ja das leuk! Enne idd dacht ik het ook net, er mag er nu wel 1 normaal gaan! Dat kunnen Harley en ik wel even verzorgen!
Ja deal Mo! Lijkt me leuk om op de zelfde dag als Maxima te bevallen. Ja het wordt idd tijd voor een bevalling van een kindje van minimaal 37 weken nu.
jaaa... maar dat maakt toch niet uit? Maxima bevalt ook in het zh! hihi en als alles goed gaat ben ik met een uur weer thuis! (ongeveer)
nee oke, dan is het goed! hahaha Want wij gaan gewoon super normaal bevallen hoor! Hebben nu al genoeg ellende gehad . die m.i. is gewoon bijzaak
haha, Mo, gaat er bij jou iets gewoon dan jij komt iedere dag weer met een verrassing voor ons. Ik had het misschien iets anders kunnen formuleren.
Precies Mo! Die MI kunnen ze stoppen waar de zon niet schijnt! Voor ons een natuurlijke bevalling zonder gedoe, afgesproken?
Jopie: gefeliciteerd! En snel gegaan zeg. Ik wil ook wel dit weekend, of nog liever maandag. Zou leuk kadootje zijn voor ons 12 jarig jubileum slaap lekker allemaal
haha Loeki, daarom er moet toch IETS normaal gaan bij mij? hahaha ben benieuwd! Enne Harley idd, stop m maar in mn ........ Juist geen gedoe, gewoon leuk gezellig, zoals mn vriendin zei: Ik beval liever dan dat ik naar de tandarts ga!
Ach het belangrijkste is dat we straks onze kindjes gezond in onze armen hebben en dan maakt het niet zo veel meer uit of dat nu thuis of in het ZH gaat gebeuren.
Em doe dan zondag! Dan gaan we gewoon met een hele bult! Weltrusten Em! Ik ga ook mn nestje maar eens opzoeken! Moet tenslotte zondag topsport leveren! Weltrusten meiden!
Haha Mo ik kom daar nog op terug maar nu ben ik geneigd om het daar mee eens te zijn. Maar of ik een bevalling gezellig zou noemen Ja Loeki je hebt helemaal gelijk hoor! Em trusten!
oke nu ga ik ff verder lezen,las dit bericht dus moest ff reageren! denk dat ik ook maar aan de sex ga 8)