April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Loekie: Ik van Charisteas wel erg mooi! En hem dan Chris noemen! echt leuk. Het heeft ook een mooie betekenis! Leuke meisjes naam ook!

Ik denk ook dat ik een meisje krijg. Wij zijn heeeeeel erg want wij wisten alle namen al die we wilden voordat we uberhaupt gingen proberen om zwanger te worden....de namen staan nog steeds...hihihi

Meliske: niet zo onzeker worden!! Je hebt al voor je NOD getest. Ik had net als Loekie voor/rond de NOD licht bruinverlies. Dat is heel normaal en het is idnerdaad ook zo dat alles daar nu veel beter dorbloed is en dus sneller een aderetje knapt!

MIlou: nu ook gaan genieten! Ik begrijp je wel, want mijn zw klachten zijn een stuk minder dan maandag en dinsdag (was hondsmisselijk en nu nauwelijks meer, borsten doen ook veel minder pijn...), maar dat is allemaal heel normaal!

Gerda en Sancho: welkom en genieten!!

HArley: wat Zorra ook zegt over Activa is echt waar. Je moet dus veel vochthoudend voedsel nemen (ook even de gedroogde pruimen en abrocozen weken in water voordat je ze neemt), dus papjes en sausjes. Gewoon veel water drinken schijn geen effect te hebben, maar dus wel als het is verwerkt in het voedsel. Ik heb al sinds 14 jaar een spastische darm waardoor ik juist als die opspeelt naar de plee moet rennen omdat het er allemaal van onder weer vloeibaar uitkomt. Mijn stoelgang is nu echt heel anders, beter, dus voor mij doen de zw hormonen vooralsnog wonderen! Ik heb wel heel veel lucht in mijn darmen en maag, hihhii

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja de meisjesnaam stond bij ons ook al heel lang vast, waarom? Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik dochters zou krijgen. Kan het niet verklaren, is gewoon een gevoel en dat heb ik nog steeds. Jongensnamen zijn nooit ter spraken geweest.

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    me2 hoop dat je gelijk heb, het gekke is dat het meet rood als bruin was, maar ja ik wacht gewoon af meer kan ik toch niet doen.

wij hebben onze namen ook al lang bedacht! alleen over een jongen zijn we nog niet helemaal uit. En mijn gevoel zegt dat als het allemaal goed het een jongetje gaat worden!

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Gewoon rustig blijven Meliske, het komt allemaal wel goed.

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    zo is het ik blijf moed houden!!

Dalijk weer lekker werken :( ;)

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou, dan gaat de tijd iig sneller dan als je alleen thuis zit

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja dat klopt! maaruh denk wel dat het goed zit! was behoorlijk misselijk net :D

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mooi zo, gewoon lekker blijven zitte kleintje.

Zag ook dat mijn puzzel er weer een stukje bij heeft JIPPIE!!!

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja je heb veel mensen op hol gebracht met je banner ;) , ik zie er nu steeds meer hier, hihi!

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Meliske: je doet toch geen zwaar werk he! Lekker even werken en dan is de dag zo voorbij....
    Ik ben ook nog steeds zo onzeker hoor! Ik temp zelfs nog elke dag.......Het hoort er allemaal bij.....

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Haha, leuk toch juist, Ik heb mijn eigen foto achter de puzzel zitten en die heeft lekker helemaal niemand ;) en jullie mogen gaan raden wat het wordt ;)

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Leuk Loekie, een eigen foto! Zal het een foto zijn van je mooie trap die je door je nesteldrang volledig hebt opgeknapt?

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee nee, iets heel anders, maar voorlopig kun je er nog niets van maken denk ik.

14. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    :) dat was ook mn eerste ingeving ME2. Maar wat leuk dat je het ook met een eigen foto kan doen. Ik heb gisteren naar speciale banners gezocht maar niet echt wat gevonden, heel veel doen nu al die puzzelbanner (je bent een trendsetter Loeki ;) ) dus ik wilde iets anders. Maar allemaal zo standaard.

Sancho, gefeliciteerd en welkom bij de april mama's.
    ME2: Mijn darmen produceren nu ook beter dan normaal (ook spastische darmen) maar al dat lucht he, op zich niet al te veel last van maar mn buik is al zo opgeblazen. Ben bang dat mensen het zo snel door hebben. Mn dochtertje keek gisteravond naar mn buik en zei heel enthousiast: mama je buik is dik (ze weet dat je buik dik wordt bij een zw. schap en ze wil al heel lang een broertje/zusje :D ) Ik heb nog maar even gezegd dat ik veel gegeten had, het liefst vertel ik het haar maar eerst even het hartje horen.

Meliske, de VK bellen heeft denk ik ook geen zin, die zullen toch zeggen wacht je NOD maar af. Ze kunnen toch nog geen hartactiviteit zien op een echo, dus kunnen ze niet veel voor je doen. Eventueel een hcg bloedtest, maar dat zullen ze denk ik ook pas doen na je NOD. Er zit helaas niks anders op dan afwachten, ik kan me je zorgen echt goed voorstellen. Het blijft gewoon spannend zo'n zw. schap. Maar het gaat vast allemaal goed komen hoor, er zijn er zoveel die rond hun NOD toch nog wat bloed verloren. Als het maar niet doorzet, dat is het belangrijkste, en vooralsnog is het weer gestopt toch?

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh ik ben toch moe, even naar de sportschool geweest en ik heb het gevoel dat ik een marathon gelopen heb, verschrikkelijk.

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Is goed aan te merken dat je lichaam heel hard aan het werk van binnen is he! Ik ben ook erg snel moe (heb ME, maar dit is toch andere vermoeidheid) en sávonds in bed kan ik niet in slaap komen, zucht echt vervelend. Om de 10 min. weer uit bed om te plassen. Ik weet nog van mn vorige zw. schap dat ik op een gegeven moment zo vaak moest dat ik zat te huilen en een po stoel wilde:)

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ach arme zorra. ja, ik hoop echt dat mijn lichaam heel hard aan het werk is. Is hard nodig ook. Voel nu wel de hele tijd mijn buik, maar niet op een onprettige manier, het is aanwezig maar geen pijn of zo.

18. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ja dat ken ik, niet echt een zeurend gevoel maar toch ook weer wel (lekker duidelijk he :) ) Vooral als ik teveel doe, dan voel ik het goed

19. Niet meer actief

Ik ben ook zoooo moe...
    Ben druk aan de klus en moet zeggen dat het zwaarder valt dan verwacht.. gaap

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, erg hè dat gapen de hele dag, wordt daar gewoon moe van ;).

Deel Deze Pagina