April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Hoi Dientje, het was 2 dagen geleden dat ik de baby voelde dus met ruim 14 weken.
    Ik hoop dat het niet te lang duurt voor het weer gebeurd.
    Leuk dat je het hartje hebt gehoord! Gaaf he?!
    Ja met zo'n prijzencircus kan je nog eens je slag slaan he.

Janne join the club, lekker krakkemikkig zooitje he ;) #-o

Maandag ochtend ga ik naar het ziekenhuis om een foto te maken van mn enkel, ben benieuwd wat het vonnis is.

Gisteravond kwam mn mannetje met een hele mooie bos bloemen thuis en hij had spulletjes gehaald voor mij om een herfststukje te maken (doe ik elk jaar) Heb je wat te doen, zei hij. Ik vond het zo vreselijk lief van hem! De schat! Ik was meteen helemaal opgefleurd.

2. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Kan niet wachten tot ik zover ben lijkt me een geweldige ervaring en
    wat lief van je man dat ie je zo leuk heeft verrast!

Veel plezier met het maken van je herfststuk!

Groetjes nandine

3. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Hihi dank je wel!

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    We hebben jonge guppies !

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    wow loeki wat leuk!

harley - nou meis veel plezier met het maken van je herfststukje!

6. Niet meer actief

Haaaa, wat lief Harley.
    Ik hoop toch echt voor je dat het niet gebroken ofzo is.
    Aan de andere kant kan je dan wel lekker rusten. Hoewel je dat natuurlijk liever zonder pijn had!

Ik duim gewoon dat er niets aan de hand is. ( eigenlijk tegen beter weten in he)

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Harley, gekneusd is vaak pijnlijker dan gebroken, helaas pijnlijk maar waar. Succes er mee.

8. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Heeeey dames,ik ben er weer!

Kan weer lekker meekletsen!

Was op zich wel lekker ff op vakantie,maar ben toch wel blij dat we weer thuis zijn.
    Was Turkije een beetje zat!
    Het eten was echt vies!
    Terwijl ik weleens bij turkse gezinnen heb gegeten en dat was echt wel lekker.
    Heb geloof ik een week op patat geleefd!
    Ze hadden wel rauwkost maar dat durfde ik echt niet aan,dat risico durfde ik niet te nemen.
    Had echt verwacht dat ik een paar kilo was aangekomen maar weeg nog steeds hetzelfde.
    Maar snak nu wel naar een verse maaltijd met veeeeeel verse groenten!

Mijn dikke buik was ook vals alarm :( komt denk ik doordat ik verstopping had dat mijn buik zo opgezet was.
    Want daarna was het omgedraaide wereld en moest ik een paar keer per dag rennen naar de toilet en toen was mijn buik ineens weg.

Moet wel zeggen dat ik mega onzeker ben geworden van dit tripje,zo bang dat ik iets heb gegeten wat niet veilig was of dat zwembad water wat ik binnen heb gekregen,ben zo bang dat ons kindje niet meer leeft.
    word gek van onzekerheid.
    heb bevestiging nodig.
    Donderdag ga ik voor het eerst naar de vk.
    Maar morgen gaan we het aan mijn broertje en zus vertellen,maar ben zo bang dat we donderdag dan ineens slecht nieuws moeten vertellen.
    Maar mijn schoonouders en zwagers weten het al bijna 2 weken dus dan is het lullig dat zij het nog niet weten en mijn broertje gaat bijna een paar dagen weg dus dan zie ik hem pas weer als ik ruim 13 weken ben.
    En waarschijnlijk heeft mijn dochter het dan al aan anderen verklapt en die weten het dan eerder,dat wil ik ook niet.
    Dus morgen gaan we het vertellen.

Trouwens,als ik zo'n dopler huur,wanneer heb ik hem dan binnen?
    Ik las geloof ik dat Janne had geschreven dat het niet zo goed is?
    Maar waarom gebruikt de vk het dan ook?

hoe gaat het verder met jullie?
    weet niet alles meer van jullie,heb steeds stukjes gelezen om bij te blijven maar alles waar ik waarschijnlijk op reageer is waarschijnlijk al oud.
    Ik ben nu in ieder geval weer van de partij! en doe weer lekker mee!

(oja ga vanmiddag ff een banner plaatsen :D )

9. Niet meer actief

Ha die pientje, welkom terug,
    die onzekerheid hetken ik ik kwam op Cuba erachter dat ik zwanger was in de "rimboe"geen test bij de hand en ook alleen slecht eten en vies water. was ook erg ongerust. Maar nadat ik nu bijna 6 weken weinig heb gegeten/lees binnengehouden heb ik erop leren vertrouwen dat de kleine alles uit jouw bloed wegneemt wat hij nodig heeft, dus qua voedigsbouwstoffen zou ik me niet zo'n zorgen maken. Tja en dat andere gevoel die onzekerheid over de baby heb ik verder geen antwoordt op. iedereen in mijn omgeving weet het en nog ben ik bang om het aan iemand te vertellen want stel dat..
    Misschien helpt het je om je vk te bellen en je afspraak te vervroegen deze week?
    sterkte allemaal :D

10. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Helaas mijn computer lijkt definitef te zijn overleden, snik snik. Nu even vanaf de laptop van mn vriend, maar die neemt hij maandag natuurlijk weer mee naar zn werk, dat word dus afkicken en voorlopig weinig op het forum actief zijn.
    @Pientje: Leuk dat je er weer bent. Wat betreft het eten in Turkijke, dat heb ik vaker gehoord, daarom trekt het mij ook niet om daar naar toe te gaan. Ik hoop voor je dat vlg. week snel voorbij is en dat het zo donderdag is en dat je dan een mooi hartje hoort. Hoe snel je zo'n bellytalk in huis hebt weet ik niet, volgens mij verkoopt de Kijkshop ook zoiets, maar van welk merk het is? En of het goed is weet ik ook niet.
    @Harley:Ik hoop dat het snel beter gaat met je voet, dit is niet leuk zo.
    @Janne: Wat rot dat je nu al zo'n last van je rug hebt, ik heb dus ook chronische rugklachten (botvergroeiing van mn onderste ruggewervels en lichte scoliose) en nu dus veel last van mn bekken. Bij mn dochter ook veel last gehad en nu begint de ellende helaas een stuk eerder.
    @Loeki:leuk babyguppen, zijn ze nog niet opgegeten? Ik had van de week ook weer baby guppen, maar ze zijn allemaal opgegeten, terwijl ik toch veel verstop plekken heb, maar mn rode fantoomzalmen zijn net piranha's en lijken gewoon te ruiken waar die baby's zitten.
    Nou voor de rest niet veel nieuws, gisteren nog heel even de baby gevoeld dat ik voorover ging zitten, dat vond mn dochter ook nooit prettig en begon dan ook altijd te schoppen. Het duurt nog wel even voordat ik ons kleintje dagelijks zal voelen, maar ik kijk er al wel naar uit :D

11. Niet meer actief

Zo vandaag lekker geshopt, een heel lief babypakje meegenomen in maatje 68.
    Enne de angelsound kan geen kwaad! Je kunt hem bestellen op www.babysound.nl Daar staat ook alles op uitgelegd. En ik geloof dat de kijkshop hem ook heeft. Ik gebruik hem elke avond voor het slapen gaan en het werkt echt relaxend.
    En ook ik weet uit ervaring dat je kleintje van je reserves eet. Ik ben namelijk 13 kilo afgevallen door het overgeven en ik heb daardoor ook met uitdroging in het ziekenhuis gelegen. Maar de arts verzekerde mij dat zolang je drinkt komt alles goed. En de kleine groeit goed was op de echo's te zien dus ik vertrouw op mijn reserves! Geen zorgen maken dus en lekker genieten!

12. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    He pientje leuk dat je er weer bent!

Er gaan zoveel verhalen rond over de doppler maar als het echt zo slecht was waren die dingen allang uit de handel gehaald hoor, ik heb er een gehuurd van bellytalk voor 29 euro pm en het duurt 3 werkdagen.
    Maar het is achteraf gezien toch voordeliger om er een te kopen.

13. Niet meer actief

"Fijn"he Zorra die ruggen. Ik heb scoliose en kyfose, dus 2 kanten op zeg maar.
    Maar ja niets aan te doen en alles voor een gezonde beeb.

Dientje ik ben het niet helemaal met je eens. Ze verkopen wel meer dingen in babyzaken die dus slecht zijn. ( dekbedjes, hoofdbeschermers enz)
    Maar ja het is mijn mening en iedereen moet doen waar hij zich het lekkerst bij voelt.

Pien ik zal even de link zoeken.

14. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    hoi meiden,
    m'n weekend is niet lekker begonnen in de nacht van vrijdag op zaterdag wat vocht en bloedverlies dus ben me kapot geschrokken we hebben direct de verloskundige gebeld en ze zei dat we maar even moesten afwachten zolang ik geen pijn had anders moest ik direct weer bellen.
    Dus halve nacht niet geslapen en stressen dus s'morgens nog een keer de verloskundige gebeld want ik stond stijf van de stress zegt ze dat het geen indicatie is om een echo te laten maken maar ze zou kijken wat ze kon doen en ze zou ons in de loop van de ochtend terug bellen om half een nog geen telefoon gehad dus maar weer opnieuw gebeld ze ging net op weg naar het ziekenhuis dus ze ging kijken of er plek was dus om èèn uur belde ze terug het was hardstikke druk in het ziekenhuis dus als er een plekje vrij kwam zou het ziekenhuis ons bellen dus weer wachten om half 5 nog geen telefoon dus hebben we zelf maar weer gebeld ze hadden net een plekje vrij dus wij naar het ziekenhuis ondertussen was ik helemaal op van de zenuwen maar een maal op de bank voor de echo ze zet het echoapparaat op mijn buik en direct was ons beebje daar met een heel mooi kloppend hartje en alles was helemaal goed alle vruchtwater was er nog want ik dacht dus dat ik dat verloren was maar gelukkig was dit niet het geval alles was nog goed de vliezen waren nog intact oh ik ben zo opgelucht ik durf alleen niet zo goed meer te gaan slapen maarja toch maar even proberen.
    welterusten.

15. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Janne mensen zeggen zoveel maar de medische wereld gaat denk ik niet zo gauw dingen gebruiken die schadelijk zijn hoor!

16. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    pientje - fijn dat je weer terug bent! thuis is toch altijd de beste en fijnste plek he! lekker in je eigen bedje!

loesje - zo meid, geloof helemaal dat je een stress dag en nacht heb gehad, maar gelukkig was het met je beebje allemaal goed!

alles met mate dus ik denk ook een doppler ;)

ikke moet woensdag ook weer voor een echo, pfff ben er nou alweer zenuwachtig voor, stel dat het niet goed is wat een klap zou dat zijn...

we hebben vandaag were lekker geshopt alleen even niet voor de baby maar lekker voor me huisje!
    *we hebben een nieuwe vloer besteld, laminaat, we hebben nu hout en alle geurtjes trekken erin dus ruikt vaak erg muf, waterdrupjes die je niet ziet worden meteen kringen, dus lekker laminaat!
    *we hebben de schilder gebelt, komt binnenkort de woonkamer schilderen.
    *Nieuwe kast gekocht voor in de badkamer, de andere was maar aan de kleine kant
    *behang voor onze slaapkamer, had een aantal weken geleden in een gekke bui al het behang eraf getrokkken :( nu heb ik lime groen behang
    *verf gekocht voor de zoldertrap en voor de kozijnen in de badkamer

dus we kunnen weer lekker klussen de komende tijd, heb er nu al zin in :D

17. Niet meer actief

Jeetje Loesje wat en schrik.
    Die angst heb ik idd ook de hele tijd. Maar ik denk niet dat ik de enige ben.
    Gelukkig hebben jullie je beeb weer mooi zien zwemmen.

18. Niet meer actief

Mmmm. Zorra ik wil ook Frummel voelen!
    Wel leuk he. Ik kan niet wachten tot het zover is.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hoi Zorra, ik denk wel dat de guppies opgegeten zullen worden, vooral de Mollies zijn grote veelvraten, maar ik kan er ook niet echt meer vissen bij hebben, dus ik vind het niet zo'n ramp.

Wish me luck dames, vandaag de 4 mijl van Groningen lopen. Het was zulk mooi weer vanmorgen en nu is het helaas helemaal bewolkt. Wel jammer.

Deel Deze Pagina