April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.287
    6.810
    113
    leuk idee van die bordjes,

Ik word denk ik 7 mei pas ingeleid, :(

Nou dan heb ik denk ik toch alle heggen al in deventer uit de grond gehaald.

2. Niet meer actief

Zo'n bordje komt dan weer op een buxuskrans met strikken en ofwel bloemetjes in roze of wel iets anders in blauw. Hier geen borden verder in de tuinofzo, maar wel slingers (vlaggetjes)

3. Niet meer actief

Kun je niet evendan hier komen helpen met de heg, heb er nog wel wat in de buurt die ik liever uit de grond zie dan erin :) :)

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou het versieren van de tuin laat ik aan anderen over hoor. Mijn familie vindt daar vast wel iets op. Ik lig hoogstwaarschijnlijk toch plat.

5. Niet meer actief

dat is ook een heel leuk idee
    en idd ik maak foto van de krans met bordje en dat komt uiteraard dan ook in album terecht.

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik vind het helemaal niet erg om eind april pas te bevallen hoor. Niet dat ik de kleine niet nu al vast wil houden, maar in de toekomst vier ik kinderfeestjes liever eind april dan eind maart.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.287
    6.810
    113
    ha ha, ja dan kom ik naar jou toe dizzy en haal met geen probleem de heg eruit.

Wij hebben blauwe en roze ballonnen, en een bord dat je voor het raam kunt zetten. Meer niet. We hebben geen voortuin, dus ik vind dat voldoende.

Balonnen vind ik mooi hangen in de woonkamer, en slingers niet zo.

8. Niet meer actief

Hier in Limburg zitten veel mensen bij een ZAate Hermenie, muziekale carnavalsvereniging en die hebben heel veel borden altijd overal als er een kindje geboren wordt in de vereniging nou dan staat de hele tuin vol met kitsch spullen. wij zitten niet bij een vereniging ofzo dus daar hoef ik niet bang voor te zijn. Met ons trouwen hadden we verder ook niets in de tuin gelukkig. :)

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.287
    6.810
    113
    ja dat is waar, eind april is niet een gekke tijd om jarig te zijn en te bevallen.

10. Niet meer actief

Ik heb van die vlaggetjes slingers voor tegen het raam en deur maar door het huis hoef ik die ook niet, ik wil wel een koord voor alle kaarten ophangen dat had mijn broer en dat zag wel leuk uit plafond is toch hoog genoeg.

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    IK laat mijn heg graag staan en gisteren heb ik een aantal zware bloempotten verplaats en prompt had ik enorm veel pijn in mijn rug, dus vandaag buk ik NERGENS voor, als ik iets laat vallen moet manlief het maar oprapen. Alleen vraag ik me af wie er ooit bedacht heeft dat een koelkast op de grond moet staan. Ik moet iedere keer bukken als ik melk oid uit de koelkast moet hebben.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja de kans dat het ieder jaar zulk mooi weer is in deze tijd is heel klein, meen dat we 2 jaar geleden 30 cm sneeuw en -20 hadden of zo terwijl het ook toen eind april schitterend en wamr weer was.

13. Niet meer actief

Ik zet alles ook al hoog in de koeling past alleen niet meer zoveel in maar goed. en ik laat sinds ik een dikkere buik heb veel meer vallen uit mijn handen wat ik dan vervolgens weer moet oprapen lekker onhandig

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.287
    6.810
    113
    Dames, ik ga de stad in,

fijne dag nog, :p

15. Niet meer actief

Zo ik ga ijs halen en wellicht even het tuinpad vegen, een merel heeft daar graaf werkzaamheden verricht zo te zien. tot later of morgen iig.

16. Niet meer actief

Bosi zelfde tijdstip. winkel ze en tot morgen en Loeki neem maar genoeg vers fruit en andere vitamines dat je snel opknapt. tot later

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zo lekkere smoothie gemaakt. Vit. C is vast goed voor me.

Veel plezier allemaal.

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wij zijn nog op zoek naar een campingbedje, iemand een idee wat een goed merk is?

19. Niet meer actief

Geen idee Loeki maar het belangrijkste is dat het een stevig bedje is en dat de vijfde poot (in het midden) niet naar de binnenkant uitsteekt dan voel je dat door het matrasje heen en ligt denk ik niet echt lekker. bij een hele goedkope kan dat het geval zijn maar hoeft natuurlijk niet. Ik heb er een van het kruidvat en die is stevig en strak en koste maar 23 euro.

20. Niet meer actief

Oja lekker meegegeten aan het ijs van mijn man toch nog blokje kunnen lopen, dus ik ben weer tevreden vandaag. :D

Deel Deze Pagina