goeiemorgen, Hier terug hetzelfde saaie liedje é, dus terug bijna niks geslapen om de 2 uur wakker en had nu een slaappil genomen dus veel effect hebben ze niet en als ik de bijsluiter lees amaai neem ik ze zeker niet meer! Als je die pillen neemt in het laatste stadium vd zwangerschap kan de baby achteraf afkikverschijnselen hebben. niet normaal toch. denk dat het daarmee is dat ik er niet veel mag nemen max 2 avonden per week. Maja als ze toch niet wereken neem ik er geen meer. Bewegingen blijven weg, zo goed als niks. gisterenavond wel terug last gehad van pijnlijke harde buiken. Zorra zei: Annabel hoe heb je vannacht geslapen? Heb je de baby wat meer gevoeld? In het ziekenhuis gaven ze mij als tip dat ik 3x per dag een half uur op mn linkerzij moest gaan liggen en dan bewust contact moest zoeken met de baby, als je dan nog weinig voelt contact opnemen met het ziekenhuis. ka ik toch even proberen want eerlijk voel ik me er toch niet zo goed bij hoor! mo succes vandaag en laat wat weten é. loeki kan wel geloven dat het even schrikken was... Annabel
Goedemorgen Annabel, vervelend dat je zo weinig geslapen hebt. En idd wat Zorra zegt, contact opnemen met het ZH als je het niet vertrouwd. Ik mocht van de VK gisteren ook weer naar het ZH voor een CTG, maar ik maakte me nog geen zorgen en gistermiddag en vandaag heb ik ook echt geen reden meer om me zorgen te maken, ze schopt me als vanouds weer bont en blauw van binnen, maar anders neem ik zeker contact op met mijn VK hoor, zijn ze hier echt heel makkelijk in. Ja het was even schrikken en ik heb nog het gevoel dat ik leeg loop, maar als ik op mijn pols blaas komt er niets en ik voel het vooral als ik hoest, dus het zal wel urine zijn dat ik nu lek. Je lichaam kan je goed voor de gek houden. Nu hoest ik om de 2 a 3 minuten dus ik hoest me helemaal leeg
Goodmorning! @Annabel,ja gewoon ff bellen hoor,zorgen maken is niet goed,zekerheid is veel beter! @Zorra & Mo,succes in het ziekenhuis! @Loeki,hihi ik zou ook schrikken als ik druppels voelde. Heb wel hetzelfde,wil heel graag bevallen en het kindje vast houden,maar voor mijn gevoel kan dat nog niet,want nog niet alles is klaar. Wel erg vervelend dat hoesten en dan vochtverlies. Had het bij Jennifer ook,moest heel hard niezen en plaste zo in mijn broek dus nu als ik moet niezen dan houd ik mijn benen gespannen bij elkaar Maar met hoesten is dat heel moeilijk,dat kan je niet echt inhouden. Er bestaan trouwens ook speciale inlegkruisjes die laten zien of je vruchtwater verliest. Maar zijn vrij prijzig,dus voor mij hoeft het niet. Ik dacht trouwens dat het vandaag mooi weer zou zijn,mooier dan gister,dacht dat gezien te hebben op het weerbericht,maar tis veel slechter dan gister! stom stom rotweer!
Nou nog 2 dagen geduld hebben Pientje, dan is het weer lente. 8) Ja, ik loop al weken met Tena in mijn ondergoed, maar op dit moment vullen zelfs die heel erg hard, met die rot hoest is het gewoon niet op te houden en de kleine vind het ook maar niets, want ze schopt net zo hard terug met als gevolg dat ik weer veel last van maagzuur heb.
goedemorgen, Mo: jammer dat het vannacht niet is begonnen. houd ons op de hoogte idd. Loeki: schrikken zeg, volgens mij mag je trouwens net wel thuis bevallen hoor met 36.6 dagen, als het kindje is ingedaald. Ja ik weet nu wat een sluitlaken is. Ik ga ook eens vragen aan de vk hoe dat bij mij zit. Wel of niet doen enz... Zorra: rust nemen meid, want de bevalling moet je idd nog doen. Ik snap je gevoel wel een beetje, al heb ik gelukkig niet van de vervelende onderzoeken steeds. Ik ben nu ook best moe en heb veel pijn van het vocht. Ik dacht gister nog: ik ben veel te moe voor een bevalling, Annabel: ga alsjeblieft naar het ziekenhuis, gewoon even voor de zekerheid. Dat is mij ook op het hart gedrukt door mijn VK. Bellen en dan gaan ze gewoon even luisteren en kijken naar de baby. Bambino: dus het is weer iets rustiger in je buik. Aan de ene kant wel even goed. 37 weken is toch net even een iets fijner week aantal om toch echt te gaan bevallen. Ik snap ook dat je niet zit te wachten op 40 weken of meer, ik ook niet echt, pientje: ik was nog aan het typen, Ja ik dacht dat we ook beter weer zouden krijgen. Ik had al lekker de was gedraaid om buiten te hangen, jammer hoor! Verder moet ik ineens meer plassen in de nacht, om 1 uur, om 6 uur en dan weer om 9 uur. Niks aan. Maar dat betekent wel dat mijn vocht wordt afgedreven en dan is beter.
Ik moet vandaag voor het eerst salaris krijgen in mijn verlof, ben heel benieuwd of dat goed gegaan is. Van het UWV kreeg ik wel bericht dat mijn werkgeven een voorschot krijgt, maar dat was vele malen minder dan mijn bruto loon, dus ik ben heel benieuwd wat er vandaag bijgeschreven gaat worden. Bosi, ja als je vocht vast houdt is het fijn wat kwijt te raken denk ik en ja gebroken nachten gaan er bij horen. Als ik de radar bekijk blijft het wel droog, maar als ik naar buiten kijk betwijfel ik het hoor.
Ik heb vannacht juist in 1 ruk doorgeslapen,hoefde niet eens te plassen. Zou het dan goed gaan Loeki? Mijn ervaring is dat het altijd mis gaat ( bij mij igg) Kreeg toendertijd al het geld van UVW na mijn verlof Al die maanden niks gehad en toen ineens een heel groot flink bedrag,ook wel lekker,want we kwamen toch wel uit elke maand,maar dat geldt niet voor iedereen.
het ziet er hier ook dreigend en donker uit... Moet eten,maar heb geen trek. Waar ik de laatste tijd verslaafd aan ben zijn mandarijntjes uit blik,zoooow lekker!
Nou als ze mij hier 16 weken niet uitbetalen dat zit ik na mijn verlof zonder huis denk ik, dus als ik ineens verdwijn is mijn internet afgesloten
Ja lach maar, ik ben de hoofdkostwinner in huis, dus zonder mijn inkomen hebben we echt een probleem. Ga er maar van uit dat het gewoon komt. Ik ga met mijn zusje boodschappen doen en het babyhuisje bekijken, als ik het koop zal ik straks wel een foto plaatsen.
Ja als jij de kost moet verdienen is het wel belangrijk dat het binnenkomt. Lekker rustig hier. Mo en Harley misschien aan het bevallen, zou wel leuk zijn. Wie mogen er trouwens nog meer, dizzy toch ook? Ik ga dat eens even bekijken.
Hoi allemaal! Ik heb warempel redelijk geslapen vannacht! Ben er helemaal ondersteboven van! Nou was ik er ook echt aan toe hoor, voel me nu weer een beetje de oude worden. Wel meteen weer harde buiken maar daar raak ik zo zachtjes aan aan gewend. Dientje tjee ik zou me ook rotschrikken als ik zoiets te horen zou krijgen, gelukkig dat het niet ernstig is! Mo succes in het ZH, ben benieuwd wat je besluit. Zorra jij ook succes, ik hoop dat je niet lang meer op je mannetje hoeft te wachten, je hebt het echt zwaar he. Annabel gewoon het ZH bellen hoor! Beter een keer teveel dan een keer te weinig, mijn gyn heeft me dat ook op het hart gedrukt! Niet blijven tobben hoor meid! Loeki dat vocht zou ook afscheiding kunnen zijn. Ik las in een boek dat ana het eind je vaginale afscheiding veel meer en dunner kan worden en dan het dan ineens als een straaltje langs je been kan lopen. Wat sluitlakens betreft, ik weet alleen dat het vroeger gebruikelijk was dat die gebruikt werden, het helpt je buikspieren weer in vorm te komen. Tenminste dat zei mn schoonmoeder, die zweert erbij. Probeert ze mij mij ook op te dringen. Nou ben ik wel weer zo koppig dat ik ze dus pertinent niet wil omdat mn schoonmoeder zegt dat het moet hihi Pientje jij had je man mooi te pakken gisteren zeg! haha! Ik hoop dat ik niet teveel vergeten ben. Zo wel sorry! Ik heb zo bizar gedroomd vannacht! Ik droomde dat ik ging bevallen en dat ik naar het ziekenhuis ging. Daar aangekomen moest ik in de wachtkamer wachten tot het mijn beurt was en toen ben ik bevallen van een jongetje die ik aan een kleerhangertje in een kartonnen doos mee naar huis kreeg Ook was ik vergeten Anton te bellen dus die had alles gemist en daarna hadden we helemaal niemand op de hoogte gebracht van de geboorte ook onze ouders niet. De zaal waar ik na de bevalling terecht kwam was een soort leger barak ofzo, allemaal rijen en rijen met bedden met bevallen vrouwen erin en de gyns liepen er tussendoor om aan te wijzen wie er weg mochten. Mijn kind hing daar trouwens aan het hangertje aan de kapstok ipv in de doos. Ik moest de dag na de bevalling naar school, 1e uur gym aan de ringen hangen en daarna moest ik werken bij de kruidvat. Ergens onderweg naar huis waren we nog in een soort van warenhuis waar alles door elkaar stond (met kartonnen doos met kind) om daar een opblaasbare auto op te halen maar uiteindelijk werden het toch kussentjes. Volgens mij komt het niet meer goed met mij hoor! Mijn hersenen zijn volgens mij helemaal verkeerd verbonden nu hihi.
Helaas Harley was een heel verhaal aan het typen Ik heb PRDM trouwens ook al een paar dagen niet gezien hmmm verdacht!
wat een verhaal harley! heb wel ooit gehoort dat als je tijdens de zwangerschao droomt van een bevalling dat je ook snel gaat bevallen na die droom. Maaruh dan wel op een normale manier he
Sorry hoor Harley. Ik lig echt in een deuk. Meliske, ik weet niet of dat waar is, ik heb nl een paar weken geleden al gedroomd en Frummel zit er echt nog.
Daar teken ik voor Meliske! Maar je dan idd niet op die manier. Haha mn kind aan de kapstok! Het was wel een schatje trouwens