April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.287
    6.810
    113
    Mijn moeders vriend loopt al 2 weken met griep, het is best een hardnekkig virus heb ik gehoord.

Maar 1 geruststelling, ik heb ergens gelezen dat je bevalling niet begint als je ziek bent. Of het waar is weet ik niet, maar volgens mij stond dat ergens hier op de site.

2. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    goede morgen dames;

even een berichtje om te laten weten dat alles goed is hier! De kleine kan z'n draai niet vinden dus rommelt al de hele ochtend, ou ja beter dan hem niet te voelen ;)

Mo; trek aan de bel als je het niet vertrouwt!

Meiden ik ga lekker genieten van het weer!

Fijne dag allemaal!

3. Cilia

Cilia Actief lid

23 jun 2006
    287
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Scherpenzeel
    goedemorgen dames

loeki, probeer anders iets van echinaforce, die mag je gewoon hebben tijdens de zwangerschap, ik heb het ook gebruikt. op t potje staat dat je bij zw.schap arts moet raadplegen, heb ik gedaan en dit mag je gewoon gebruiken. kan je gewoon bij kruidvat kopen. in ieder geval beterschap

redelijk geslapen vannacht, wel paar keer wakker en dan moeilijk weer in slaap vallen. mijn mannetje was naar dekroeg voetbal kijken en was pas na 3 uur thuis! is misschien wel de laatste keer dat hij zomaar even kan gaan, ik was toch moe en vond dat hij moest gaan, hij wilde eerst voor mij thuis blijven. maar aangezien de kroeg hier 100 mtr bij vandaan is, is hij ook zo weer thuis als er wat zou zijn.

4. Niet meer actief

Dat heb ik ook weleens gehoord Bosi, dat als je ziek bent de bevalling niet komt.

HELP, mijn steen is afgevallen ( alweer) wat moet ik nu? Ik heb hem al 10 minuten af en ik voel Frummel nog steeds. Normaal ben ik helemaal niet zo bijgelovig, maar als die steen kwijt is....

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.287
    6.810
    113
    fijne dag bambino, :p

cilia: dat is waar, straks kan je vriend dat minder snel spontaan doen. Mijn vriend heeft ook nog een avond met de mannen doorgehaald. Ach, en het kan straks wel weer, maar dat duurt weer even.

Ik zou het vanaf volgende week niet fijn vinden als hij de kroeg in zou gaan. Nou de kroeg kan wel, maar niet drinken. Want als je dan toch moet bevallen is het wel zo fijn als ze nuchter zijn en niet dronken, :)

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.287
    6.810
    113
    Janne: waar is die steen voor?

7. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Hallo allemaal!

wat is het heeerlijk weer heh 8) heb weer zo lekker geslapen!

@Janne,Als die steen een menstruatie tegen houdt,dan kan je hem nu toch wel aflaten.
    Als je lichaam nu gaat afdrijven is het een volledig complete levensvatbare baby.

@Mo,hmmm heb je de beeb ondertussen al gevoeld?

@Bosi,ik zag toevallig vandaag in de ouders van nu dat je een gratis lodger shelter krijgt bij een abonnement.

@Jopie,ow wat een ontzettend lief humpie dumpie!
    IK WIL OOK!

De rest ben ik alweer vergeten
    Wij gaan zo naar de ikea,laatste dingetjes kopen!

8. Niet meer actief

Het is de robijn die is tegen een mk.

Toen het weer fout dreigde te gaan heb ik hem maar om gedaan. baat het niet schaadt het niet. Dacht ik en Frummel zit er nog. Nu ben ik dus alleen bang dat Frummel doodgaat. Ik weet het ik ben echt erg.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.287
    6.810
    113
    Janne: als de steen afvalt heb je hem niet meer nodig. Dan moet je hem ook niet meer omdoen. Hij heeft zijn werking gehad. Ik weet het een en ander af van stenen, vandaar, ;) Ga eens opzoek naar een steen waar je angst minder van wordt, dat is beter.

Ik had een maansteen en een agaath, maar die zijn beide kwijtgeraakt. Dat betekent dat je het niet meer nodig hebt.

Dank je pientje, :p

10. Niet meer actief

Maar welke steen zou doen goed zijn?

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.287
    6.810
    113
    Ik zou als ik jou was een agaat nemen. Dat is echt een fijne steen bij zwangerschap. Geeft troost, kalmeert en geeft rust.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Is er ook een steen tegen griep :p

@ janne, je kindje komt echt wel als het klaar is en als het nu vandaag komt is dat toch alleen maar heel erg mooi.

@ Bosi, ja mijn moeder zei dat dus gisteren ook, als je ziek bent komt de kleine gewoon wat later.

13. Niet meer actief

Nou idd hij mag heel graag vandaag komen.

Maar ik ben gewoon een meut. Normaal geloof ik niet in zulke dingen, maar na alles geloof ik er toch schijnbaar wel in.

Oke dan ga ik eens op zoek naar een agaat. Bedankt Bosi.

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.287
    6.810
    113
    graag gedaan janne, :p

Mijn maagzuur komt me weer mijn oren uit, :( Ik dacht als de baby is ingedaald dat je er dan minder last van moet hebben.

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    haha, ja Bosi, dat dacht ik ook, maar niets is minder waar hoor, mijne is geheel ingedaald, maar heb nog net zo'n last van mijn ribben en maagzuur.

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.287
    6.810
    113
    Ik ga zo even de stad in. Koopzondag vandaag, en vriend vrij, dus die kan alles tillen. :p

Dat abbonement van ouders van nu en de shelter is geweldig. Ik heb net meteen gekeken, en het scheelt wel 12 euro, en natuurlijk heb je er gelijk een leuk blad elke maand voor terug. Ik ga gelijk mijn moeder vragen of ze het voor me besteld.

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou dat lijkt me een leuk cadeautje Bosi, ga lekker in de stad genieten. Ik krijg zin om naar de snacbar te gaan en softijs te halen, zouden ze dat al hebben denken jullie. Kon het in Emmen zelf in de kerstvakantie gewoon krijgen.

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    oops, verkeerde topic

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.287
    6.810
    113
    Ja volgens mij hebben ze het hele jaar wel softijs. Hebben jullie niet een -12 in de buurt?

Ik zou het erop gokken en lekker kijken of ze het hebben.

Ik heb er nu ook zin in gekregen, =P~

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    wat is een -12?

Deel Deze Pagina