Nou dan is het afwachten. Bij mij zeiden ze eerst (37 weken) ook dat ik eerst een uur moest wachten op weeën om de drie minuten, maar vorige week en ook gisteren hebben ze me op het hart gedrukt toch gelijk te bellen, omdat mijn moeder zo verschrikkelijk snel beviel, die hád niet eens een uur weeën, dus als ik daar op wacht en het gaat idd snel, dan staat mijn man er alleen voor.
dames ik proberen even wat te slapen als jullie niks meer horen ben ik naar het ziekenhuis, ik zal zo snel mogelijk weer wat laten horen. groetjes marloes
Nou Elf, wanneer zouden wij eens aan de beurt zijn, word het wel een beetje zat ondertussen, weet ook niet meer wat ik met mijn dagen doen moet. Ik hang wat op de bank, kijk wat tv en verveel me stierlijk.
Ik was het al vanaf 37 weken zat, zal mijn straf wel zijn Ik ben eigenlijk iemand die het liefst aan het werk is en mensen om zich heen heeft. Dus de 6 weken verlof, valt me nogal zwaar... Maar, het einde is dan toch eindelijk in zicht.
Dit is de 8e week dat ik thuis zit en nu ik omwille van mijn bloeddruk ook nog rustig aan moet doen word ik het echt wel zat. Maar ik heb vanaf het eerste begin gedacht dat het wel 27 april zou worden, dus de dagen zijn wel lang, maar ik had me niet ingesteld op de 14e.
Ja, het thuiszitten valt niet mee. Als je dan ook nog op je bloeddruk moet letten is het helemaal lastig. Ik hoop voor je dat het kindje besluit snel te komen De VK waarschuwde me al om me in te stellen op 42 weken, dat heb ik ook wel gedaan. Maar je blijft toch hopen op een eerdere bevalling. Ook moet ik rekening houden op een zware en lange bevalling, zit ook in de familie.
Nou dát heb ik gelukkig niets. Wat mij opvalt is dat iedereen roept dat je je niet op bevallingen in je familie mag rischten, maar dat de VK's hier toch wel rekening mee houden. Ze vroeg gisteren ook of mijn moeder overtijd was gegaan. Ja ik was 3 weken te laat en mijn broertjes en zusje ook allemaal meer dan 2 weken, daardoor heb ik ook grote kans om flink overtijd te gaan zei ze.
hee meiden, is er al iets bekend over zorra? ik zit al de hele ochtend met een huilende kimmie, dus heb geen tijd om terug te lezen
Ja, dat vond ik ook al raar. Maar het blijkt dus toch wel overeen te komen. De VK vraagt ook niet voor niets hoe je moeder is bevallen, lijkt me. Ik heb hier al een keer een vraag over gesteld aan de VK op deze site, die zei dat een verloskundige hier echt niks zinnings over kan zeggen. Ik vind het toch wel toevallig dat mijn VK het wel goed heeft!
Nou in onze praktijk deden de jonge VK er heel luchtig over en wimpelden het af, maar de twee oudere VK drukten me de afgelopen weken dus wel op het hard dat ik snel moest reageren als het begon en vorige week durfde de VK zelfs een voorspelling te doen, ze denk dat ik in maximaal 6 uur zal bevallen.
Mo, ga lekker je kleine meid troosten, ondanks dat het niet leuk is, ben ik wel een klein beetje jaloers hoor.
mo - hoe komt het dat kim zo huitl? heeft ze ergens last van? krampjes misschien? Loeki - als ik nou wat dichter bij zou wonen, zou ik bij je op de koffie kunnen komen maar het is een beetje ver van eindhoven na groningen he...