goeiemorgen, nog geen nieuws van zorra zo te lezen, duurt nu wel heel lang é, die zal wel al bevallen zijn zeker? Wachten duurt toch lang é... hier al de hele morgen harde buiken die pijn doen maar niet echt door steken dus zal oefen zijn zeker. Loeki hier schijnt de zon ook heb daarnet de was nog op gehangen. melis hopelijk is het op 1 mei raak, we zullen duimen. en al de rest nog altijd goed aan aftellen zie ik, ikke ook zulle Annabel
Ja 10 minuten geleden scheen hier ook de zon, vandaar dat het zonnescherm uit is, en nu schijnt hij al weer, maar met zo'n bui is je was wel doorweekt. We tellen af, al ben ik ook wel aan het optellen, 1 dag overtijd, 2 dagen overtijd, ik kan tot 13 doortellen, dan wordt het inleiden.
hoi dames, hier weeen om de 4,5,6 en soms 7 min. ik hoop dat het doorzet maar het lijkt nog niet regelmatig te worden dus ik weet het niet, ik heb geen puf om terug te lezen. hoe is het met jullie?
nou als dat uit gaat komen, dan kan ik het misschien nog meemaken als je bevalen bent loeki annabel - jij oefent ook heel wat af he loesje - spannend meid, hopelijk zet het wel door.
Hier alles rustig, we wachten op nieuws van Zorra, die is gisteren ingeleidt. Jij heel erg veel succes. Ik hoop dat het door gaat zetten.
O loesje, spannend, Ik hoop dat het doorzet. Annabel: ook al zo aan het oefenen. Loeki, na 13 dagen al inleiden? Daar heb je geluk mee. Hier pas na 18 dagen.
ja melis maar daar blijft het dan wel bij oefenen ben het zo bue het zo beter doorzetten. loeki haha optellen allé hoop voor u dat het niet nodig zal zijn het inleiden. loesje hoop dat het gaat doorzetten maar heb dat ook al gehad en dan is het plots gedaan...zal duimen voor u Annabel
Loesje, spannend! Succes! Loeki, wat lekker dat ze je meteen op dag 14 overtijd opnemen. Ik moet vrijdag naar de gyn, maar de verloskundige waarschuwde me al dat ze me waarschijnlijk niet in het weekend zullen opnemen...snif
Nou ik heb het nadeel dat ik in het weekend van koninginnendag de 42 weken berijk, Ik mag op vrijdag nog thuis bevallen en zou dan op zaterdag naar de gyn moeten, maar weet niet of ze dat doen, anders wordt het pas de dinsdag daarop.
Ik loop inderdaad precies een weeek op je voor, Loeki. Ik bereik ook op een zaterdag de 42 weken. Zouden ze ook rekening houden met koninginnedag?
Annabel ze komen al vanaf 5 uur vannacht ik vind het moeilijk te bepalen of het oefenen is of voor het echte werk.
loesje kan je anders niet even bellen voor de veiligheid dan weet je direct of er al meer opening is? Beter ne keer te veel bellen dan je ongerust te maken... Annabel
4 mei is geen feestdag, koninginnedag wel, winkels zijn ook dicht die maandag. Loesje, als je twijfeld gewoon je VK bellen. Ik mocht ge VK gelijk bellen als ik denk weeën te hebben, ook omdat ik nog niet geoefend heb zal ik wel gelijk aan het echte werk beginnen.
moet vanmiddag naar de gyn. en als het heftiger wordt mag ik verloskamers bellen maar mag pas komen als ze een uur lang om de 3 min een min. lang komen.