontkalken, mag ook wel is gebeuren :(

2. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Zit nu aan een heerlijk glas water,hmmmmmm :( :rolleyes:

Denk dat ik nu toch maar wat ga doen,ook al heb ik totaal geen zin.
    De koelkast moet echt schoongemaakt worden,die is vies! :oops:

3. Elf

Elf Actief lid

1 mei 2006
    159
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Is Zorra inmiddels al bevallen?
    Ik ben maandag bij de verloskundige geweest en helaas zit alles nog steeds potdicht.
    Ik heb inmiddels ook al wonderolie geprobeerd, maar heeft niet mogen baten.
    Ik zal me er dan toch echt bij neer moeten gaan leggen dat ik dit weekend of na het weekend word ingeleid.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja Pientje dat ken ik, maar ik heb een koelkast die op de grond staat en schoonmaken is dus geen optie meer, ik kan niet meer onder in de koelkast komen, gewoon onmogelijk.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Goedemorgen allemaal,

Elke keer als ik het topic zoek, dan zie ik alweer loeki staan. En elke keer denk ik jammer, nog niet bezig. Zou je gevoel dan toch juist zijn?

Meliske: straks als wij allemaal geen spanning meer hebben en dus niet meer hoeven te wachten ( baby enz...) dan ga ik verslaafd raken aan het wachten met jou, ;) Zo snel mogelijk zwanger worden natuurlijk en dan gaan we aftellen met jou, :p

Pientje: logisch dat je iets minder kunt komen, ik hoop voor menno dat hij zich weer snel beter voelt. Ook wel een beetje gezellig natuurlijk je man thuis.
    Ik lust trouwens ook geen appelsap, dat moest ik vroeger drinken als ik ziek was.

Ik ben zelf gister meegeweest naar friesland. Mijn vriend had een voetbal wedstrijd. Dus ik ga niet altijd naar mijn moeder, ;) Ik dacht, ik zit dan lekker even in de auto, en daarna ben ik op bed gaan liggen bij mijn moeder. Ik verveel me thuis zo, dus even een klein uitstapje.

Vandaag doe ik echt rustig. De hond wordt opgehaald door de uitlaatservice om 12.00 uur en wordt 14.30 pas weer teruggebracht. Dus echt even helemaal niks.

6. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    pientje - werk se he, dan is het straks allemaal lekker schoon als de beeb komt ;)

elf - jamer dat de wonderolie nog niet echt helpt.

bosi - ik kan niet wachten tot het moment dat ik jullie ksan mededelen dat ik weer zwanger ben...wordt er gewoon zenuwachtig van :)
    Fijn dat je hond lekker een paar uurtjes uit gelaten gaat worden, ideaal dat er zo'n bedrijven zijn zeg!

7. Elf

Elf Actief lid

1 mei 2006
    159
    0
    0
    Wanneer kun je testen Meliske?

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hoe gaat het met het heropvoeden van je hond :p buurman nog boos geweest,

Nee ik ben nog niet bezig Bosi, ik vind het wel jammer hoor, maar ze komt echt wel als ze klaar is.

9. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Bij ons staat ie idd wel hoog,dus kan er makkelijk bij.
    Maar hij is echt vies,vind ik dan,dus schaam me dood als de kraamverzorgster de koelkast eventueel open doet. :)
    En ik ben ook wel lui hoor 8) doe die bakjes enzo meestal in de vaatwasser :)

@Elf,jammer dat je nog dicht zit :p Maar dat kan zomaar ineens veranderen.
    Lijkt me trouwens wel ranzig die wonderolie.
    Zou het zelf ook nooit nemen eigenlijk.

@Bosi,jij dus ook nog zwanger :) Vandaag lekker rustig dagje!
    Ook wel lekker dat de hond een paar uur de deur uit is,of niet? Of is hij niet zo lastig?

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ja ik ben ook blij dat die service er is. Ze is ook echt heel fijn met honden. Ik betaal 9 euro per keer. Dus dat vind ik erg meevallen.

Jammer elf dat het nog niet begonnen is. :(

Loeki, dan zal je man dus door de knieen moeten.

Sinds gister, toen ik vertelde aan mijn vriend dat mijn bloeddruk toch niet helemaal goed was, is mijn vriend wel ineens meer behulpzaam. Daar voor ook wel een beetje, maar nu is hij toch een beetje geschrokken.

Maar goed, er is nog niks aan de hand, ik voel me super, dus ik ga er vanuit dat mijn bloeddruk weer net als die van loeki weer gaat zakken.

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Levertraan kan ook nog helpen :p moet er niet aan denken, maar als je al het andere al geprobeert hebt Elf. Ze kunnen je zeker ook niet strippen als het nog dicht zit.

12. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ja oke nu ben ik echt weg!
    Muziekje opgezet,daar krijg ik altijd energie van :p

Waar maken jullie eigenlijk de koelkast mee schoon?
    Op school had ik geleerd dat het met schoonmaakazijn moet,maar dat doe ik eigenlijk nooit,heb het ook niet.

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Daar heb ik mijn hh-hulp gelukkig voor. Mijn mans idee van schoon is niet altijd het mijne :p

14. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    hahahaha!

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    :) pientje, jij lui? De koelkast is gelukkig bij mij wel schoon. Vorige week gedaan. Maar alles wat ik de keuken staat is bij mij erg schoon. Ik heb nergens smetvrees voor, maar wel in de keuken,
    Met muscle maak ik het schoon

Hondje is helemaal niet meer vervelend gelukkig. Ik pak hem goed aan, en hij reageert daar goed op.

Ja loeki, beebje komt wanneer het klaar is.

Levertraan, :( nog nooit gehad.

16. Elf

Elf Actief lid

1 mei 2006
    159
    0
    0
    Pientje, de koelkast inderdaad geen leuke klus. Ik heb hem ook maar eens even grondig schoongemaakt voor de kraamverzorger, hoef ik me niet te schamen :) Ik heb zelfs mijn sokken doorgenomen en alles met gaten weggegooid, hihi.

Ik heb nu echt inderdaad alle bakerpraatjes geprobeerd, dus daar ligt het niet aan :) Ik heb wel 20 ananassen gehad, bitter lemon, frambozenbladthee en nu dus ook wonderolie. Ik denk dat ik nu alleen nog maar geduldig kan zijn. Zie alleen wel een beetje op tegen inleiden omdat 2 vriendinnen van me er niet zulke goede ervaringen mee hebeen.
    De verloskundige kan inderdaad ook nog niet strippen, want dan moet de baarmoedermond wel al verstreken zijn.
    Hebben ze bij jou al gekeken Loeki?

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Maar het gaat niet vanzelf omlaag hoor, iedere middag minimaal een uurtje slapen en de rest van de dag hang ik op de bank, dus ik doe echt helemaal NIETS meer, alleen boodschappen, de was en eten klaarmaken. Ook heb ik bijna geen zout gegeten en heel er weinig gesnoept.

18. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    goede morgen!

Hier is alles rustig. De kleine is lekker wakker, dus mijn buik lijkt wel kunst af en toe, bijzondere vormen neemt hij soms aan :)

Nog steeds niks van Zorra :oops: Ze zal wel veel te druk zijn, hopen dat alles goed is...

Elf; toch aan de wonderolie? :oops: Hoop dat je niet te veel last van je darmen krijgt ;)

Bosi; meid denk aan je rust! Ik weet hoe moeilijk het is ;) ga lekker ff op bed liggen als de hond er niet is.

Loeki; ja het is echt gewoon dom wachten tot die kleine vind dat het genoeg is geweest. ;)

Meliske; ga je 30 april ook testen? Dat het maar een prachtige koninginne dag mag worden dit jaar ;)

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    elf - 30 april nod dus 1 mei testen, mooie datum om het raak te laten zijn, toch?

bosi - dat is echt helemaal niet duur nee, heb je lekker effe wat tijd voor jezelf! Gaan ze dan al die tijd wandelen met je hond?

pientje - met afwasmiddel maak ik de koelkast schoon en met glassex multi action voor keuken en badkamer de tegeltjes.

loeki - levertraan :pale:

20. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    bambino - lijkt me erg leuk om te zien als je buik zo'n aparte vormen aan neemt :)

Deel Deze Pagina