voeding bh's van de prenatal. Ze hebben daar hele mooie met kant en zo, dus niet van die simpele. Ze waren niet goedkoop, maar werd wel goed geholpen en ze zijn ook echt mooi, dus dat was het wel waard.
Mooi zo, ik ga na de bevalling wel eens kijken, maar ik moet sws nog even bij Prenatal kijken voor een sluitlaken. Ik ga nu écht stoppen. trusten allemaal.
Of bij de thuiszorgwinkel Loeki! Evon gefeliciteerd met jullie dochter! Wij hebben het proefdrukje van Geboortepost gekregen gisteren, en ik vond het erg mooi! Ik ben blij dat dat ook weer geregeld is!
Even een vraagje, Ik wil op mijn babysite een muzieklink hebben, zodat je dat muziekje hoort op de achtergrond. Hebben jullie enig idee, waar ik die link avndaan kan halen.
via het forum van beebiesite dan bij vraagbaak en ideeën heb je een kopje "vragen over muziek" Daar staan ook allemaal links.
Evon: Gefeliciteerd met jullie dochtertje! Dientje: Dat is inderdaad even schrikken, maar het zal wel allemaal goedkomen hoor, als je ziet hoevaak dat voorkomt. Gelukkig gaat het voor de rest allemaal goed. Loeki en Mo: Ik ben de vorige keer vergeten om te vragen over die sluitlakens, dus dat ga ik komende dinsdag doen. Lijkt mij wel een prettig gevoel zo'n sluitlaken trouwens. Tascha: Goed dat je bent geslaagd met je bh's, ik had er een aantal weken geleden gekocht en ik ben bang dat ik na de bevalling nieuwe moet gaan kopen. Ik ga zo naar bed, want ik voel me niet zo lekker vandaag. Na het middageten kreeg ik ineens een zwaar gevoel in mijn maag en werd ik misselijk. Dat komt nu steeds terug met vlagen dus ik hoop dat ik een beetje kan slapen... Tot morgen allemaal.
Heey heey allemaal! Aller eerst: Evon GEFELICITEERD Ben vanmiddag bij de vk geweest en mijn bloeddruk was weer iets hoger! Maar het schommeld dus ik moet er mee oppassen! De baby is ook geheel ingedaald Hij ligt helemaal vast (ben helemaal blij )! Mijn baarmoeder is niets gegroeid en ik ben NIETS aangekomen in 2 weken . Ben nu 35 weken en 1 dag (zou iemand dit op het lijstje willen zetten lukt me nooit, alvast bedankt) Oh ja mijn bijzonderheden zijn dat ik thuis wil bevallen! Ben vanmiddag ook nog om boodschappen geweest en ik ben nog om verf gegaan voor mijn inbouwkast deuren! Ben nog steeds niet geheel klaar. Hij is nu zwart/grijs/wit/zilver! En de vloer komt er zaterdag in Mijn vriend heeft verf uitgekozen (zo'n spuitbus) voor de deuren het wordt...... CHROOM (moest ff slikken hahaha) Ook nog hele mooie gordijnen gehaald (zwart met glitters hahaha) Ben er helemaal blij en trots op als hij klaar is zet ik wel foto's in mn album! Nou ik ga naar bed lekker onder de veren! Moet morgen nog ff plintjes schilderen! Truste allemaal en tot snel weer (heb het druk en moet veel rusten dus ben er niet zo veel, als ik ben bevallen dan stuur ik mn vriend wel achter de pc!) Nou dat is me weer ff een verslagje typen hihihi Kussies Almira
zwanger 01.Harley (28 ) S 01 april 4* 1e kindjeBM 36 cm (35+3) gew +11 kg (37+3) hoofdlig. vast bijz=MI ZHbevalling 02.Mama mo(27)S01 april1e kindjeBM 2/3 NX(38+3)gew+9kg(38+3)hfdlig. ingedaald vastbijz=ZH bevalling,kindje te klein,weinig vruchtwater 03.PRDM (24)S01 april 8* 3de kindjeBM >3/4nx cm (37+3)gew -5 kg (36.0) ingedaald maar niet vast. bijz= 04.Oempje (22)J 02 april 1e kindje BM ? cm (??)gew +? kg (??) ?lig. bijz= 05.Dizzy Missy (32)M 05 april 1ste kindje BM 35 cm( 36)gew 4 (36) inged. bijz= 06.Em77 (29)M 07 april 1e kindje BM 37 (37+2) gew +7,2kg(37+2) CVIBI bijz= 07.Ayyildizf (25)J 07 april 3de kindjeBM ? cm (?+?) gew +12kg(31+5) hfdlig. bijz= 08.Carol78 (26)S10 april 1ste kindje BM ?cm (24)gew +7,0 kg (37) hoofdlig. bijz= ingedaald 09.Janne S 12 april 3* 1e kindjeBM 1/2 NX ( 32+5) gew +16,5 kg ( 35+5) hfd bijz= 10.Zorra (28 )J 13 april 2*-2e kindje BM 2/3 NC (35+0) gew +10 kg (35+0) hfdlig. ingedaald VAST bijz= ZH-bevalling 11.Minyaweth (24)J 13 april1e kindje BM: ? gew + 3kg (30+0) hfdlig Verlof=16 maart bijz= 12.Loeki2 (29) M 14 april 1ste kindje BM 3/4 NX (36+5) gew +12 kg (36+4) volledig ingedaald bijz=thuisbevalling 13.Jopie (28 ) S 15 april 1ste kindje BM 28 cm (31+5) gew +20,0 kg (36+1) hfdlig. bijz= badbevalling indien mogelijk 14.Renate19 (19)S 16 april 1e kindje BM (0+0) gew +15 kg (0+0) ?lig. bijz= 15.Loesje (27)G 21 april 1* 1e kindjeBM ?? cm (34+3) gew + veel kg (34+3) hoofdlig.ingedaald vast bijz= ZH-bevalling 16.Natanya26 (23)M 21 april 2e kindje BM 3/4 NX (35+3) gew +12,7 kg (35+3) hoofdlig bijz= Hoofdje zit erg laag, kleine baby. 17.Mirtje (27)S 23 april 1e kindjeBM 32 cm 2/3NX (32+4) gew +14kg (32+4) hoofdlig. bijz= 18.Annabel (28 )J23 april 3e kindjeBM 36cm (34+2) gew +5 kg (30+1) ?lig. hoofdlig bijz= 1cm opening 19.Bosi333 (28 )S 23 april 1ste kindje BM 32cm (35+2) gew 17 kg (35) ingedaald, nog niet vast bijz= thuis bevallen 20.Pientje (24)G 24 april 1* 2e kindje BM 30cm (33+6) gew +8 kg (33+6) hoofdlig. bijz= thuis bevallen 21.Almira (20)J 25 april 1e kindje BM 31 cm (35+1) gew +8 kg (35+1) hfd bijz= thuis bevallen 22.Messie (27)J 25 april 2e kindje BM 3NX?gew +9,0 kg Stuitligging bijz= verlof 14 maart 23.Tascha (22) S 27 april 1*1e kindje BM 30cm (31+4) gew +18.6 kg (31+4) hoofdlig. bijz= weer weeen loos 24.Sandra1982 (24)J 29 april 1ste kindje BM 1/2nv?gew +20,0 kg Hoofdligging bijz= Bevallen 01. Meliske (22) Danischa 19-01-2007* 815 gr 33 cm 02. Dientje (20) Thyron Alessandro 11-03-2007 03. Taschke (21) Elena 14-03-2007 2495 gr 46 cm 04. Evon (26) Merle 22 maart 2007
Aangepast almira, Fijn dat de baby is ingedaald. Daar was ik ook erg blij mee, Ik heb vanavond nog een gordijn kunnen kopen. Nou ja, dat is in elk geval iets. Ik ga morgen proberen om de stad in te gaan. Ik ben al bijna 2 weken niet de stad meer in geweest. Ik ga even sluitlakens googlen, ik ben nu wel erg benieuwd wat dat is.
@ Almira, fijn dat de kleine ingedaald is. Hij ligt startklaar, nu jij nog @ Bosi, weet je al wat een sluitlaken is Nou vanmorgen even heel erg geschrokken. Heb de hele nacht flink liggen hoesten en snotteren en toen ik vanmorgen in de badkamer mijn neus stond te suiten voelde ik ineens vocht op mijn voeten druppelen mijn vliezen dacht ik gelijk. Gelukkig was mijn slipje niet zo vochtig en ik denk dat ik met mijn elleboog gewoon het vocht uit mijn borst gedrukt heb. Nou je bent daarna wel gelijk wakker hoor. @ Janne, Bosi's lijstje is van 7 minuten voor 12, ik ga het dus niet meenemen naar vandaag hoor, al ben ik de eerste
Evon van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid Merle!!! Dientje, dat is wel even schrikken als je dat hoort, maar het blijkt idd vaker voor te komen. Hopelijk is er straks op de echo niks meer te zien. Hoe het nu klinkt zou je bijna zeggen dat jullie kleine man misschien al wel eerder dan 1 april naar huis kan. Dat mijn dochter eenmaal in de wiegenkamer lag, zelf kon drinken, en haar temp. goed bleef mocht ze met een paar dagen al naar huis. Ik zal voor jullie duimen! Loeki, op zich wel jammer dat het je vliezen niet waren toch? Of wil je liever nog een paar weekjes wachten? Van mij mag het nu wel komen, vooral ook omdat het rust houden erg moeilijk is, en ik amper kan lopen omdat mn buik dan keihard word. Ook heb ik gisteren weer voorweeen gehad en deze waren toch wat feller dan daarvoor, en elke keer denk je dan: gaat het nu dan beginnen? In mn omgeving denkt iedereen dat ik binnen een week bevallen ben, maar ik denk zelf pas met 42 weken, hihihi. Normaal wil ik graag mn gelijk maar deze keer mag de rest gelijk hebben Almira, doe maar lekker rustig aan, niet teveel doen he, hoe moeilijk dat ook is Annabel hoe heb je vannacht geslapen? Heb je de baby wat meer gevoeld? In het ziekenhuis gaven ze mij als tip dat ik 3x per dag een half uur op mn linkerzij moest gaan liggen en dan bewust contact moest zoeken met de baby, als je dan nog weinig voelt contact opnemen met het ziekenhuis. Sandra, is de misselijkheid weer afgezakt? Tascha, ik moet eigenlijk ook nog nieuwe bh's hebben, zal ik na de bevalling maar moeten doen, zie me nu niet gaan shoppen, helaas. Natanya, fijn gevoel is dat he als je weer iets van je lijstje af kan strepen wat gedaan is. Mo, veel succes vandaag, ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen. Straks weer naar het ziekenhuis, weer bloedonderzoek (mn aders zijn gewoon blauw van het vele prikken) en controle. Ik verwacht dat ik gewoon weer naar huis kan, omdat de baby weer goed beweegt en ik niet het idee heb dat mn bloeddruk te hoog is. Voor mn andere klachten moet ik gewoon (nou ja gewoon) bedrust nemen, energie op doen voor de bevalling. Daar ben ik nl. wel bang voor dat ik de bevalling niet trek omdat ik er niet goed in ga, maar ja we zien wel. Meiden fijne dag vandaag!
goede morgen meiden! Hier een rustige nacht gehad. Nu een harde buik, maar verder niks. Aan de ene kant erg prettig, maar aan de andere kant....wil ik zo graag die kleine vast houden. Zul je zien dat ik de 40 weken nog ga halen Vandaag is manlief lekker vrij, dus lekker wat aanspraak, duurt de dag niet zo lang Fijne dag!
@ Zorra, ik wil best bevallen, maar ben officieel nog net geen 37 weken en hoewel de kleine ingedaald is ben ik bang dat ik dan nog op het nippertje naar het ZH moet, terwijl ik vanaf morgen zeker thuis mag bevallen. Ik heb me er ook zó op ingesteld dat het pas over een maand komt dat ik er nog helemaal niet aan toe ben om al te bevallen. Ik moet in gedachte nog zoooooo veel doen. @ Bambino, fijn dat je een goede nacht gehad hebt.
Mogge dames! Loeki, dat is wel raar idd. Was wel leuk geweest als jij gewoon nummer 5 was! Zorra, Sterkte vandaag. t wordt er echt allemaal niet leuker op voor je he! Hoest met je meisje? Bambino, bedankt voor je antwoord van gister, het is idd een verschil van 3 weken, dat is idd heel anders... Almira, fijn dat de slaapkamer zo mooi wordt en dat je waarschijnlijk gewoon thuis kan bevallen! Bosi, Goed dat je een nieuwe gordijn hebt! Leuk hoor! Veel plezier in de stad. Sandra, Hoe is het afgelopen met de misselijkheid? Nou, ik ga zo naar het ziekenhuis. Ben dus niet bevallen vannacht. Baal enorm. Jullie horen het allemaal wel als ik terug ben.
[quote="Loeki2 @ Janne, Bosi's lijstje is van 7 minuten voor 12, ik ga het dus niet meenemen naar vandaag hoor, al ben ik de eerste [/quote] Zorra en Mo succes in het zh.