Ik kan me nog herinneren dat ik bij mijn oom en tante moest logeren toen mijn zusje in het ziekenhuis lag en mijn ouders daardoor geen tijd voor me hadden. Ik was toen bijna 3 jaar oud en het zijn denk ik mijn eerste herinneringen, ik vond het verschrikkelijk.
De laatste dag dat Craig te zien zal zijn in ATWT is 22 maart 2007. Het belooft een geweldig einde te worden met Craig. Niet voor niets wordt in Amerika aangegeven: ATWTs Craig: Going out with a bang.
Wandel ze Pientje! Gaat Craig er vandaag echt definitief uit Loeki? Ik wist dat hij uit de serie was geschreven maar niet wanneer het zou gebeuren. Leuk leuk leuk! Hebben jullie gisteren toevallig de talkshow van Tyra gezien? Was echt smerig, het ging over je huid. En nu vertelde Tyra dat ze gek was op puistjes uit knijpen Vroeg ze dus of er iemand was bij wie ze dat mocht doen want een dermatoloog zou dan vertellen hoe je het beste het kon doen. Was er dus een jongen die op zn wangen een aantal grote had zitten met een witte kop erop :-& Ging zij die dus met wattenstaafjes uitknijpen. Nou ik moest mn eten nog krijgen (lag in zkh.) dus heb maar even niet gekeken, want het werd dus compleet ingezoomd En Tyra genoot er zichtbaar van, die wilde maar door gaan
Nou ik heb er geen trauma aan over gehouden, maar ik kan me helemaal voorstellen hoe Zorra's dochtertje zich nu voelt.
Bah Zorra wat een vieze praatjes! En ik ga zo eten! :-& Over eten gesproken ik ga gauw beginnen dan mis ik niks van ATWT, ik zag de bus van mn man langskomen. Bye!
Kreeg effe bezoek tussen door, gelukkig breekt de dag even. en lieve sms´s en kaarten van mijn mannelijke collega´s ik moet zeggen dat die mannen zich toch best wel goed kunnen inleven, na 8,5 maanden hebben ze me nog niet vergeten de schatten! De vrouwen zijn overigens ook wel lief hoor maar daar had ik het ook meer van verwacht
Nou dan zal hij wss. wel doodgeschoten worden? Maar door wie dan? Mmmm, kan wel gaan gissen maar ik zal het straks wel zien. Even mn vader bellen dat hij niet vergeet te kijken (is een enorme ATWT fan sinds hij niet meer werkt )
Ik denk PAul hij wilde gisteren een afspraak met craig, ach we zullen zien, als maar niet de belmiep een lang reclame blok erin doet
Ach laten we Meliske helemaal alleen achter, troost je Meliske, het barst in ATWT van de belspellen, dus tijd genoeg om te posten.
maar gaat ie ook echt dood dan? of alleen eruit? Heb niks gelezen over dat ie doodgaat op de vooruitblikken,ben te nieuwsgierig we zijn alweer terug.Jennifer vond het te koud en waaide te hard. gauw de tv aan! Iew Zorra,wat ranzig die Tyra! ik kan daar geen plezier in vinden,andermans puisten uitknijpen,iew!
Idd belspel tijd, nou mij niet gezien voor de TV erger ik me gruwelijk aan. Ben nu wel de laatste dagen de was beter aan het bijhouden, zo van stel er is iets dan ligt er niet eenhele berg met vuile was