loeki - have fun! jij liever als ik, ik word al moe als ik eraan denk! ik weet niet wat ik met me honden moet! die zijn nu beide een jaar oud en zijn nog niet altijd zindelijk en maken alles kapot. zijn 2 matlezers en als wij weg zijn zitten ze in de keuken achter een hekje. vaak als we thuis komen hebben ze geplast of gepoept en nu beginnen ze zelfs aan het gordijn in de keuken..... we hebben al zoveel gedaan, gestraft, maakt niet uit ze doen het gewoon weer. iemand enig idee hoe ik het ze afleer?
Jeetje Loeki, waar haal je de energie vandaan? Ik word nu pas weer een beetje mens na weken op de bank gelegen te hebben. ( uh ik bedoel dat ik nu weer zelf kook, maar het huishouden dat doet mijn ventje nog)
Ik heb deze week een soort wonderbaarlijke genezing van zwangerschapskwaaltjes meegemaakt. Veel minder moe en jawel erg fijn: ook veel minder misselijk. Deze week voor het eerst weer eens iets met smaak op kunnen eten. Wat is dat heerlijk! Ook m'n huid is er een stuk op vooruit gegaan. Moest deze week na 3 weken klussen weer werken, maar dat ging eigenlijk best goed! Bij VK een kilo afgevallen, maar dat komt vast wel weer goed. Hartje deed het goed. Hb was al gezakt van normaal 8,5-9 bij mij naar nu 7,5. Snap ik wel dat ik met zwemmen veel eerder echt buiten adem ben..... Ga nu weer lekker verder schilderen....want het is allemaal nog niet af! @Loeki: stoer hoor zo'n stuk hardlopen!
Nou dames, heerlijk gelopen, lekker op m'n gemakje dit jaar, dus wel 10 minuten langzamer dan de vorige keer, maar met 44 minuten ben ik geheel niet ontevreden. Ik mag het immers door 2 delen hè 4 mijl = bijna 6,5 km
Hoi hoe is het met jullie? Morgenochtend voor de foto naar het ziekenhuis, zie er wel een beetje tegenop. Ik heb me toch last van bandenpijn de laatste 2 nachten echt niet te geloven. Loesje wat is dat schrikken zeg! Gelukkig is alles in orde. Pientje fijn dat je weer terug bent in het land van de hygiene en verse groente Ben je wel lekker uitgerust op vakantie? Loeki leuk jonge guppen, hebben zij vroeger ook gehad. We hadden ze toen maar in een apart kommetje gedaan, toen hadden we er nog best veel over! Toch nog een hele prestatie hoor, de 4 mijl. Ik doe het je niet na! Em en Meliske veel plezier met het kluswerk! Zorra balen van je computer zeg! PRDM leuk he dat shoppen! Er zijn zoveel leuke dingetjes!
goedemorgen, @loesje gaat het weer vannacht wel wat geslapen? @meliske ook leuk om even met heel wat anders bezig te zijn he dan de beep! @janne jij bent al verder dan ik jij kook al dat doe ik nog niet eens, maar langzaam gaat het wel beter.@emm77 die wonderlijke genezing zit ik ook op te wachten @harley succes met je foto vandaag en ben benieuwd hoe het is met je. @loeki blij voor je dat jij zoveel energie hebt. Zo ga me eens aankleden en naar het werk, vanmiddag naar arbo arts verslag uit brengen ben benieuwd kom ik weer met zelfde verhaal, moe, geen fut, misselijk en energieloos
Er is nog hoop Dizzy Missy. Ze zeggen dat het na 16 weken over is. Van iddag naar de fysio voor oefeningen voor mijn rug. Ze moeten niet heel zwaar zijn anders val ik in slaap ( hihi). Harley, ben je al geweest? En? Ik snap het niet hoor Loeki... zoveel energie? Ik zou willen dat ik dat had. Morgen de 7 uur non-stop achter elkaar werken. Zou nu nog niet weten hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.
We hebben het gister aan mijn broertje en zijn vriendin en aan mijn zus vertelt En dat hebben we zo gedaan: http://video.tinypic.com/player.php?v=4dlpmpu Was erg leuk om het te vertellen Nu donderdag nog afwachten en dan mag de rest van de wereld het weten.... In het echt is de kwaliteit wel beter,maar die site geeft het niet zo scherp weer.
Wat mooi, ik zit gewoon te huilen. Hoe kom je aan dat mooie liedje? Ik zou dat graag ook onder onze film zetten.
Hoe heet het liedje dan of wie is de zanger. Dan zal ik proberen of ik het kan vinden. Als dat niet lukt kom ik bij je terug hoor.
Ja nu herken ik hem idd. Hij heeft ook zo'n mooie over vlinders. Een kindje wat moest gaan. Kan ik ook zo lekker van janken. ( ohhh erg ben ik he)
Pientje Mooi! Echt zo lief dat filmpje! Nou ik zit niet in het gips gelukkig, er is niks gebroken. Helaas mag ik pas donderdag naar de dokter bellen over hoe nu verder omdat ze eerst de uitslag en de foto's zelf gezien willen hebben en dat duurt een paar dagen (grrumbl) Dus ik zit in elk geval nog tot donderdag thuis. Lopen doet teveel pijn dus dat schiet allemaal niet op. Ik voel me zo vreemd, vanochtend had ik ineens een enorme steek in mn buik en daarna werd ik helemaal draaierig, ik dacht dat ik van mn stokje zou gaan. Ik moest er gewoon bij gaan liggen. En nu heb ik al de hele dag het gevoel van beweging in mn buik. Zo'n raar gevoel! Net alsof je zenuwachtig bent, vlinders in je buik maar dan niet in mn maagstreek maar in mn baarmoeder. Aan de ene kant een beetje eng gevoel maar aan de andere kant ook wel weer leuk dat mn beebje zo aktief is. Dat belooft nog wat voor straks als het groter is. Ben helemaal een beetje van mn apropos
oooow hellup....heb een enorme vreetbui! het eten is hier ook zo lekker vergeleken met het eten in turkije wat we hadden. Heb gister heerlijk vers indisch gekookt en heb vanochtend al een bord rijst met groente en vlees op heb echt al veeeeel gegeten vandaag te veel! Ik voelde vandaag ineens een plopje! Maar ben morgen pas 12 weken dat zou wel erg vroeg wezen. Bij mijn 1e voelde ik het met 16 weken. Wanneer voelden jullie het? oja shit moet nog steeds een banner plaatsen
Haha Pientje ja die banner zitten we me smart op te wachten! Het kan wel al hoor met 12 weken maar is idd wel vroeg. Het schijnt dat je met de 2e het eerder voelt omdat je al weet hoe het voelt en dus sneller herkent en de baarmoeder schijnt iets gevoeliger te zijn.
Heb net een kortingsbon van 5.- in de bus gekregen van babywalz. Ga toch nog maar even in de catalogus kijken.