April 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by carol78, Aug 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    Zorra wat tof dat je de kleine al hebt gevoeld het is echt snel hoor.

Loekie Me2 is inderdaad al 1maand geleden terug gekomen van vakantie en het is helaas mis gegaan.

2. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Mogge meiden.

Jullie hebben weer lekker gekletst zie ik! Volgens mij zijn wij een van de aktiefste forums hier.

Dizzy Missy fijn dat je zo'n mooie echo had, dat is echt een opluchting he!

PRDM welkom! Leuk dat je erbij komt! Gefeliciteerd joh. Ik ben ook op 1 april uitgerekend ik blijf het geinig vinden.

Mijn man helpt me ook wel hoor, tuurlijk. Maar hij snapt het alleen niet dat ik zo moe ben.

Ah Minoes dat moet wel een heel mooi moment geweest zijn.

Annabel en Loeki, beterschap he!

Ik heb geloof ik gisterochtend ook de baby gevoeld maar ik durfde nog niks te zeggen :oops: Was bang dat jullie het niet zouden geloven, sorry. :oops:
    Maar nu ik lees dat ik niet de enige ben durf ik het wel hihi. (muts)
    Ik zat op de bank, ik was net uit bed. Ik voelde ineens een soort draakolkje ofzo in mn buik net alsof ik van binnen geaaid werd ofzo. Hihi ik kan het niet uitleggen maar het was wel heel bijzonder. Het lijk in niks op iets wat ik eerder gevoeld heb.

Janne fijn dat je weer wat meer energie krijgt.

3. Niet meer actief

Dank jullie wel voor de verwelkoming! ;)
    Ik voel de kleine ook al, echt een heerlijk gevoel. :) Ook luister ik elke avond even naar het hartje met de angelsound, er is geen mooier muziekje te verzinnen om mee in slaap te vallen hihihi. ;)
    Ook ik ben nog steeds erg moe, ik slaap zeker 13 uur per dag. Hopelijk krijg ik snel weer energie want zo is het ook niet gezellig voor mijn mannetje. En die misselijkheid wil ook maar niet overgaan :(
    Maar goed ik heb het er allemaal voor over, zolang de kleine maar goed blijft groeien.

4. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Precies PRDM! Ik hoop ook voor je dat je je snel wat beter voelt. Dat geniet wat makkelijker he!? ;)

5. Niet meer actief

hihihi ja zodra ik me goed voel kan ik voor de volle 100% gaan genieten. Nu geniet ik tussen de misselijke momenten door. En helaas zijn de misselijke vlagen over de gehele dag verspreid.
    En wat leuk dat wij tegelijk zijn uitgerekend. Een kindje op 1 april, dat moet toch wel een supervrolijk kind worden, niet waar?

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Och, ik wist helemaal niet dat het bij Me2 mis gegaan was, zeker in mijn werkweek gebeurt. Miste haar al een tijdje.

Ik moet zo weer naar de VK. gaan we naar het hartje luisteren (neem ik aan), toch weer spannend.

7. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Dat lijkt mij ook PRDM!

Loeki spannend, laat je ffweten hoe het was?
    Naar he van Me2 zou best kunnen hoor dat het tijdens je werkweek was.

8. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    PRDM Welkom en gefeliciteerd!

Harley, ik kan je gezelschap komen houden op de bank. Ik zit thuis met een verdraaide knie.... Hoop dat het deze keer niet te lang gaat duren, maar ja, liever nu als over een half jaar!

9. Niet meer actief

@jopie wat een pech, maar idd liever nu dan in april
    @harley gaat het al een beetje beter?
    heb net een berg was gestreken en ga nu lekker op de bank hangen!

10. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Gezellig Jopie, ook een bakkie thee?
    Wat een brokkenpiloten zijn wij he?!

Met mij nog geen vooruitgang, morgen tape eraf en dan maar een afspraak maken voor een foto.

11. Niet meer actief

Zal ik erbij komen liggen?
    Mijn rug is echt heel slecht geworden.

Mijn heupen staan echt weer schots en scheef. Ik kan maximaal een kwartier staan en dan moet ik weer gaan liggen.
    Mooier excuus bestaat er toch niet. ;) :)

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Alles goed bij de VK. Hartje klonk heel sterk zei ze. Weet nu ook dat ik bloedgroep B+ heb. :) nooit geweten.

Ook mijn zorgverzekering gebeld over de vergoeding van de echo's, 12 en 20 weken echo zit in de basisverzekering, maar nu ben ik bij de VK vergeten te vragen of die screenings echo de 20 weken echo is, maar met een medische indicatie krijg ik ook die vergoed.

Nieuwe binnenband koste 3,95 bij de fietsenmaker, dus viel heel erg mee.

13. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Lekker stelletje krukken bij mekaar hahahaha!

Loeki, heb je een mooie wagen voor € 103,95! En dat je die 20 weken echo op indicatie van de verloskundig vergoed krijgt is geloof ik standaard va januari 2006. Bij mij wordt het iig ook vergoed.

14. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    PRDM - gefeliciteerd en welkom!

zorra - wat leuk dat je je kleintje gevoelt heb!

loeki - wat fijn dat alles goed was bij de VK!

ikke heb gister tot 23.15 uur gewerkt en vandaag van half 9 tot 17.00 uur, ben net thuis, en ben echt helemaal kapot! heb nog geen puf om te eten....
    ga maar lekker slapen, misschien als ik nog ooit wakker ga worden, ben ik er vanavond effe, anders tot morge vroeg.

15. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Even snel alles gelezen, mn computer valt om de haverklap uit, erg vreemd. Kan dus zijn dat ik een tijdje even niet online kan zijn. Even snel reageren op Loeki:
    Ik heb hier op de site gelezen over de 20 weken echo dat het wel in de basisverzek. zit maar dat er nog steeds geen afspraken zijn over de hoogte van de tarieven voor de zorgverzekeraars. Sommige verzekeraars vertikken het dus te vergoeden, via de zoekfunctie kan je er wel wat over vinden, op screeningsecho bijv. Nou snel dit berichtje verzenden en hopen dat mn computer het nog blijft doen :(

16. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo

@harley kon jij de baby ook al met 12 weken voelen?
    @jopie lekker rustig aan doen met je knie hoor.

Ik heb vandaag het hartje gehoord met de bellytalk die ik heb gehuurd!
    Het is echt super om naar te luisteren!

Verder heb ik bij V&D een hele leuke speelkleed gekocht en een badjasje en 1 paar schoentjes het is prijsencircus bij V&D en je kan er best veel leuke dingetjes halen, we gingen eingelijk voor rompertjes die met dagen er op 7 voor 12 euro maar helaas waren die uitverkocht.

Groetjes nandine

17. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    zorra - is je computer weer normaal?

dientje - aan welke kant heb jij het hartje gehoord?
    en op welke hoogte? want ik heb ook iets gevonden maar twijfel of het wel het hartje is.... kan namelijk ook je eigen hartslag zijn. en weet jij misschien of je bij iedereen het hartje op de zelfde plek moet vinden, dus bijv altijd links onder?

18. punkey

punkey Lid

Sep 2, 2006
    53
    0
    0
    hoi melissa

Ik hoorde het hartje iedere keer links onder maar sinds ik ong 12 weken was hoor ik hem net boven het schaambeen en dan ietsje naar links je herkend het hartje echt wel het gaat heel snel ( lijkt op een wekker of een paard dat in galop is.) Als je een hoop herrie hoort dan liggen je darmen ervoor.Je kan het beste even op een plaats blijven zitten dan komt je beeb er wel naar toe teminste bij mij. heel veel plezier met het geluid
    groetjes Ellen

19. Niet meer actief

@Meliske het verschil tussen jouw hartslag en de baby is heel duidelijk, jij klopt met een freq van ong 70-80 per minuut en de kleine tussen de 130-160 per minuut dus horloge ernaast als je het niet zeker weet zou ik zeggen :D

20. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    Meliske ik heb het hartje precies boven mijn schaambeen gevonden een beetje in het midden!

Ik zat eerst ook te twijfelen of het niet een bloedvat was maar dat klonk anders en ben ook naar www.youtube.com en heb daar baby heart beat ingetoetst en dan krijg je allemaal filmpjes met mensen die het hartje beluisteren en aan die filpjes kan je ook horen of je het hartje hebt gevonden.

Laat je t ons weten als je hem hebt gevonden!
    Groetjes nandine

Share This Page