Die bon heb ik ook gekregen, dekt denk ik alleen de verzendkosten, maar ik wilde toch al behang gaat bestellen, dus dat scheeld
Hoi Meiden, ik heb van de baby-waltz geweldige babykleertjes gekocht.... Dit wilde ik even kwijt..... En harley, heel veel sterkte tot donderdag, balen dat je nog zoveel pijn hebt meid...
pientje - wow leuke manier op het te vertellen! erg mooi gedaan! ennuh die banner staat je goed! harley - wat k*t dat je nog moet wachten tot donerdag!
Loeki weet jij hoeveel de verzendkosten zijn dan? Ik kan het nergens terugvinden in de catalogus. Mo666 leuk! Op welke pagina staat het? (ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor )
De verzendkosten zijn 4,95. Ik heb die bon ook gekregen. balen Harley dat je voet het nog niet doet. Pien mooi hoor die banner!
Gaat wel hoor. Ben nog wel erg moe en mijn rug doet echt van kruin tot stuit zeer. Ben net bij de fysio geweest voor oefeningen. Maar ja dat werkt denk ik niet. Ik moet echt gekraakt worden. ( het grovere werk, zeg maar) Ze zei dat ik me op moest geven voor zwangerschapsyoga. Alleen is dat helaas hier niet in het dorp. Ach we zien wel. Ik vind het zo sneu voor je die voet. Hoe is trouwens je herfststukje geworden?
Ik weet in Gorkum wel een plek waar ze het geven, als je interesse hebt. Balen dat je zo'n last hebt van je rug joh. Herfststukje heb ik nog niet gemaakt. Had geen inspiratie vandaag.
effe moet ik zeuren hoor! ikke heb vanacht echt super slecht geslapen, veel liggen draaien en gekke dromen, vandaag van 7 tot half 4 gewerkt, dus al om 6 uur uit me bedje, was om 4 uur thuis en dalijk moet ik om kwart over 6 weer na me werk want hebben we team avond, tot half 10! voordat ik dan thuis ben is het 10 uur en ik ben nu al dood en dood moe en moet steeds om niks , hoe ga ik dit in godsnaam volhouden tot 10 uur vanavond? dacht dat zwanger zijn leuk was, maar vind tot nu toe alleen de cadeautjes krijgen leuk.... zou die vermoeidheid nog ooit over gaan?
Harley, wat vervelend dat je zo lang moet wachten op de uitslag. Was het geen gewone röntgenfoto? Daar kunnen ze toch direct op zien of er een breuk is? Janne, wat klinkt dat eng, je rug kraken! Ik hoop wel dat het dan maar gauw gebeurt en dat het snel beter wordt! Pientje, mooie banner. Fijn dat je er nu eindelijk zoveel vertrouwen in hebt! Ik ben vandaag wel weer aan het werk geweest, maar een hele dag was toch echt te veel van het goede. Zit weer met een hele dikke knie. Gelukkig vind de arbo dat ook en moet ik deze week alleen 's middags gaan werken. En 's ochtends rustig aan met de poot op de bank.
Jopie fijn dat de arbo zo goed met je meedenkt. Ik kreeg alleen te horen na de foto dat ik naar huis mocht, dat het niet gebroken was en dat de huisarts het verder kon behandelen. Dus daar moest ik het mee doen. Meliske ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat meid. Naar dat je zo slecht geslapen hebt. Wat die dromen betreft daar kan ik over meepraten echt bizar als boterhamzakjes het onderwerp van een uitgebreiden droom is. hihi De vermoeidheid begint bij mij nu echt minder te worden (kan ook komen omdat ik verplicht heel de dag op mn gat zit maarja) Dus er is hoop! Hou vol! En kom maar lekker hier je hart uitstorten als je wil hoor.
Meliske, ik hoop echt voor je dat de vermoeidheid overgaat. Bij mij is het echt al een heel stuk minder. Misschien is het een tip om voordat je gaat slapen een stukje te lezen, zodat je gedachten ergens anders op staan. Misschien heb je dan niet zo last van gekke dromen. Succes en sterkte in ieder geval!
Kreeg vandaag te horen op m'n werk dat ik behoorlijk begon te groeien. Maar dan op zo'n manier van je wordt vet. Sorry hoor, maar het is nou toch de bedoeling dat ik groei of heb ik dat verkeerd begrepen?
Je zeurt niet hoor Meliske. Ik ben idd ook nog heel moe en ben vanmiddag weer in slaap gevallen. Ik heb dat schijnbaar toch echt nog nodig. Jopie, dat kraken is heerlijk. Het is net of mijn wervels los zitten daarna en ze weer lucht krijgen. Helaas mag het niet tijdens de zwangerschap. Dus nog een maandje of 6 wachten. ( oef wat klinkt dat nog lang) Jeetje wat heb je met je knie gedaan? Van de week zei ook iemand tegen mijn moeder: "Goh als ze al zo dik is, zalze wel te veel eten." Mijn moeder: "Nou ze eet juist niets. Nog niet eens de helft van wat ze normaal eet." Ze snappen zeker niet dat Frummel al 7 cm is Enne ik heb ook rare dromen hoor. Van de week werd er iemand achtervolgd door de Italiaans politie. Het was een soort wildwest op de snelweg. De VK zat bij ons in de auto. Echt bizar. Ik slaap ook heel slecht. Ben elke ochtend om 5.15 wakker. Ook als ik 's middags niet slaap, dus dat heeft er niets mee te maken. Dus ja 's middags de schade maar inhalen. Harley als je stukje af is, wil je dan een foto in je album plaatsen?
Heb net een nieuwe foto van m'n buik in m'n album gezet. Zie het nu voor het eerst goed, hoe ik gegroeid ben. Janne, ik heb m'n knie verdraaid, m'n kniebanden zijn verrekt. Ben afgelopen donderdag en vrijdag ook niet aan het werk geweest.
Ahh, ja dat doet pijn. Ik weet er alles van. Heb vorig jaar mijn kniebanden gescheurd. Goed rusten hoor, anders blijf je er voor altijd last van houden.
Ach Janne, dit is slechts de 6e keer dat dit gebeurt. Ik denk dus wel dat ik er voor altijd last van blijf houden.
He dames Ik heb een vraagje weet iemand toevallig hoe het met tiramisu zit want dat heb ik vandaag gegeten maar er zit volgens mij wel alcohol in. Groetjes nandine
Jep, tiramisu zit alcohol in. Als het het kant en klaar hebt gekocht staat er op de verpakking wel hoeveel. Volgens mij valt het wel mee hoor!