April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Iedereen aan het puffen ofzo :) :) :)

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee hoor Missy, ben met het avondeten bezig

3. Niet meer actief

Ik moet ook nog eten gaan verzorgen maar ik weet nog niet wat, en manlief meldt zich nog niet heeft waarschijnlijk nog geen honger, loopt met winterklok in de maag :)

alvast smakelijk eten dan!

4. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hallo,
    hier nog altijd hetzelfde liedje, niet slapen en weinig beweging in buik.

gisterenavond fikse ruzie gehad met mijn ventje amaai niet normaal, ik was aan tieren, huilen,roepen, schreeuwen, heb een heel erna nog zitten beven.
    Het niet slapen begint verdomd door te wegen en gisteren is de bom gebarsten vraag me niet meer waarom want heb er alles uitgegooid wat me dwars zat ook de kleine domme dingen.
    Toen ik wakker werd deze nacht heb ik gewoon weer liggen huilen. en deze morgen aan tafel weer en dan bij mijn schoonouders ook. amaai ben een echte huiltante aan het worden :cry: :cry: :cry:
    Ik ben alles zo moe voor het moment é, weet met mezelf geen blijf.
    daarnet zijn we gaan wandelen en ook dat gign me niet.
    amaai dat die kleine er maar rap uitkomt! gisteren anenas gegeten; mss vanavond ne keer goed sexen, ja heb wat goed te maken é....en hopen dat het effect geeft.

sorry voor mijn geklaag!

loeki en zorra verzorg jullie maar goed en hopelijk met de zonnige week voor de deur geraken jullie er snel door.

Annabel

5. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Het zonnetje schijnt even en de dames krijgen meteen trek in ijs :)

Ik heb de hele dag al een vol gevoel en erg misselijk, dus voor mij geen ijs. Ook avondeten heb ik niet zo'n trek in.

Ik weet niet wie het zei, volgens mij Bosi, maar die van mij is compleet ingedaald en ik heb nog steeds erg veel last van maagzuur, ook ben ik snel benauwd en heb ik het idee dat de baby nog steeds tegen mn middenrif aan drukt, maar met het toucheren lag de kleine toch echt al tegen mn bmm aan.

Ik zou nog graag lekker de winkels in gaan, maar voor mij word het de aankomende weken huisarrest :( Vandaag even bij mn schoonouders langsgeweest, maar dat was al erg vermoeiend. Lekker winkelen zit er helemaal niet meer in. En met dit weer heb ik altijd zo'n zin om in mn tuin aan de slag te gaan (wat ook weer nodig is) Baal er van, ben het nu wel zat. Die dikke buik vind ik nog niet eens zo erg, maar meer dat ik niet meer mobiel ben door mn BI en andere klachten. Mn dag bestaat vnl. uit zitten en liggen en dat is voor een bezige bij erg moeilijk vol te houden. Maar ja nog even volhouden, maximaal 5 weken.....

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    @ Annabel, gooi het er maar lekker uit hoor meid hoop dat je snel mag bevallen.

@ Zorra, voel je je al wel weer iets beter, ja dat alles je te veel wordt, zelfs even bij iemand op bezoek gaan. MOrgen wordt mijn vader 60, dus ook de verplichte nummers zeg maar. Nou ja, als het me te veel word ga ik lekker naar huis hoor, dat snapt iedereen ook wel.

7. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ach Annabel, jij gisteren dus ook een fikse ruzie. Snappen ze dan niet dat we er gewoon even helemaal door heen zitten? Ik heb vannacht met je mee gehuild, ben namelijk ook wakker geworden en moest weer huilen, gelukkig kon ik uithuilen bij mn vriend, ik hoop jij ook? Waarom bel je nou niet het ziekenhuis? Je voelt al een tijdje je kleintje veel minder en het maakt je ongerust (en mij eigenlijk ook wel) Misschien als blijkt dat de kleine het gewoon goed doet je zelf ook wat rustiger word en daardoor wat beter kan slapen.

8. Niet meer actief

Annabel nog maar even en dan ben je weer jezelf, en gooi het hier er maar lekker uit, je man zal toch ook wel begrijpen dat dit en door hormonen komt en vooral door slaaptekort :) jij dus ook al aan de ananas :) :)

Zorra ook voor jouw idd nog maar 5 weken maximaal, rot datje zoveel last hebt van de BI naast alle andere dingen nog.
    volgens mijn VK komt het heel vaak voor dat de misselijkheid terug komt in de laatste fase van de zwangerschap. De laatste loodjes voor ons allemaal hier!

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.287
    6.810
    113
    zorra en annabel, wat vervelend die huilbuien.

:(

De laatste loodjes wegen toch echt het zwaarst.

Annabel, net wat zorra zegt, ga even naar het ziekenhuis, even jezelf geruststellen.

Zorra: ja ik zei dat van het maagzuur. De baby zit bij mij ook nog hoog lijkt het, maar is wel ingedaald.

Dizzy: wij gaan chinees eten, nog van gister over. Dat zal wel rond 19.,00 uur pas worden, eerder heb ik ook geen honger.

Loeki: ik heb geen verstand van campingbedjes, dus geen tips voor je helaas.

10. Niet meer actief

Hee meiden...

Zorra, hier hetzelfde probleem, verveel me kapot.
    Heb vandaag dan ook m'n man aan het werk gezet in de tuin, ik ben er op tuinstoel bji gaan zitten en heb m aanwijzingen gegeven. De tuin staat er prachtig bij nu! Ben je nog grieperig?

We hebben zelfs een klein boompje gekocht vanmiddag! Heeft ie ook gelijk in de grond gezet en ik had hier gelezen van de weeen door tuinieren, dus ik heb ook maar even een plant uitgeschept! :)

Annabel, heb je het zh nog gebeld? Wanneer moet je weer? Balen van die ruzie meid. Erg vervelend. Maak t vannacht maar lekker lang goed! ;)

Hier nogsteeds weinig activiteit... Maak me best zorgen, moet morgen vroeg toch naar het zh, dus wacht t dan gewoon af. Ben redelijke paniekmiep (maar hadden jullie al in de gaten denk ik) en denk dta ik het me inbeeld... Mensen moeten ook gewoon niet dat soort dingen tegen me zeggen. t kind moet er uit... Echt waar!

11. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Loeki, mn verkoudheid komt en gaat over de hele dag, heel vreemd, misschien is het eerder hooikoorts ofzo? Maar ik voel me helaas nog steeds niet lekker, een gebroken nacht doet ook geen goed en vanmiddag door het bezoekje aan mn schoonouders ook niet even kunnen liggen, vanavond maar weer vroeg naar bed (elke avond rond 19 a 20 uur lig ik er in :oops: ) Daarnaast is het naast het lichamelijke ook geestelijk zwaar, je wil wel dingen doen maar kan het gewoon niet meer. Ook de afhankelijkheid van anderen vind ik verschrikkelijk, ik moet bijv. iemand zien te vinden die mn dochter naar school kan brengen en ophalen. sóchtends kan mn vriend het nog doen, maar s'middags lukt t ém niet. Tussen de middag zal ik haar over moeten laten blijven, maar naschoolse opvang trekt ze niet, dat is te lang voor dr. Hopelijk kan ik van de week zonder pijn auto rijden, dan kan ik t zelf proberen.

12. Cilia

Cilia Actief lid

23 jun 2006
    287
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Scherpenzeel
    wat toevallig, ik heb net een mac flurry op, hahaha ik had ook al zin in ijs! van de week is manlief toen hij ziek was voor mij naar de snackbar gelopen om een bakje softijs te kopen, mmmmmm. eigenlijk mag ik t niet hebben, heb namelijk lichte vorm van koemelkallergie. ik zie wel of ik er last van krijg, ijs was in ieder geval heeeerlijk :p

maxima is nog niet bevallen vandaag, toch volgende week? of een keer niet op zondag...

zorra en loeki, voelen jullie je al wat beter?
    annabel: huil maar goed hoor, hopelijk lucht t op!

13. Niet meer actief

Cilia ik dacht net het zelfde over maxima :) en ook ik mag eigenlijk geen ijsje ivm koemelkallergie maar ach ja. een paar likjes kan geen kwaad .

MO en al weeen door het tuinieren hier iig niet enook ik wil echt dat de kleine komt..... geeft neit dat je paniekerig bent, uiteindelijk is er toch ook niets belangrijker dan een nieuw leven watje bij je draagt.

Zorra je woont toch niet in midden limburg dan kan ik je meisje wel brengen hoor, ik heb een auto ter beschikking en ook nog tijd ook :) althans tot ik ook beval dan :(

Bosi chinees daar heb ik ook wel zin in maar kan het helaas niet hebben ivm het feit dat ik het dan proef tot morgen middag en dat is niet zo fijn. ach over een paar weken kan ik alles weer hebben =P~

14. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Zorra & Loeki, vervelend dat jullie zo ziek zijn. Hopelijk doet het mooie weer de komende dagen wonderen.

Annabel, vervelend van die ruzie. Soms is het ook allemaal teveel he.

Pfff, is het zo'n lekker weer en ik kan niet buiten zitten... De grasmatten enzo liggen nog niet, als je een stoel neerzet zak je weg in de modder...
    En ik had me toch ook zin een ijsje, maar mijn vriend heeft geen zin om we te gaan vandaag :evil: mannen....

Ben al de hele dag de suikerspiegel aan het prikken, die is aan de hoge kant.
    Nuchter 4.4, na het ontbijt 8.3, na de lunch 6.7, na een broodje 7.3 en nu 3 uur na het broodje 6.3.
    Mijn vk zei dat je tussen de 4 en de 7 mag zitten tijdens een zwangerschap, en de vorige keer vond ze het al hoog (hoogste was toen 7.0)
    Morgen zal ik die waardes maar even doorbellen aan haar, ben eens benieuwd wat ze zegt.

15. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Dizzy, nu moet ik eerlijk zeggen dat ik 5 weken nog erg lang vind eigenlijk, vooral als ik dat zo door moet brengen zoals nu. Maar er zit niks anders op, de baby bepaalt.....
    Wat lief van je om dat voor te stellen, wat ben je toch ook een schat he! Maar helaas wonen we wel een paar uur van elkaar vandaan.

Bosi, is die van jou ook helemaal ingedaald en ligt hij vast?

Mo, mijn vriend is vanmorgen druk geweest in het huis, maar ik vind het verschrikkelijk om dan te moeten toe kijken. Vooral als ik zie dat hij niet eerst de keukentafel opruimt maar gewoon alle troep van de ene kant naar de andere kant verplaatst met afstoffen :rolleyes: En mn vriend aanwijzingen of orders geven kan ik beter niet doen, want hij heeft al een hekel aan klussen, tuinieren en schoonmaken, dus dan word zn humeur er niet beter op ;) Ik hoop dat ze je morgen in het zkh. kunnen geruststellen.

Cilia, ook al aan de ijs, een zwangere tic ofzo? :)

16. Cilia

Cilia Actief lid

23 jun 2006
    287
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Scherpenzeel
    wat heb ik dan een geluk, ben de hele zwangerschap niet misselijk geweest, heb heel af en toe beetje maagzuur maar verder eigenlijk nooit

17. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Dizzy missy je woont volgens mij niet ver bij me vandaan dat valt me nu pas op :)

18. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Sandra, heb het denk ik niet meegekregen, maar heb je last van zw. schapsdiabetes dat je elke keer je suikerspiegel meet?

19. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Zorra, Ik heb een tijd terug al eens moeten prikken van de vk, maar de laatste tijd heb ik zo'n dorst en voel ik me zo raar. Mijn schoonmoeder heeft diabetes en die heeft zo'n apparaatje, en de vk heeft me aangeraden om eens in de zoveel tijd te prikken als je toch zo'n ding voor handen hebt.

Vandaar dat ik de hele dag zit te prikken.

20. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Maar zover ik weet geen zw schapsdiabetes, ben het gewoon zelf in de gaten aan het houden.

Deel Deze Pagina