janne - dat kan ik me ook heel goed voorstellen hoor, en ik zou precies hetzelfde als jullie gedacht hebben, maar ik weet bijna zeker dat het bij een volgende zwangerschap niet meer belangrijk is voor mij hoe het eruit ziet. Mij gaat het dan echt alleen maar om dat ik de 40 weken haal, en dat ik me kindje leven en gezond in me armen heb. en ik zie nu zo goed het verschil tussen pretecho en danischa in het echt, zeg maar, en dat is zo groot, op de pretecho had ze echt een wipneusje, en het echt helemaal niet, en op de pretecho leek ze sprekend op mij in het echt helemaal niet en is het net me vriend. maar zover zou ik normaal niet na gedacht hebben, maar je gaat gewoon heel anders denken en alles heel anders beleven, ik kan het heel moeilijk uitleggen en het is misschien ook niet te begrijpen, maar het is echt zo.
Evon, gefeliciteerd. Leuke naam. Dientje, fijn dat alles goed gaat net Thyron. Hopelijk ziet de scan er maandag ook goed uit.
Dus eigenlijk komt zo'n pretecho helemaal niet in de buurt van de werkelijkheid. Raar he, want dat zou je wel denken.
bij andere weet ik het niet, maar bij ons echt helemaal niet. wij hebben hier zelfs met ze allen gedacht dat het misschien "zomaar" een echo is van "een" baby en niet ons kindje
loeki; sorry geen idee wat dat is en hoe het werkt Bosi; Tuurlijk lijkt jou probleem nergens op in vergelijking met de problemen van die collega, maar dat kon jij niet weten. En ws is je reactie gebasseerd op eerder ervaring met je vriend. Dus heeeel begrijpelijk! Evon; GEFELICITEERD met jullie meid. Mooie naar trouwens! Geniet er van en laat ons niet al te lang wachten op een foto Dientje; das ff schrikken! Hopelijk is alles straks goed en heb je die kleine snel in huis!
Loeki, nou nee, dat weet ik dus niet. Ik heb gister de keuze gekregen en ben er nou al 2 dagen over aan het denken en ik denk dat het misschien beter is als ze het gaan halen. Dus ik dacht om misschien toch te gaan strippen. (Om te beginnen) Het blijft allemaal moeilijk... Ik heb geen ervaring met sluitlakens... Maar als ik het me goed herinner heeft sandra dit laatst grondig uitgezocht...
Mo; ben benieuwd...als we morgen niks van je horen weten we genoeg hier is het rustig. Ook de kleine , dus hou het even in de gaten....morgen nog zo is dan bel ik ff. Dit is nl niks voor onze kleine
ja, ik wil het wel graag bij me hebben nu. Maar heel stom, zo als ik de afgelopen weken heb lopen zeuren dat het nu moet komen, zo graag wil ik nu dat de bevalling gewoon uit zichzelf op gang komt. t is heel dubbel. Ik heb gewoon niet zo'n vertrouwen in dat opwekgebeuren. Dus als ze me nou kunnen strippen, zou dat heel fijn zijn. Dan blijft het tenminste nog een natuurlijk proces. Och eigenlijk hoop ik gewoon dat t vannacht komt, dan zijn we alle ellende voor.
mo - ik ge heeeeeeeeeeeeeeeel erg hard voor je duimen de rest van de avond en vanacht dat jij gewoon lekker vanzelf gaat bevallen. wat zegt je vriend/man ervan?
Meliske, hij vind dat ik die keuze moet maken. Hij steunt me in alles wat ik beslis. Hij is het met me eens dat ik het graag zo natuurlijk mogelijk wil houden. Loeki, nee strippen doet ook best pijn. Maar denk dat dat nu niet zo belangrijk is. Ik mag niet overtijd, dus t moet binnen een week komen. Dan doe ik het maar liever zo gewoon mogelijk en bij strippen komen iig geen hormonen en chemicalien kijken... Dan heb ik dit weekend nog om het zelf te doen en dan kunnen ze maandag wat mij betreft gewoon los in het ziekenhuis...
note van mn man: Hij wil niet nu al beslissen over hoeveel pijn ik ga hebben. Hij vertrouwt op mijn moederinstinct. Straks als ik aan het bevallen ben, neemt hij dit wel over, maar nu is het aan mij...
Ik denk dat dat wel een goed idee is Mo,eerst beginnen met strippen. Kijken hoe het dan verder verloopt. hihi ik heb net mijn man ff laten schrikken,hij heeft de irritante gewoonte om me te kietelen,dus nu net weer! Dus ik riep "OW MIJN VLIEZEN" hahahaha zag je toch ineens zijn ogen groot worden
haha loeki, nee de belangrijke beslissingen! Was zijn verhaal aan het overschrijven en niet meer nagekeken! Maar wat zeggen ze bij jou Bambino? Jij zit toch in hetzelfde schuitje?
Mannen die tijdens een bevalling belangrijke beslissingen nemen, als dat maar goed gaat, ben al lang blij als de mijne niet tegen de vlakte gaat