Ik ga even lekker de stad in. Ik voel me echt heel goed vandaag, geen pijntje, helemaal niks. Dus daar ga ik even gebruik van maken, tot later,
Oh bedankt dames, @ Messie, goed nieuws, dus geen stuitbevalling, draaipoging of KS. @ Mo, goed nieuws, moois zo meisje, maak er een mooie bevalling van. Verder geen nieuws begrijp ik. Weet nog steeds niet wat het druppelen van vanmorgen was, kan idd ook afscheidnig geweest zijn. Ik heb het hokje gekocht, ze komen het vanmiddag brengen, want het pastte met geen mogelijkheid in de auto.
Ja ik vergeet ook veel wat ik gelezen heb.. dus excuses! Messi, ik las dat je baby uit zichzelf gedraaid is ... waauw dat is een opluchting! Ben erg blij voor je! Dat scheelt weer. Melissa, jij bent een trotse moeder! Wat mij betreft kun je haar opgeven. Het is en blijft een wondertje!
Fijn dat ze het komen brengen Loeki. Dat scheelt weer. En je lekt dus nu niet meer begrijp ik? Mooi zo.
Bosi heerlijk naar de stad... ik heb zin om naar de markt te gaan... maar geen zin in de weg erheen. Ik ga eerst maar een beetje strijken.. denk niet dat de markt er vandaag nog van komt. Misschien morgen?
Trouwens.. misschien beetje rare vraag. Maar wat trekken jullie aan tijdens de bevalling? Ik kreeg van de VK het advies om een heeel oud t-shirt aan te trekken wat ik daarna weg kan gooien.. lekker charmant! Je ligt daar al in je mooiste houding haha... Dus ben benieuwd?
Ik zat te denken of ik niet nog ff lekker naar mn bedje zou gaan gaat de buurman ne met een elektrische zaag aan de gang. Wat een pokkeherrie zeg! Ik ben trouwens door die droom van vannacht nog veel nieuwsgieriger naar mn beebje geworden dan ik al was. Ik zit er heel de tijd aan te denken. Wat zo het zijn en hoe ziet hij/zij er dan uit en hoe zou het dan voelen om hem/haar vast te houden en te knuffelen. Ik zit echt een beetje te zwijmelen.
Oempje ik heb een oud nachthemd ingepakt, die is toch te kort geworden en de kleuren zijn aan het vervagen dus die mag dan weg daarna. Het is een lila bigshirt met garfield erop.
Oempje:Ik had eerst een gewoon goedkoop slaapkleed aan,daarna door mijn epidurale kreeg ik zo een kleed van het ziekenhuis zelf aan. Maar op het moment dat ik moest bevallen interesseerde het me niet wat ik aanhad Dus daar zou ik me echt geen zorgen overmaken
Hahaha nee taschke, ik maak me er ook geen zorgen om, maar moet nog wat klaar gaan leggen ... dus ik ga eens even de kast afspeuren. Maar dacht ook ivm borstvoeding is het dan al handig iets met knoopjes aan tehebben, of ga je eerst douchen etc..?
Ik had een topje aan,ga ik nu weer doen,of een hempje. Heb dat topje nog steeds,gewoon in de was. En heb idd na de bevalling gedouched.
Voor na de bevalling heb ik een schoon nachthemd mee met idd knoopjes aan de voorkant. Op de info avond in het zh heb iki gehoord dat je na de bevalling idd lekker gaat douchen.
hallo hier een goede nacht gehad, heb meer dan 12 uur geslapen! wel 2x eruit om te plassen maar viel gelijk weer in slaap. begin me wel steeds meer te ergeren aan dat stomme zeiltje in bed! messie: fijn dat beeb zelf is gedraaid! Harley: idd een gekke droom, haha ik droom ook meer en gekker als voor de zwangerschap. ik denk dat ik maandag ga bevallen, is wel makkelijk voor mijn man, zaterdag mag t niet van hem want dan moet hij voetballen, haha. nou, er is er maar 1 die bepaalt wanneer het komt... onze hond (boxer) is gisteren lekker onder dedouche geweest, hij stonk een beetje, hij had lekker door de modder liggen rollen. hij vond t maar niks dat inzepen maar het afspoelen en vooral t afdrogen vind hij heerlijk. de vorige keer hebben we hem droog gefohnt, hihi. nu hebben we maar gewoon een oude handdoek is zijn mandje gelegd. mijn moeder kwam gisteren aanzetten met 4 rollen beschuit, die hebben we dan maar alvast, we hadden zelf al roze en blauwe muisjes gekocht en sturen wel iemand naar de winkel als t er is. schoonmoeders kwam vanmorgen nog even langs en ging de hond uitlaten, de was opvouwen en stofzuigen, heeeeeerlijk, hoef ik t niet meer te doen.
Nou ik heb even de korte samenvatting vanHarley aan loeki gelezen, tja Mo dat wordt dan verder afwachten. ik was vanochtend ook bij VK, baby ligt er rustig bij, heeft niet meer zo veel vruchtwater , maar geen reden volgens haar tot onrust. bloed geprikt enzo was goed. Nu rustig afwachten wat er gaat gebeuren.
He cilia , dat is altijd handig hulp in huis he, ik zag net de foto's in je album, leuk zo profi foto's ik heb alleen huis tuin en keuken fotografie toegepast hihihi, ik wil wel nog buik foto maken op de dag van bevalling zeg maar als ik op mijn dikst ben.