April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    whahahahaha pientje wat een giller! hahaha das nog is een goeie!

Mo - wat lief van je man. Ik denk dat je moet doen wat je gevoel zegt, en ik heb het idee dat dat strippen is, omdat je daar zelf toch steeds op terug komt, dus ik denk dat dat een goeie beslissing is.

2. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Ja alleen ben ik 35 weken en jij 38! Bij mij wordt om de 3 dagen een ctg gemaakt en zolang die kleine het goed blijft doen en mijn conditie goed blijft, doen ze niks. Ik moet veel rusten en zitten om zo veel mogelijk energie te geven aan de placenta. Elke dag ( liefst nog 2 weken) zijn ze blij als het blijft zitten. Ik moet meteen bellen als de hardebuiken pijnlijk worden of mijn vliezen breken.
    Maar jij bent de 37 weken voorbij dus kan het kindje echt veilig komen. Denk dat dat het verschil maakt!

3. Cilia

Cilia Actief lid

23 jun 2006
    287
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Scherpenzeel
    lastig hoor mo, een keuze maken.

dientje: is zeker schrikken zeg, hopen dat alles goed is!

ik heb net lekker gegeten en u is mijn mannetje voetballen. morgen moet hij in de RAI werken, maar er is een extra bus voor hem dus mocht het morgen gaan gebeuren kan hij iig naar huis. hij vind t maar niks dat hij zover moet maarja geen keus.
    ik ga vanavond maar lekker vroeg slapen , ben zooo moe. ook ik voel de kleine vandaag veel minder, nou ja even afwachten.
    heb trouwens ook het hart van een ananas gegeten, is niet echt vies maar wel erg taai. ben benieuwd of t wat doet.
    zo gtst kijken en daarna sci!

mijn schoonvader gaat ons geboortekaartje maken, we willen er 1 met foto's er op, hij heeft al geoefend met babyfoto's van ons, hihi best grappig geworden.

wij hebben ook een pretecho laten maken, hebben 2 foto's, de kleine lag steeds met de arm voor het gezicht, wel jammer. wij hadden de echo kado gekregen was wel erg leuk hoor, hebben t ook op dvd.
    ben wel benieuwd ja of het erop lijkt straks!

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn kater wordt steeds teritorealer. De hele dag zit hij in zijn eigen stoel en heeft hij geen oog voor me, maar op het moment dat mijn man thuis komt staat hij op en gaat op mijn schoot liggen, echt iedere dag weer, dom beest.

5. Niet meer actief

Ja, dat denk ik ook! hihi suf gedoe ook allemaal. Ze moeten je ook gewoon geen keuze geven...

Maar goed, ik ga nu maar eens lekker douchen. Morgen ben ik er pas laat, waarschijnlijk pas na 1400 uur ofzo.

Ik hou jullie op de hoogte! In ieder geval heel erg bedankt dat jullie zo meeleven, ben ik echt blij mee.

dikke cyberknuffel voor jullie allemaal!

6. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    beesten zijn soms erg maf ;)

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    suc6 morgen he, en ik hoop dat het vanacht toch stiekem vanzelf komt.

loeki - gaat je kat niet in de box?

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Soms, maar dan maken we ze wel HEEEEEL duidelijk dat dat niet mag.

Morgen ga ik met mijn zusje naar het babyhuisje kijken, denk wel dat ik het ga kopen.

Mijn collega komt dinsdag a.s. de proefdruk van ons kaartje brengen, ben heel erg benieuwd.

Mo, heel erg veel succes.

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    En toen was iedereen weg :(

10. Niet meer actief

Ik ben er maar moest even alles bijlezen.

Evon proficiat met je gezonde dochter, heerlijk voor jullie, hopelijk is het met jouw ook goed! :)

Mo veel sterkte en succes morgen!

Dientje het klopt idd van de hersenbloedingkjes maar kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent, maar het komt echt wel vaak voor. schijnt dat iedereen in zijn leven meerdere bloedingkjes krijgt maar meestal merk je er helemaal niets van.

Bosi heb je nog iets gekocht vanavond?

Loeki sluitlakens :-s geen verstand van.

Waarschijnlijk ga ik dus toch een harddisk camcorder kopen.

11. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    Kom gewoon even slaapwel zeggen en hopen op een gezonde nachtrust voor iedereen.

dus Slaapwel,
    Annabel

12. Niet meer actief

ik hoop dat jij vannacht ook eens goed zal slapen, dus

SLAAP LEKKER EN TOT MORGEN! ;)

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Slaap lekker Annabel.

Toch een HD-recorder, hoe dat zo Missy?

14. Niet meer actief

Nou ik heb eea vergeleken en wat ik dan wil is dus qua prijs dan niet zoveel verschil meer, dwz laat ik het dan van 200 euro afhangen, ik denk dan van niet, en bij HD heb ik niets meer te maken met bandjes, schijfjes ed zoals jij ook al aangaf.
    Ik heb gekeken voor sony, morgen nog eens even op internet surfen, maar in de winkel beviel hij wel en manlief vond hem zelfs wel handig overkomen :p

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou wij zijn er super tevreden mee, dat is het enige dat ik eigenlijk kan zeggen.

16. Niet meer actief

Ja ik denk dat wij dat ook wel worden, nou ja ik wil iig ene hebben voor volgend weekend, mocht de baby onverhoopt komen dan leen ik vliegensvlug die vanmijn broer dat is wel fijn dus echte haast is er niet bij.

Oja hoorde op nieuws vandaag dat maxima vandaag haar taken heeft neergelegd. Dus wie weet in het weekend daar hadden we het laatst toch over :)

17. Niet meer actief

Ik ga nog maar eens onder de douche staan, en hoop ook dat ik vandaag goed slaap want had toch echt mijn dagje niet. :(
    Tot morgen, ;)

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou, ze legt alleen haar avondtaken neer, maar ja, zij hoeft ook geen huishuiden te runnen of zo.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Welterusten Missy, tot morgen Ik ga ook afsluiten.

Sandra, Bosi en wie er verder nog laat online is welterusten.

20. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Hoi dames,

Daar ben ik weer. Heb een hele hoop geld uitgegeven in de stad en het voelde echt geweldig. Ik heb 2 bh's en een shirt voor mijzelf gekocht en ik heb weer een hoop gekocht voor die kleine. Het blijft leuk kleding kopen. Ook heb ik mijn zus verwend met een shirt en een bijpassende ketting en ik heb bij de blokkker allemaal spulletjes gekocht om mijn huis gezellig te maken dus dat gaan mijn moeder en ik morgen even doen. Het was een geslaagde dag, maar ik ben wel moe.

Dizzy, Ik moet je de groeten terug doen van mijn moeder.

Evon, van harte gefeliciteerd met de geboort van Merle. We wachten natuurlijk met spanning op foto's.

Dientje, dat is wel heel erg schrikken zeg. Hopen dat het goed komt.

Mo, succes morgen en inderdaad hopen dat het nog uit zichzelf komt.

Deel Deze Pagina